Mode 'blunders'

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 19:33

Sjolvir schreef:
Nee, je moet deze keer zien, dit is dan echt hilarisch, rest van stal ligt dan gierend van het lachen op de grond. Aangezien paard dan in draf langs komt met mens op naaldhakken wapperend aan einde van halstertouwtje... Geloof me... dan pies je echt in je broek van het lachen is net een cartoon!!

zeker als de hakken dan afbreken. :+ :D

jorika1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 19:40

Absolute mode flater. Alles met een camo print... Wat verschrikkelijk lelijk is dat zeg.
Laat dat lekker in het leger blijven, en niet daarbuiten.

Koia

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 19:46

jorika1986 schreef:
Absolute mode flater. Alles met een camo print... Wat verschrikkelijk lelijk is dat zeg.
Laat dat lekker in het leger blijven, en niet daarbuiten.

dikke doei, ik hou van mijn camo printjes, draag er ook nog lekker kisten onder.

jorika1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 19:48

Of een dik gewatteerde body warmer! net een sinaasappel met een sate prikkertje als armpjes.

purny

Re: Mode 'blunders'

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 19:48

Een legging met wietbladen erop

_Snow_White

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 19:55

purny schreef:
Een legging met wietbladen erop

Hier in Canada wordt het volgend jaar waarschijnlijk gelegaliseerd... Je wordt hier platgegooid met kleding met wietbladen erop. Vind het toch wel een hele grote afknapper :')

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 20:00

Sowieso afbeeldingen van wiet(bladen)... :')

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 20:02

Ik heb net na maanden dubben Oofos slippers/sandalen besteld. Ze zijn zo lelijk als de nacht, maar als ze echt zo lekker lopen als beloofd dan ga ik er voor.

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 20:19

Waarom is iedereen direct zo beledigd als er een kledingstuk genoemd wordt dat ze zelf dragen? :+

Keell94

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 20:29

een zwarte string aan hebben en op het laatst toch in ene op wedstrijd gaan en je raad het al, dat zie je door een witte rijbroek heen XD gelukkig zag je het met rijden niet heel erg dankzij mijn jasje maar ohoh

Keell94

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 20:36

Laurora schreef:
Ik loop echt totaal niet met de mode mee, ik draag gewoon wat ik fijn vind en net zal me een worst wezen wat iemand anders daar van vind, dus op die manier ben ik misschien ook wel een beetje een modeflater...
Kleding die ik persoonlijk echt lelijk vind:
-Jumpsuits (of broekpakken) voor vrouwen, hélemaal hot geloof ik, maar ik vind het echt niet mooi :n
-Sandalen met sokken
-Van die halve capes (of soepjurken á la ma flodder) die sommige gezettere vrouwen dragen om hun vetrolletjes te verbergen, word er wat mij betreft niet heel veel beter op
-Hotpants (kom op, dat zijn meer uit de kluiten gewassen onderbroeken...)
-Birkenstocks (of hoe die dingen ook maar mogen heten)
-Croptops (ik hou niet van blote buiken, ongeacht of die plat of blubberig zijn)
-Leggings of van die slobber sportbroeken als gewone broek (mijn moeder noemt ze verslaafdenbroeken)
-van die overdreven grote accessoires (een riem zo breed als mijn bovenbeen, een ketting van 100 kilo of oorbellen die de oren tot de grond uitrekken)
-Clutches (ook nog steeds in? Van die pieperdepiepkleine handtasjes waar net niks in past)

Ik ben me er van bewust dat misschien niet al deze dingen als moderamp worden gezien door anderen, maar ik vind het in elk geval niet mooi en zou het ook nooit dragen.

sorry maar birckenstocks lopen wel echt heel lekker XD ik heb dan wel een enkele band.
Heb zwakke enkels dus op simpele slippers ga ik al snel onderuit, de birckenstocks ondersteunen mijn voeten beter.
Ligt er ook aan wie het draagt XD

Croptops en hotpants vind ik ook echt niks en dan helemaal de combi van die 2 niet :P als ik dat zie denk ik aan tienermeisjes van 14/15 jaar :P die zijn nog plat, als je 18 bent geweest is het helaas niet zo plat meer xD

Ook wel eens hotpants gezien waar je gewoon letterlijk de billen onderuit zag komen zo kort XD

wat ik ook echt verschrikkelijk vind zijn vrouwen op de fiets die dan een broek aan hebben 2 maten te klein evenals hun shirt en dan een string die een meter boven de broek uitkomt (geen gezicht)

Clutches zijn ook echt verschrikkelijk, past geen reed in en dan moet je dat de hele tijd meezeulen :P

Keell94

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 20:40

Anna79 schreef:
Hahaha Bert en Ernie wenkbrauwen, die kende ik nog niet maar inderdaad te erg _O-

Verder inderdaad die gewaden, verschrikkelijk en broeken met gaten dat kan ik echt niet begrijpen. Betaal je 160 euro voor een kapotte broek := Vraag me altijd af wat degenen die de gaten erin moeten maken er wel niet van denken...

Wat ik ook vreselijk vind zijn te korte rokjes/jurkjes vanaf een bepaalde leeftijd...

ik heb 1x zo'n broek gekocht (achteraf vond ik het niks.)

Ik kwam thuis en mijn vader zegt: ik zou terug gaan naar de winkel, er zit een gat in die is stuk.
pap, dat hoort zo! nee? ja! hmm oke maar ik zou hem toch terug brengen en een 'hele' broek kopen xD

Keell94

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 20:44

germie schreef:
BAdpakken met voering zijn ook een ramp. Ik snap niet dat je daar in wilt zwemmen. Niet snel, te zwaar en niet gestroomlijnd.

of die gebreide bikini's die je tegenwoordig ziet, kan me niet voorstellen dat je daarin kunt zwemmen XD wordt zeiknat en zwaar (en vind het ook onwijs lelijk)

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 20:44

Zo was mijn schoonmoeder een paar jaar terug helemaal verbolgen dat haar kleinzoon van 23 met een broek met verfspetters op haar verjaardag kwam.
"Had ie nou niet even een schone broek aan kunnen trekken?"

Euh, nee ma, dat hoort zo....

"Bedoel je dat hij die zo gekocht heeft?! :oo

Euh.... ja... :')

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 20:49

M'n eigen blunder. Er vandaag achter komen dat m'n nieuwe broek afgeeft. Waardoor m'n hele benen zwart zijn

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 21:40

Hier ook een verstokte Birckenstock loper :D Ik kan er niets aan doen, ze zitten zo fijn. Vooral tijdens het werken. Ik werk op een buitenschoolse opvang en dan is makkelijk schoeisel wel een vereiste.

Verder bedacht ik me door dit topic dat ik ook nog een oude, nota bene witte, driekwart broek achterin mijn kast had liggen. Die is nu dus getransformeerd tot short :')

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 21:41

purny schreef:
M'n eigen blunder. Er vandaag achter komen dat m'n nieuwe broek afgeeft. Waardoor m'n hele benen zwart zijn

Herkenbaar, maar dan met blauw :').
Schrok me de eerste keer de pleuris :').

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 21:45

Ja idd. Heb ze maar gauw even in de machine gedaan

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 21:58

Och.. camo kleding... ligt er totaal aan hoe de kleding gemaakt is en valt.. de gemiddelde dump-winkel ga ik absoluut niet in.. maar m'n maiden lane jasje.. ultieme liefde. En ja, multicam stof. Échte multicam trouwens. Joepie joepie camo vind ik wel afschuwelijk. :+

youaremystar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 00:38

Als ik al jullie verhalen zo lees, ben ik echt de mode blunder van de eeuw. And I love it! :j

Er zijn 3 dingen waar ik me echt aan irriteer;

- band shirts dragen zonder de muziek te kennen.
- (skate)merken dragen zonder dat je weet waar het van is/ van welke sport oid het is.
- raveteven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 01:13

Ik zag er vanmiddag weer een en moest gelijk aan dit topic denken...

Afbeelding
Afbeelding

Nickelson jassen. Zoek de verschillen. :')

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 03:29

Tjsa, iedereen moet maar dragen wat ie zelf fijn of mooi vindt. Zelf krijg je mij de deur niet uit met:
- een salopette, dat vind ik zó boertig
- een witte broek. Heel vaak zie je daar, zoals bij dames als heren, je ondergoed door
- een 3kwart broek of '7/8', net alsof dat gekrompen is in de was
- een trainingsbroek, leuk voor heren die net van hun voetbaltraining komen maar als kledingstuk, serieus?
- dierenprints, ik ben geen luipaard, tijger, zebra of wat dan ook
- een legging

Wat ik nu in de zomer vaak zie en echt niet mooi vind is een legging en daarop een rokje, of beter gezegd mss: een -meestal kort- rokje met daaronder een legging. Dat toont zo ... a-sexueel. Waarom dan geen wat langere rok?

Oh ja, en mannen met sportkousen in geklede schoenen, of sokken in sandalen !

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 03:30

Resistance schreef:
Ik zag er vanmiddag weer een en moest gelijk aan dit topic denken...

[ [url=m/MguGyD.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/c7956P.jpg]Afbeelding[/url] ]

Nickelson jassen. Zoek de verschillen. :')

_O- :=

Soraya10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 07:14

melanie0906 schreef:
Of zoeits als dit vind ik ook verschrikkelijk.. en die prijs := 8)7 :wow: [ [url=m/8Hv7rD.png]Afbeelding[/url] ]

Nou idd! Je zou geld toe moeten krijgen om met zoiets rond te lopen :')

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 08:17

Keell94 schreef:
germie schreef:
BAdpakken met voering zijn ook een ramp. Ik snap niet dat je daar in wilt zwemmen. Niet snel, te zwaar en niet gestroomlijnd.

of die gebreide bikini's die je tegenwoordig ziet, kan me niet voorstellen dat je daarin kunt zwemmen XD wordt zeiknat en zwaar (en vind het ook onwijs lelijk)

Heb je wel eens in een bikini gezwommen? Ik 1 keer en zodra je van de startblokken gaat hangt het topje scheef en het broekje is afgezakt. Dus voor mij nooit meer een bikini. Die zijn niet voor wedstrijdzwemmers. En ja, als ik zwem, dan zwem ik hard. Maar een startblok en bikini gaan dus absoluut niet samen. :+