Ik loop echt totaal niet met de mode mee, ik draag gewoon wat ik fijn vind en net zal me een worst wezen wat iemand anders daar van vind, dus op die manier ben ik misschien ook wel een beetje een modeflater...
Kleding die ik persoonlijk echt lelijk vind:
-Jumpsuits (of broekpakken) voor vrouwen, hélemaal hot geloof ik, maar ik vind het echt niet mooi
-Sandalen met sokken
-Van die halve capes (of soepjurken á la ma flodder) die sommige gezettere vrouwen dragen om hun vetrolletjes te verbergen, word er wat mij betreft niet heel veel beter op
-Hotpants (kom op, dat zijn meer uit de kluiten gewassen onderbroeken...)
-Birkenstocks (of hoe die dingen ook maar mogen heten)
-Croptops (ik hou niet van blote buiken, ongeacht of die plat of blubberig zijn)
-Leggings of van die slobber sportbroeken als gewone broek (mijn moeder noemt ze verslaafdenbroeken)
-van die overdreven grote accessoires (een riem zo breed als mijn bovenbeen, een ketting van 100 kilo of oorbellen die de oren tot de grond uitrekken)
-Clutches (ook nog steeds in? Van die pieperdepiepkleine handtasjes waar net niks in past)
Ik ben me er van bewust dat misschien niet al deze dingen als moderamp worden gezien door anderen, maar ik vind het in elk geval niet mooi en zou het ook nooit dragen.