De afgelopen twee dagen het hele topic gelezen. Priscilla, je bent een prachtige, sterke vrouw met een heerlijke humor. Rust zacht... Marcel, familie en vrienden: heel veel sterkte met jullie verlies!! Bokt leeft met jullie mee.
Ook ik was een stille meelezer en onder de indruk van Spicegirl haar kracht, humor en openheid. Marcel, familie en vrienden, gecondoleerd en heel veel sterkte! Het zal moeilijk zijn om dit verlies een plek te geven. Geef je verdriet de ruimte en neem de tijd om de mooie herinneringen een plaats te geven in je (dagelijks) leven.
Lieve Marcel familie en vrienden. Ik wens jullie alle kracht en sterkte toe. Gecondoleerd met het verlies van Priscilla. Wat heeft zij op veel mensen een diepe indruk achter gelaten, wat een dappere sterke vrouw ben je geweest. Nu eindelijk verlost van je lijden, rust zacht.
_KiMbErLeY_
Geplaatst: 27-12-17 00:36
Heel veel sterkte voor nabestaanden
vidya
Geplaatst: 27-12-17 01:30
Gecondoleerd
Aagje_Nimbly
Geplaatst: 27-12-17 02:07
Ook ik heb het topic in stilte mee gelezen. Ik weet niet goed wat te schrijven, want woorden schieten simpelweg te kort. Ondanks dat we allemaal wisten dat dit onvermijdelijk was, blijft het onwerkelijk en heftig.
Lieve Priscilla, rust zacht, hopelijk heb je je rust nu gevonden...
En voor Marcel en familie, heel veel sterkte in deze moeilijke periode!
SayaJones
Geplaatst: 27-12-17 02:09
Moderatoropmerking:
Er staat een update in de openingspost met hierin de rouwkaart en tevens wat andere informatie.
Billy1970
Geplaatst: 27-12-17 02:20
Wat een mooie pagina, ik heb er een kaarsje voor je aangestoken Spice, een bericht leek me wat ongepast aangezien we, buiten de kaart die ik je gestuurd heb, verder geen persoonlijk contact hadden. Maar ondanks dat ben je wel steeds in mijn gedachten. Marcel, bedankt voor het delen en nogmaals heel erg veel sterkte.....
Idd wat een mooie pagina , heb ook een kaarsje voor je in de fik gezet zoals jij het altijd zo mooi zeggen kon. Een traantje weggepinkt met al die lieve berichten van hen die jou dierbaar waren , en natuurlijk die mooie rouwkaart. Opeens is het zo echt ,en krijg je plots een gezicht bij die vechter .