Als je vriend vreemd gaat..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Nymbous

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 12:42

.
Laatst bijgewerkt door Nymbous op 16-02-25 01:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Sunrise_

Re: Als je vriend vreemd gaat..

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 12:42

En laat je ook vooral niet aanpraten dat jij hier een aandeel in hebt.

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 12:45

Sunrise_ schreef:
En laat je ook vooral niet aanpraten dat jij hier een aandeel in hebt.

Of dat hij het niet was, maar iemand op zijn account.. laat je niks aanpraten!!

Friesfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 12:46

Ook van mij een dikke knuffel en heel veel sterkte, wat moet jij je ongelooflijk klote voelen zeg :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 12:46

Storm schreef:
Heel begrijpelijk dat je in de war bent.
Grote kans dat hij alles ontkent, het een grapje was, jij de ware bent, hij het nooit meer doet.
Trap er niet in hoor, deze jongen zal het nooit leren en altijd vreemd blijven gaan.
Succes, je kunt het!

Hier ga ik in mee ;)

Sterkte :(:)

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 12:47

Hele dikke knuffel meis. Wat het ook is dat jullie besproken hebben: totaal logisch dat je in de war bent. :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 12:50

Probeer je hoofd koel te houden.
Laat je inderdaad niks aanpraten, maar denk vooral zelf goed na en doe dan waar jij je het beste bij voelt.

Aan overhaaste beslissingen uit emotie heb je nu ook niks...

Sterkte :(:)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 12:51

Ik denk echt oprecht dat hij gek op je is, maar des te erger dat hij zulke smerige spelletjes speelt. Luister even niet naar je hart, maar naar je verstand. Neem niet genoegen met iets minder dan dat je verdient.

bontejames

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 12:52

Ik ga je geen tips en adviezen geven.

Wat ik wel wil doen is jou heel veel sterkte wensen de komende tijd :(:)

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 12:57

Berouw komt na de zonde, het is nu makkelijk voor hem om te huilen en zijn excuses te maken etc. Terwijl hij luttele uren geleden nog met een andere meid zat te chatten... Ik hoop niet dat je je van je stuk laat brengen hierdoor, wegwezen bij die eikel!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 13:00

Ik ga niet mee met de rest. Men denkt van afstand te kunnen weten wie hij is en hoe hij is.

Weggaan is goed, vergeven of blijven ook. Beide getuigt van kracht, voor beide is moed nodig.

Hangt allemaal af van de situatie. En die kennen Wij niet.

Heel veel sterkte met alles, ik lees mee en leef mee. Want wat er ook gebeurt neem je tijd, die heb je.

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 13:01

@MariekeB , hoezo ga je niet mee met de rest? Wat zou jij dan doen? Adviseren om samen te blijven met hem?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 13:01

Één ding wil ik je meegeven; blijf alsjeblieft bij de keuze die je al gemaakt hebt. Ongeacht wat hij allemaal gezegd heeft net, laat je alsjeblieft niet nog een keer "ompraten" (wat ik van je begrijp is het immers niet de eerste keer) en kies nu echt voor jezelf en je eigen geluk :(:) Vergeven mag, maar persoonlijk zou ik dat misschien een keer doen.

1 keer een fout maken kan een vergissing zijn, 2 keer dezelfde fout maken is een keuze...

Sunrise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 13:02

Vind het vervelend om teveel te speculeren en wil dat ook niet doen; maar spijt hebben van het betrapt zijn is geen echte spijt. Dan was hij er wel zelf mee naar jou toegekomen.

Zuchini

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 13:03

sanso schreef:
@MariekeB , hoezo ga je niet mee met de rest? Wat zou jij dan doen? Adviseren om samen te blijven met hem?

Ik snap de reactie wel. Wij kennen de ins and outs niet... wat als ts besluit te blijven? Dan heeft ze onze steun ook hard nodig. Het is ooit makkelijk oordelen als je niét in de situatie zit. Neemt niet weg dat ik ook mijn spullen aan t pakken ben, en dat ook mijn advies aan ts zou zijn.

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-17 13:03

Nou het was best een heftig gesprek. Heb eerste instantie niets gezegd ben op m afgelopen en heb 'm alleen de papieren laten zien met het gesprek erop. Hij trok wit weg. We zijn in de auto gaan zitten om te praten. Hij liet het allemaal over zich heenkomen.. maakte geen excuses e.d. Ik zei dat ie stil moest zijn en mij moest laten praten.
Ik heb geraasd en tiert (en voor een rare manier niet hoeven huilen).
Eerste instantie zei hij ''I slipped up'' ik zei how the fiets can you slip up after 1 week..
Ja klopt en ik had gelijk en hij wist 't ook niet, en hij weet ook niet waarom hij het doet en hij voelde zich schuldig en daarom verwijderde hij het. Ik zei bullshit, je verwijderd het zodat ik er niet achter kom. Het heeft niets met je depressie te maken maar alleen met je eigen ego.
Ik zei dat 't klaar was en toen stortte die wel in... ik heb het idee dat vorige week het niet door is gekomen ofzo. Ik weet het niet waarom of hoe of wat... we hebben ook niet veel erover gepraat. het was vooral Ik die praatte en vragen stelde en hij die totaal dichtsloeg.

Heb gezegd dat niets beter gaat worden als hij niet aan zich zelf werkt. Als dit een stress reactie is of anxiety of depressie dan moet ie daar wat aan doen want een normaal mens doet dit niet. Dat ik 'm niet kan vertrouwen.. En nog een paar andere dingen. En dat herkende hij ook.. Hij zei ook ''er is iets mis met me'' ik zei ja dan moet je er wat aan doen. Een gebroken been ga je ook voor naar de dokter.. dus je hoofd moet ook.

Toen tranen.. hij probeerde uit te leggen hoe moeilijk het is om te praten dat hij dat nooit heeft geleerd of gedaan en gewoon z'n hele lichaam opsluit en moeilijk word. Ik: ja dan moet je dat leren met therapie.
En toen vroeg ik: Ben je mentaal in staat om een relatie te hebben? Houd je van jezelf? Want als je je zelf niet kan verdragen, hoe kun je dan een relatie met mij hebben?

En toen stortte hij dus helemaal in. Echt tranen met tuiten en snot en totaal gebroken. Dat vond ik heel erg heftig. Hij zei ook ''I hate myself, im a bad person.. i'm not there for my mum, she's sick and I should be there Im a bad son, I cant even be a good boyfriend I am just not good at anything''. Toen huilde ik ook, dat vond ik heel heftig. Want ergens snap ik het wel.. hij zit ZO waanzinnig met zichzelf in de knoop.. (al snap ik dan nog steeds niet dat dat linkt aan andere vrouwen appen)

Hij vroeg hoe kan ik het bewijzen dat ik wel samen wil zijn en ik wil wel met je zijn en alles dat... ik hou van je.
Ik: ik denk niet dat jij zoveel van mij houd als ik van jou.. want anders zou je zoiets niet doen.. antwoord: ''i know, I know i'd get if you'd leave me or you wouldnt want to stay''...

Verder gepraat nog een hele tijd maar dat ik niet zijn psycholoog kan zijn. Ik kan en WIL hem niet beter maken. Een therapeut moet dat doen. NIET ik. Ik heb onderhand therapie nodig om hem te kunnen vertrouwen. Hij vroeg of ik mee wilde gaan naar z'n eerste therapie sessie want hij wilt/durft niet alleen. Ik heb gezegd dat ik dat zou doen.. zelfs als ik weg zou gaan. tja en nu?????
Ook gezegd dat hij meer moeite moet doen.. dat ik gewaardeerd wil voelen dat ik mijn gevoelens niet opzij zou moeten zetten omdat hij het moeilijk heeft. Dat hij zo moeilijk in de omgang is en dat ik gewoon eens spontaniteit en interesse wil etc. Gewoon zo lastig!

Nu zit ik dus weer in hetzelfde parket. Ik heb 'm gezegd dat ik ontslag heb genomen dat ik er klaar mee ben dat ik dit niet nog een keer kan doen.. en tja wat moet ik dan.

Toen ben ik uit eindelijk weg gereden en toen stond die daar op de stoep buiten zn werk.. tranen en helemaal gebroken. Weet je hoe moeilijk dat is?

Ik weet niet wat ik doen moet.. Ik was ZOOOOO overtuigd. En ik zei ook nog ik moet me niet laten overhalen... en nu zit ik hier toch weer.. ik ben nu bij Michelle en heb gezegd dat ik niets weet of ik blijf of niet.. En Michelle en ik hebben net een hele lijst gemaakt met wel 18 eisen die ik zou willen mocht ik uberhaupt overwegen om te blijven.

Heb gezegd dat de nige overweging die ik zou maken om te blijven is om zelf mn eigen carriere te doen in Melbourne. Omdat ik ZOOO hard heb gewerkt om m'n teaching rego te krijgen. En dan zou ik nu die kans niet eens krijgen. Dat zou puur eigen belang zijn. Aan mn cv werken.. ik zou de auto meenemen zodat ik aan het werk kan.. een huurhuis of wat dan ook. En dan zien of er nog wat van komt.

Maarja.. ik ga geen beslissingen maken nu. Ik weet het gewoon echt helemaal niet. Godver.

*edit: heb nog niets bijgelezen.

Ik ben overigens al maanden overtuigd dat ie een depressie heeft en mogelijk zelfs anti depressiva nodig heeft.

Nymbous

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 13:05

.
Laatst bijgewerkt door Nymbous op 16-02-25 01:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 13:06

Heel begrijpelijk dat je nu in de war bent, maar heeft hij nu spijt van wat hij je heeft aangedaan of dat hij gesnapt is?

Logisch dat hij gebroken is, maar wat had hij dan gedacht: dat je er nooit achter zou komen en jullie op die manier nog lang en gelukkig leven?
Hij had imo al van die eerste keer al moeten leren, aangezien hij me niet achterlijk lijkt (maar zover had het natuurlijk ook nooit mogen komen).

Sunrise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 13:06

Sorry TS, maar voor mij klinkt het alsof hij allerlei grotere dingen in zijn leven (en wat krokodillentranen) erbij trekt om zijn eigen geiligheid goed te praten. Spijt omdat hij betrapt is.

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 13:07

Zuchini schreef:
sanso schreef:

Ik snap de reactie wel. Wij kennen de ins and outs niet... wat als ts besluit te blijven? Dan heeft ze onze steun ook hard nodig. Het is ooit makkelijk oordelen als je niét in de situatie zit. Neemt niet weg dat ik ook mijn spullen aan t pakken ben, en dat ook mijn advies aan ts zou zijn.

Ik begrijp dat niet zo, once a cheater always a cheater..
Heel veel sterkte voor jou ook!

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 13:09

Jeetje wat heftig zeg. :( Ik denk dat je er heel erg goed aan doet om nu nog geen beslissing te maken. Dat geeft helemaal niets. Het is niet niets he, wat die beslissing allemaal met zich mee zou brengen.
Ik bedoel, in een andere situatie een relatie verbreken is al lastig, maar in jouw pakket al helemaal! Welke keuze je ook maakt: zorg dat JIJ er achter staat en dat JIJ je er goed bij voelt. Want dat is het aller allerbelangrijkste :*

Urbanus

Ik vind de overweging om te blijven en even ergens anders te wonen, zo gek nog niet. Maar inderdaad vooral voor jezelf, niet voor hem.

Als ik heel heel eerlijk ben: Had je iets anders verwacht dan huilen en smeken?

Afwezig

Pppfff jeetje wat heftig!
Is er geen mogelijkheid om daar nog even te blijven alles te laten bezinken. Dadelijk maak je de verkeerde beslissing door emotie.
Al vind ik het vreemd gaan wel een hele kwalijke zaak, en staat bij mij los van een depressie.

Bij sommige mannen zit het helaas in het bloed.

Heel veel sterkte! :oo :(:)

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 13:10

Poeh, heftig zeg... Maar ik vind eigenlijk dat zijn problemen geen excuus mogen zijn voor wat hij gedaan heeft :o Het een staat volgens mij niet erg in verbinding met het andere. Maar goed, that's me.

xRaisin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 13:11

Pfoe lastig TS!

Het is altijd makkelijk roepen van buitenaf dat je weg moet, maar jij kent hem en ook zijn goede kanten! Als ik het zo lees geloof ik ook dat hij in de knoop zit met zichzelf en dat dit geen act is. Maar wat kan jij daarmee? Helemaal niks!

Ik kan je als buitenstaander dan ook helemaal niet zeggen wat je moet doen nu. Het enige wat ik kan zeggen is, laat als bezinken, neem even afstand, denk er dan overna en volg je eigen gevoel!