Lolacabana schreef:Badspullen hoef ik ook niet. Shampoo valt niet binnen het budget en ik heb nog een overdosis aan rituals liggen
Make-up of sieraden krijg ik ook liever niet. Sieraden ivm allergieën (kan alleen tegen echt goud/zilver/platina). En make-up omdat ik een te dure smaak daarin heb en ik een jaarvoorraad heb liggen (1+1 gratis actie)
Wel houd ik van chocolade (melk), koken (en kookboeken), leuke schaaltjes/borden etc., drogewitte wijn, bubbels, boeken (fantasy, young adult - maar heb er al heeeeeeeeeeeel veel, dus dat is ook weer lastig), notitieboekjes, happysocks,mijn vriend zijn snoepjes opeten en dan doen alsof ik dat niet gedaan heb
, mijn katten, retrospullen en nog veel meer
Dat maar dan wel Engelstalige Nederlands leest vervelend. Al wordt ik ook blij van een goede thriller

)
,mijn vriend zijn snoepjes opeten en dan doen alsof ik dat niet gedaan heb
, mijn katten, retrospullen en nog veel meer 

Die kan ik nog wel gebruiken. Maat 42 (41 of 41/42 zo'n dubbele maat pas ik helaas echt niet). Wel van die echte dan graag, die hogere zeg maar waar je hele voet in gaat. Niet alleen je tenen
Oh en ik moet er wel mee door het huis kunnen lopen, dus van die hondenkoppen pantoffels bijvoorbeeld liever niet