Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Linda_Fleur

Berichten: 5223
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 09:09

Wendy15 schreef:
Ailill schreef:
Hahaha dan ben jij zeker nooit vanaf het plein door de duinen naar het strand loopt en dan naar links? Nou, ik schrok me een hoedje: Een (senioren) naakt strand. Staat daar maar vrolijk met de hond te spelen en de bal te gooien, ongegeneerd bukken alsof het niets is, inclusief bungelend klokkenspel en/of melkbar.

Whahaha nee gelukkig niet dan :')
Ben er nooit op het strand geweest. Elke eerste vrijdag van de maand draait er een dj. Gaan de tafels en stoelen uit de toko en kun je er de hele avond salsa dansen. Heerlijk en super gezellig.


Mijn 'date' leert mij nu salsa dansen and I like it :+

kimberly1995
Berichten: 2429
Geregistreerd: 24-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 09:10

Yvankaxx schreef:
Wauw als het aan mij ligt dan komt er geen date met de Griekse jongen.. hij zegt dat hij super gevoelig is, bang is gekwetst te worden, snel emotioneel en daten vind ie gewoon moeilijk. Hij wil wel samen op stap, maar niet ergens een drankje doen want eng.
Ehm.. :evaw:
Ik heb geen zin in moeilijk :+


Ik snap je punt.. maar siert het hem niet dat hij hier nu wel eerlijk over is?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 09:20

kimberly1995 schreef:
Yvankaxx schreef:
Wauw als het aan mij ligt dan komt er geen date met de Griekse jongen.. hij zegt dat hij super gevoelig is, bang is gekwetst te worden, snel emotioneel en daten vind ie gewoon moeilijk. Hij wil wel samen op stap, maar niet ergens een drankje doen want eng.
Ehm.. :evaw:
Ik heb geen zin in moeilijk :+


Ik snap je punt.. maar siert het hem niet dat hij hier nu wel eerlijk over is?


Ja, maar het moet wel bij je passen.. Ik zou daar finaal overheen walsen :+

Destination
Berichten: 12744
Geregistreerd: 17-10-07
Woonplaats: Duitsland

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 09:22

Begrijpelijk dat je daar niet op zit te wachten met Griekse jongen. Als het al zo begint :+

Nayomie
Berichten: 32798
Geregistreerd: 31-12-10

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-18 09:27

Het moet je inderdaad passen. De één vindt het wel prettig, de ander gaat er zo overheen wat misschien voor hem ook niet prettig is.

Eentje had mij laatst via Facebook benaderd. Complete ramp. Noemde zijn ex een vuile prutsmuts. En wilde per se mijn telefoonnummer. Gezegd dat ik dat niet wilde en liever eerst face to face spreek en dan mijn nummer geef zodat ik weet met wie ik te maken heb. Heb namelijk daar een verleden mee. Kwam niet tot hem door. hij noemde me een leuk ding. :+ En als kers op de taart zei ik: "en wat als ik zeg dat ik geen whatsapp heb?" Met het antwoord: "ben je het waard om te sms'en?"
:')

Ik heb hem enkeltje blokkeerlijst gegeven :')

kimberly1995
Berichten: 2429
Geregistreerd: 24-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 09:40

Jullie hebben inderdaad gelijk dat het bij je moet passen. Alleen nu lijkt het dat ze hem op wat hij zei afketst.. Als het is dat dat niet bij haar past, dan snap ik het natuurlijk!

Edit: ik ben ook best een aanwezig type en mijn vriend is meer een stille, gevoelige jongen. Bij mij past dat toch, omdat het aansluit bij mijn behoeftes. En ja, ik moet soms uitkijken dat ik niet over hem heen wals. Evengoed als dat hij moet uitkijken dat hij mij niet over zich heen laat walsen. Daar kunnen we mooi van elkaar leren. ;)

lovelyfiefy

Berichten: 5126
Geregistreerd: 03-10-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 10:35

Destination schreef:
Haha, we wonen niet samen, helaas. Ik studeer momenteel hier voor een semester als Erasmus student en verhuis over een maand terug naar Nederland. Na de zomer kan ik als het goed is beginnen met een master en misschien ga ik dan wel terug naar Duitsland, dat weet ik nog niet.
Het plan is wel om uiteindelijk voor vast in Duitsland te gaan wonen als ik samen met mijn vriend blijft. Bin heeft niet echt een andere optie gezien zijn baan bij het Duitse leger :)


haha oke duidelijk.

Maar je bent nu dan dus gewoon meer in de buurt bij hem dan wanneer je klaar bent straks? :+

en ja met die baan kan je inderdaad moeilijk in nederland komen wonen _O-

lovelyfiefy

Berichten: 5126
Geregistreerd: 03-10-11
Woonplaats: Brabant

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 10:40

Ik snap inderdaad wat de griekse jongen betreft dat dit voor sommige mensen wel interessant is.
Maar ik snap ook heel goed dat men daar op afknapt.
Ik zou dit ook vreemd vinden, ik vind daten ook heel erg spannend.
Maar als het gesprek gezellig is, je makkelijk met elkaar kan praten via app ed.
Denk ik altijd, dan kan het gesprek niet tegen vallen als je mekaar in het echt ziet.

Destination
Berichten: 12744
Geregistreerd: 17-10-07
Woonplaats: Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 10:46

lovelyfiefy schreef:
Destination schreef:
Haha, we wonen niet samen, helaas. Ik studeer momenteel hier voor een semester als Erasmus student en verhuis over een maand terug naar Nederland. Na de zomer kan ik als het goed is beginnen met een master en misschien ga ik dan wel terug naar Duitsland, dat weet ik nog niet.
Het plan is wel om uiteindelijk voor vast in Duitsland te gaan wonen als ik samen met mijn vriend blijft. Bin heeft niet echt een andere optie gezien zijn baan bij het Duitse leger :)


haha oke duidelijk.

Maar je bent nu dan dus gewoon meer in de buurt bij hem dan wanneer je klaar bent straks? :+

en ja met die baan kan je inderdaad moeilijk in nederland komen wonen _O-

Nee, de afstand is ongeveer gelijk. Eerst moest hij in de auto naar Hey westen om me te zoeken, nu naar het noorden :=

linoleum

Berichten: 6504
Geregistreerd: 01-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 10:47

Ik zou daar ook op afknappen. Heb dan echt iets van kerel toon wat ballen. Maar nou vind ik het ook echt totaal niet spannend, maar gewoon leuk. Maar snap dat niet iedereen dat zo vindt.

Nayomie
Berichten: 32798
Geregistreerd: 31-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-18 10:51

linoleum schreef:
Ik zou daar ook op afknappen. Heb dan echt iets van kerel toon wat ballen. Maar nou vind ik het ook echt totaal niet spannend, maar gewoon leuk. Maar snap dat niet iedereen dat zo vindt.

Hier beetje zelfde. Wel beetje spannend, maar zie het ook als het uitbreiden van mensenkennis. :')

Destination
Berichten: 12744
Geregistreerd: 17-10-07
Woonplaats: Duitsland

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 10:56

Ik vond het doodeng om af te spreken en mijn vriend ook, maar soms moet je uit je comfort zone stappen en het toch maar doen, anders gebeurt er nooit wat spannends in je leven :+

Linda_Fleur

Berichten: 5223
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 11:13

Ik snap ook de krampachtigheid van de Griekse jongen niet hoor, begrijpelijk dat je daar op afhaakt. Een date is zo beladen en daarom noem ik het vaak al liever geen date, gewoon gezellig wat drinken. Zo moet iedereen er toch gewoon in staan :j Afgelopen maanden heb ik wel geleerd om gewoon snel iemand in het echt te ontmoeten, soms kan het na dagen/weken/maanden appen in het echt zo hard tegenvallen :+

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 11:21

Sowieso snap ik niet dat sommigen niet wat kritischer zijn, verbaas me er vaak over. Scharrel (die in schuldsanering zit en zijn kids niet ziet) is nu actief aan het appen/bijna daten met een net gescheiden, alleenstaande, werkloze moeder van 3 kinderen die 3 kwartier bij hem vandaan woont.. Dan kun je elkaar toch helemaal niets bieden.. Toch ziet hij het helemaal zitten. Verstand verdwijnt dan blijkbaar :')

Yvankaxx

Berichten: 3628
Geregistreerd: 16-06-12
Woonplaats: Fryslân

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 11:28

Het is niet dat ik hem afkets omdat hij dat zei, maar ik zeg wat er in mij op komt en vergeet soms daar over na te denken. Ik kan dus best wel hard overkomen op mensen soms en hij komt nu op mij over alsof hij dan gaat huilen :+
En het leek alsof hij die eerste date meteen zag alsof we gaan trouwen.. ehm nee :')
Dus het is meer dat we er anders in staan en ik denk dat we niet bij elkaar passen.
Mochten we tegelijkertijd op stap gaan dan mag hij gerust op me af stappen, maar echt daten hoeft van mij niet.

Monchou

Berichten: 7036
Geregistreerd: 16-08-05
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 11:33

Stille meelezer hier :wave:

Na wekenlang geappt te hebben met een hele lieve jongen heb ik laatst maar eens een date gepland. Helaas had ik er gewoon 0,0 gevoel bij, terwijl hij ''op papier'' heel goed bij me past.

Ik ben nog niet zo lang bezig met Tinder maar ben er eigenlijk nu alweer klaar mee.. Ik ben iemand die écht niet snel verliefd wordt en pas weet of er een kans is als ik diegene spreek.. Daarnaast kun je soms met iemand heel leuk kletsen op Tinder/Whatsapp maar hebben ze in het echt geen woord te zeggen, en andersom..
Dus ik moet toch écht iemand ''in het wild'' tegenkomen..

Misschien moet ik maar eens naar een speeddate-avond gaan :x

linoleum

Berichten: 6504
Geregistreerd: 01-03-12

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 11:55

Martine, daarom ook altijd het advies om snel af te spreken!

Damelza

Berichten: 4692
Geregistreerd: 23-09-08
Woonplaats: Egmond-Binnen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 11:56

Martine_R schreef:
Stille meelezer hier :wave:

Na wekenlang geappt te hebben met een hele lieve jongen heb ik laatst maar eens een date gepland. Helaas had ik er gewoon 0,0 gevoel bij, terwijl hij ''op papier'' heel goed bij me past.

Ik ben nog niet zo lang bezig met Tinder maar ben er eigenlijk nu alweer klaar mee.. Ik ben iemand die écht niet snel verliefd wordt en pas weet of er een kans is als ik diegene spreek.. Daarnaast kun je soms met iemand heel leuk kletsen op Tinder/Whatsapp maar hebben ze in het echt geen woord te zeggen, en andersom..
Dus ik moet toch écht iemand ''in het wild'' tegenkomen..

Misschien moet ik maar eens naar een speeddate-avond gaan :x


dat heb ik dus ook, ik val veel meer op karakter/uitstraling dan echt op uiterlijk.
Maar nu hebben mijn stapvriendinnen allemaal een vrij vaste relatie dus die willen niet echt meer uit :')

Dus als iemand zich geroepen voelt, omgeving Amsterdam :Y)

Monchou

Berichten: 7036
Geregistreerd: 16-08-05
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 12:15

@Damelza: Same here! Helaas is Amsterdam wat uit de richting voor mij :')

linoleum schreef:
[***], daarom ook altijd het advies om snel af te spreken!


Maar feit blijft dat je dan eerst die vermoeiende eerste gesprekken aan moet gaan met ''hoe gaat het / waar werk je / wat zijn je hobby's / blabla'' Ben ik de enige die dat heel vermoeiend vindt? :O :\

linoleum

Berichten: 6504
Geregistreerd: 01-03-12

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 12:19

Ik heb weinig van zulke gesprekken. Meestal vraag ik iets over wat op een foto staat of in het profiel. En dan komt de rest later wel in het gesprek, dan wordt het ook niet zo’n vragenlijstje.

ierr
Berichten: 106
Geregistreerd: 07-11-07
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 12:31

Tinder... bij mij loopt dat nooit goed af. Hoe gezellig ze ook op de app zijn, in het echt valt het altijd tegen. :+

Ik pluk ze tegenwoordig uit het restaurant lijkt wel. :Y)

Destination
Berichten: 12744
Geregistreerd: 17-10-07
Woonplaats: Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 12:35

ierr schreef:
Tinder... bij mij loopt dat nooit goed af. Hoe gezellig ze ook op de app zijn, in het echt valt het altijd tegen. :+

Ik pluk ze tegenwoordig uit het restaurant lijkt wel. :Y)

Dan weet je wel gelijk hoe hun tafelmanieren zijn :))

ierr
Berichten: 106
Geregistreerd: 07-11-07
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 12:37

Destination schreef:
ierr schreef:
Tinder... bij mij loopt dat nooit goed af. Hoe gezellig ze ook op de app zijn, in het echt valt het altijd tegen. :+

Ik pluk ze tegenwoordig uit het restaurant lijkt wel. :Y)

Dan weet je wel gelijk hoe hun tafelmanieren zijn :))


Dat zeker! Mn ex werkte in de horeca, opgezocht via fb. En paar weken geleden hadden we een heeeele leuke ober, had ik het restaurant een berichtje gestuurd via fb, waarna die me gelijk had toegevoegd :o :D

Monchou

Berichten: 7036
Geregistreerd: 16-08-05
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 12:38

Tja ik ben in gesprekken beginnen gewoon niet zo origineel.. en de mannen die ik heb gematched schijnbaar ook niet :')

Die ervaring heb ik ook ierr.. Wow dat is dapper haha! Wel een goed idee _/-\o_

PercyLeen
Berichten: 6895
Geregistreerd: 08-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 12:41

Ik lees hier al tijden mee, heerlijk jullie verhalen :D

Ik ben ook wat aan het Tinderen. Zeker 3 maanden met een jongen gedate via Tinder. Dat was al half half een relatie maar hij had toch wat narcistische trekjes en dat is uiteindelijk geëscaleerd. Geen match dus! Inmiddels twee andere jongens gedate. 1 een hele leuke klik maar niet hét gevoel bij in het echt (twijfel nu wel of ik dat geen tweede date had moeten geven). En de andere jongen wel de aantrekkingskracht bij maar qua karakter en manier van leven totaal geen match.

Dus we swypen maar weer verder :Y)