Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Varekaj schreef:Menig dame heeft de hormonen of rammelende eierstokken niet langer onder controle en verandert plots in een gigantisch hormonaal kreng...
HELder schreef:Ja, maar als de vrouw hetzelfde te bieden heeft (dus ook intelligent, goede baan met bijbehorend salaris, goed uiterlijk enz enz) dan is het toch in veel gevallen de vrouw die daar een hoop van opgeeft.
Goof schreef:Je zou het bijna niet geloven, maar er zijn mensen (M/V) die het erg prettig vinden in die 'dwangbuis', die er bewust voor kiezen en die er zeer content mee zijn.
Niet iedereen heeft de behoefte overal rond te n**ken. Leuk voor tijdelijk, niet voor altijd.
Irkoontje schreef:Even puur uit nieuwsgierigheid, zijn er bij jullie wel eens relaties over gegaan omdat jullie qua werk andere keuzes maakten?
Zo had ik ooit eens een vriend (nu dus ex) die niet tegen mijn beroepskeuze kon. Dat was zijn reden om het maar uit te maken, terwijl er toen niet zeker was dat ik dit beroep kon gaan doen. Dit is uiteindelijk wel gelukt, en ben ook blij dat ik toen mn hart heb gevolgd.
Dit omdat ik steeds dingen lees over werk ect opzeggen tijdens een relatie. Ik persoonlijk moet hier niet aan denken. Vind mn werk heerlijk, maar snap ook dat dit voor mannen die dit werk niet doen (en ook voor collega's) heel moeilijk kan zijn