Secret Santa Surprise 2017

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ryukapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 22:24

Lolacabana schreef:
Badspullen hoef ik ook niet. Shampoo valt niet binnen het budget en ik heb nog een overdosis aan rituals liggen <3

Make-up of sieraden krijg ik ook liever niet. Sieraden ivm allergieën (kan alleen tegen echt goud/zilver/platina). En make-up omdat ik een te dure smaak daarin heb en ik een jaarvoorraad heb liggen (1+1 gratis actie *\o/* )

Wel houd ik van chocolade (melk), koken (en kookboeken), leuke schaaltjes/borden etc., drogewitte wijn, bubbels, boeken (fantasy, young adult - maar heb er al heeeeeeeeeeeel veel, dus dat is ook weer lastig), notitieboekjes, happysocks :# ,mijn vriend zijn snoepjes opeten en dan doen alsof ik dat niet gedaan heb := , mijn katten, retrospullen en nog veel meer :D

Dat maar dan wel Engelstalige Nederlands leest vervelend. Al wordt ik ook blij van een goede thriller

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 22:25

Mijn oren hoeven geen oorbellen :=

Sokken altijd goed , maat 42 en dan alle kleuren van de regenboog. Heb nooit 2 dezelfden aan :')

Lolacabana

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 22:26

ryukapple schreef:
Lolacabana schreef:
Badspullen hoef ik ook niet. Shampoo valt niet binnen het budget en ik heb nog een overdosis aan rituals liggen <3

Make-up of sieraden krijg ik ook liever niet. Sieraden ivm allergieën (kan alleen tegen echt goud/zilver/platina). En make-up omdat ik een te dure smaak daarin heb en ik een jaarvoorraad heb liggen (1+1 gratis actie *\o/* )

Wel houd ik van chocolade (melk), koken (en kookboeken), leuke schaaltjes/borden etc., drogewitte wijn, bubbels, boeken (fantasy, young adult - maar heb er al heeeeeeeeeeeel veel, dus dat is ook weer lastig), notitieboekjes, happysocks :# ,mijn vriend zijn snoepjes opeten en dan doen alsof ik dat niet gedaan heb := , mijn katten, retrospullen en nog veel meer :D

Dat maar dan wel Engelstalige Nederlands leest vervelend. Al wordt ik ook blij van een goede thriller

Ik lees ze alleen in het Engels, behalve als het een Nederlandse schrijver is, dan mag het in het Nederlands :)

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 22:28

Oh ja sokken met kleurtjes, dieren, eenhoorns etc leuk!
Ik heb maat 37/38.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 22:33

Rebecca schreef:
Mijn oren hoeven geen oorbellen :=

Mijn oren ook niet.

Hier
schoen/sokmaat 38
Kledingmaat s

Tess__

Re: Secret Santa Surprise 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 22:42

Ohhhh ja sokken, liefst idd de meest regenboogachtige zodat ik zeker weet welke bij welke hoort en we geen ruzie hebben over wie wiens sokken aan heeft. Badstof huissokken zijn overigens ook zeer welkom. Schoenmaat 39/40 hier

Oorbellen draag ik nauwelijks, of Nouja... heb 1 paar die heb ik altijd in.

Ramona1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 22:46

whoehoe!!! ik dacht net, ik zal eens even inloggen op bokt en kijken of er al een SSS topic staat!!! mijn inschrijving komt eraan :D

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 22:51

Oké, even in het kort...

Ik ben heel lastig met eten dus wellicht niet verstandig om dat in mijn pakketje te doen :+
Chocolade ben ik wel gek op, maar geen tony chocolony karamel zeezout want die is echt ranzig :+
Ook geen chocolade kruidnoten want die zijn ook ranzig.

Fotolijsten heb ik genoeg, en Gini (mijn witbuikje) heeft genoeg speelgoed :+ Gillian (mijn zwarte draak, de pony) mag geen suikers dus liever ook geen paardensnoepjes :+
Verder is Gil ook verwend zat :')

Ik ben dol op sieraden maar ik heb een fikse nikkel allergie dus alles moet nikkelvrij zijn :+

Ik ben dol op bakken en koken :j
Make-up vind ik ook leuk, maar dat valt wel een beetje buiten het budget :+
Parfum ben ik gek op, maar alleen van Thiery Muggler, Chanel, Guess, Jill Sanders en Armani...
Dus dat valt absoluut buiten het budget :+

Ik hou niet van dingen met teksten zoals: home is where the hart is of in dit huis lachen we etc etc etc.
Teksten is gewoon niet mijn ding :+

Ik zou bijna zeggen doe maar wat voor ons huis maar ik bedenk mij dat wij best een lastige en aparte smaak hebben...
Dus wellicht ook niet zo handig :')

Spullen voor in bad mogen altijd :j

Ik ben een echte boekenwurm en dan vooral young adult/fantasy.
Wellicht wel handig om een bonnetje mee te sturen voor het geval ik se al heb :+ Ook handig om te gebruiken als tip trouwens :')

Verder moet ik tegenwoordig zelf schoonmaken dus een pakket vol net glitters zou ik niet echt tof vinden :o

Hmm... verder mag mijn lootje het zelf weten :+
Laatst bijgewerkt door M_D_H op 04-09-17 22:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Yinthee
Amadeus <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 22:53

Sokken heb ik wel genoeg, maar door jullie sokken kom ik wel op pantoffels :)* Die kan ik nog wel gebruiken. Maat 42 (41 of 41/42 zo'n dubbele maat pas ik helaas echt niet). Wel van die echte dan graag, die hogere zeg maar waar je hele voet in gaat. Niet alleen je tenen :P Oh en ik moet er wel mee door het huis kunnen lopen, dus van die hondenkoppen pantoffels bijvoorbeeld liever niet _O-
Laatst bijgewerkt door Yinthee op 04-09-17 23:02, in het totaal 1 keer bewerkt

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 22:55

Wow Dees,wat mag wel bij jou :')

Kimmiee_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 22:56

Ooo nu krijg ik allemaal inspi voor mijn top lijstje haha. Wist dat ik veel was vergeten :+

IMAY1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 22:56

Oeh, sloffen <3 Maar ik wil alleen sloffen als het minions of muppets sloffen zijn. Als degene die straks mijn lootje trekt meer over wilt weten kan die altijd mijn lieftallige zusje lastig vallen...

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 22:57

Chasingmood schreef:
ik sluit me aan bij het ''geen badspullen'' team :+

Hier ook! Jammer genoeg haha

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 22:58

geerte schreef:
Wow Dees,wat mag wel bij jou :')

Alles wat niet op die lijst staat :+

Lush is erg welkom :')

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 23:00

Hier ook de geen badspullen team XD
en ook geen kaarsen en geurdingen etc
verder heb ik bij mijn tops creatieve spullen staan voor mijn ratjes, bijvoorbeeld hangmatjes maken

ik hou van alles met karamel zeezout smaak XD

IMAY1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 23:00

Maar je badkamerkast was toch al veel te vol Dees?

Chasingmood

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 23:02

Ooh ze hadden vorig jaar bij de lidl van die karamel zeezout chocolade letters, als ze die dit jaar weer hebben wil ik mijn volledige naam in die letters <3 :+

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 23:03

Ik heb wel een bad, maar gebruik alleen om de honden te wassen. Dus badspul voor in bad hoeft van mij niet.

Vind de douche spul van rituals heerlijk maar dat is nogal duur

Caramel zeezout lust ik ook niet.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 23:05

Oh ja fotolijstjes, die wil ik ook niet.

Hou wel van die dingen met tekstjes met home etc.

Ook ik ben best lastig merk ik. :P
Laatst bijgewerkt door Mandyy op 04-09-17 23:06, in het totaal 1 keer bewerkt

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 23:05

IMAY1990 schreef:
Maar je badkamerkast was toch al veel te vol Dees?

Ja mijn kast wel...
Maar die van Steef... Laten we zeggen dat daar nog wel wat in te schuiven valt :+

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 23:09

Dat lush is nog best duur voor wat je maar krijgt :+ 5 euro voor een bad ding :oo

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 23:11

Selina schreef:
Voor degene die mij heeft dan, die mag absoluut een kitten in de doos stoppen. Of 10 kittens :j
Als dat te veeleisend is. Dan mag een foto van een kitten ook.

* Gaat alvast de kittenfoto's van haar kat waar ze net bij ge-aahwwt heeft extra uitprinten voor selina *

SpeechLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 23:14

Sloffen zijn ook chill, ik ben het met Yinthee eens welke chill zijn. Schoenmaat heb ik ooit wel eens op bokt benoemd, dus die kan mijn secret santa dan opzoeken. Moet natuurlijk niet te makkelijk worden :+ Verder ben ik klein van stuk, maat xs qua kleding. Mocht dat handig zijn om te weten voor iets :)

Momo2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 23:18

Ik sluit mij ook aan bij geen badspullen :'), heb geen paard dus liever daar niks voor en ook niet voor andere dieren.. en liever ook geen doos vol met eten of iets dergelijks! :Y) :=

Pabie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 23:19

Dit jaar net zoals vorig jaar meelezen en kijken en wellicht volgend jaar maar eens meedoen haha.

Ik ben nu al benieuwd naar hoe alle pakketten zullen zijn