Beschuldigd door buren

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 20:48

Misschien dat ze 2 uur terug een ander spoedgeval hadden waardoor ze niet meteen langs konden komen, ze gaan immers ook naar ongevallen, ongelukken op de weg, plekken waar al slachtoffers zijn, je weet de prioriteit niet. Dat ze aangeven dat ze eraan komen op een moment dat het gaande is, zegt voor mij juist dat ze jou het voordeel van die twijfel gewoon geven en zelf ook met eigen ogen willen zien wat er gaande is, zij willen hem in actie zien zodat ze actie kunnen ondernemen. Als ze hem op heterdaad betrappen kunnen ze wellicht ook iets doen. Tenminste dat is wat ik denk

Anchee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 20:49

Hij moet opgepakt worden wegens bedreiging, hij heeft letterlijk jullie tegenover de agenten bedreigt?! Dat mag als bedreiging worden gebruikt en daar mag daar en dan actie op ondernomen worden, dus alle agenten in je situaties zijn vreselijk laks.... Wat ontzettend oliebol ts :(

wenneke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 20:49

Hang een camera neer dan sta je sterker ook bij woningbouw advocaat etcetera

Kaus

Re: Beschuldigd door buren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-18 20:52

Maar als de politie er is is hij poeslief. Ze gaan hem dus niet in actie zien tenzij ze mijn filmpjes bekijken, en dat willen ze niet. Dan zit je toch muurvast?

En ik snap prima hoor dat wij geen prioriteit zijn op een drukke avond. Maar om helemaal niet meer langs te komen vind ik wel raar.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 20:56

Daarom moet je aangifte gaan doen. Politie moet idd de overlast constateren. Vanavond nog aangifte doen en beeldmateriaal als bewijs bijvoegen

Sweetgirl1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 20:57

Heb je gepbt en contact gehad met je.
Willen ze t niet zien? Druk het onder hun neus. Zij willen niet luisteren dan moet je t aan zetten. Zo simpel is het je hebt nu bewijs

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-18 20:57

Aangifte is gedaan. Incl filmpjes. Zit alleen een behandeltijd van 12 maanden bij.

Mariska88

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 20:58

Is het niet mogelijk dat hij een soort van straatverbod krijgt
Oké dat is nu niet helemaal handig aangezien jullie in zelfde flat wonen
Maar er bestaat toch ook zoiets als niet dichterbij dan... Meter?
Of ben ik nu heel dom en heb ik het helemaal mis? :+
Bedoel stalken en agressie, structureel.. Moet toch wat tegen te doen zijn.. Moet toch niet mogen

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 20:58

Niet bang zijn, grote bek maar hij is niet zo verward als je denkt want meneer weet precies wanneer hij wel en wanneer hij niets uit moet vreten. Hij heeft je echt waar hij je wil hebben, namelijk doodsbang voor hem. Dus heeft hij je in zijn macht. Ik snap dat het gemakkelijk praten van achter de pc is maar echt, probeer gewoon je ding te doen, film hem elke keer en laat je niet intimideren. En blokkeert hij de weg zodat je niet in je woning kunt?? Dom doorlopen en zodra hij ook maar een vinger uitsteekt direct weer 112 bellen. Hij heeft een grote bek maar zo psychotisch is hij niet. Ga gewoon met zijn tweeen de deur uit en wacht af wat er gebeurt, leg een telefoon achter je voordeur neer op de opname stand en film hem ook weer van buitenaf. En bellen, vanaf nu alleen nog maar naar 112.

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 20:59

En nu blijven bellen als hij blijft bedreigen!
Stap dus nu gezet! Goed gedaan TS.
Maar blijf meldingen maken en duw ze maar dat filmpje onder de neus.
En als jij een nummer heb van de wijkagent, zou ik hem daar ook heen sturen!

Heeft de politie een FB pagina? Zo ja stuur ze maar een PB met alles erin!

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-18 21:01

Tegen hem te keer gaan heb ik eens flink gedaan. God wat voelde dat goed! Maar nu wil ik het van onze kant graag netjes houden zodat ik het kan opnemen en laten zien aan de agenten. Anders zijn wij net zo fout.

Met zn tweeën de deur uit doen we nu dus steeds. Maar dan valt hij dus kennelijk de honden lastig. Ik vermoed met het plan om daar andere buren overlast mee te laten bezorgen.

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 21:03

Kaus schreef:
Tegen hem te keer gaan heb ik eens flink gedaan. God wat voelde dat goed! Maar nu wil ik het van onze kant graag netjes houden zodat ik het kan opnemen en laten zien aan de agenten. Anders zijn wij net zo fout.

Met zn tweeën de deur uit doen we nu dus steeds. Maar dan valt hij dus kennelijk de honden lastig. Ik vermoed met het plan om daar andere buren overlast mee te laten bezorgen.

Dan ga je dat toch ook filmen en doorsturen naar de woningbouw?

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 21:07

Ik weet niet wat ik triester moet vinden...het wangedrag van je flatgenoten of het feit dat jullie ouders je zo in kou laten staan -O-

Ik zag in één van de hierboven genoemde advertenties een appartement van €55 per dag voor twee personen?
Ga toch lekker in zoiets tot en met maandag :(:)

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-18 21:11

Mijn ouders zijn altijd al zo geweest. Ben heel vroeg uit huis gezet. Verwachtte van hen eigenlijk ook niet anders.

Bij de ouders van mijn vriend is het meer een gevalletje te veel allemaal. Zij hebben zelf ook een hond die absoluut niet met onze honden overweg kan. Maar als het écht nodig is kunnen we daar wel heen. De vader van mijn vriend werkt zelf ook bij de politie (geen agent maar wel geweest) dus heeft wel enigszins een inschattingsvermogen qua gekke mensen.

De politie hierin vind ik inderdaad ook diep triest :n

Edit: jullie raden dus in principe aan terug te praten? Daar heb ik namelijk wel talent voor maar dan gaat hij het krijgen ook :Y)
Politie zegt overigens dat ze het volledig terecht vinden toen ik die keer tegen hem te keer ben gegaan. Dus wat dat betreft geeft dat geen probleem. Vorige keer hielp dat dus wel voor een paar maanden.

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 21:20

Ik vind dit eigenlijk wel echt nodig.
Dan de honden maar even apart houden...

En wat naar van je thuissituatie :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 21:24

Ts, heb je rechtsbijstand?
Zo ja, maandag even bellen en de situatie uitleggen.
Als ze de zaak aannemen, kan je advocaat een contactverbod regelen.
Hij mag dan niet meer tegen jullie praten, aanbellen of op een andere manier communiceren.

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 22:02

Aardig doen en hem in je huis hebben wil je uiteraard niet maar:

Aardig doen zet hem misschien voor het blok, das het laatste wat hij verwacht. Dan bedoel ik niet leuk en gezellig uitnodigen voor een drankje, maar gewoon schijnheilig aardig doen, met een beetje (boel) geluk staat hij raar op zijn neus te kijken. Ik acht de kans dat dat werkt klein maar niet geschoten is altijd mis.

En als hij in jouw gang staat in jouw huis en als een achterlijke loopt te tieren: Binnen jouw huis mag je wel filmen en dat mag je wel aanleveren als bewijs bij mijn weten. Nou wil je die vent natuurlijk liever niet in je huis en dat moet je ook niet doen als je alleen bent maar wellicht is het iets om over na te denken...

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 22:03

Xyris schreef:
Binnen jouw huis mag je wel filmen en dat mag je wel aanleveren als bewijs bij mijn weten.

Buiten je huis ook, zolang het maar geen permanent aangebrachte camera is, maar eentje die je in je hand hebt.

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 22:07

Ik denk dat ik hem allang op zn muil had geslagen om even eerlijk te zijn en plat gezegd :+ ik heb echt totaal niet zoveel geduld als jij (en als je vriend want die van mij had het geen dag vol kunnen houden) en daar heb ik echt bewondering voor!

Movement

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 22:13

Dit is eigenlijk een soort pestgedrag.
Hij wilt juist dat jullie of bang, of boos worden. Pesten is boven iemand staan, macht hebben. Negeren heeft geen zin. Wat je moet doen is doen alsof het je niks kan schelen.

https://www.youtube.com/watch?v=7oKjW1OIjuw

Dit filmpje legt het allemaal wat beter uit.

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 22:44

TS, alles maar dan ook alles op video opnemen als bewijslast en ga aangifte doen van stalking en smaad+laster door hen die je lastig vallen.
Laat je niet wegjagen uit je eigen huis.
En so what als ze je wat aan willen doen, laat het ze maar doen, als jij het op camera hebt sta je sterker dan sterk en heb je een zaak.
En ja ik weet waar ik over praat want ik heb op die manier ook een zaak gewonnen betreft mishandeling. Lang leve technologie ;)
Desnoods hang je een camera op in je gang, op de voordeur gericht, zodat alles automatisch opgenomen wordt.
En last but not least; Negeer ze dood. Hoe meer respons dit soort figuren krijgt, hoe meer drama ze schoppen. Het voedt ze.
Als jullie negeren dan is de lol er snel af.

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 22:49

Waarschijnlijk is het al gezegd en heel moeilijk om te doen, maar blijven negeren. Zo te horen zijn ze er juist op uit om een reactie te ontlokken. Helaas voor jullie zijn jullie nu een ‘pispaaltje’. Goed om alles te blijven melden, logboek bij te houden en zo mogelijk te filmen. Wel een hele nare situatie voor jullie, maar natuurlijk ook voor de honden.

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-18 23:23

Hij stond net weer voor de deur te schreeuwen en te schelden dus we hebben het normale nummer gebeld. Politie heeft waarschijnlijk geen tijd om langs te komen maar wij moeten zo wel nog een keer met de honden uit :\ Heel stil en onopgemerkt de gang maar door en hopen dat hij ons niet hoort. En dan hopen dat hij ons vannacht met rust laat en wij kunnen slapen zonder dat er aangebeld wordt.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-18 23:26

Hij zal zelf toch ook een keer naar bed moeten

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-18 23:28

Mensen die zwaar aan de drugs zitten slapen voor zover ik weet vaak een stuk minder.