Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

lieveli schreef:Onze ideeen over wat betreft elegant en wat zou kunnen onder een mantelpakje verschillen als dag en nacht, Germie. Ik vind ze echt alles behalve chique.
lieveli schreef:Nou ik draag wel graag jurken (en niet omdat ik het nodig vind, maar omdat ik het mooi vind) en nee. Gewoon nee. Ik denk dat wanneer je op kantoor werkt en er een dresscode is, je met die Teva's naar huis wordt gestuurd. Ongetwijfeld lopen ze heerlijk, maar ik vind dat ze er goedkoop en kinderlijk uitzien.
germie schreef:lieveli schreef:Nou ik draag wel graag jurken (en niet omdat ik het nodig vind, maar omdat ik het mooi vind) en nee. Gewoon nee. Ik denk dat wanneer je op kantoor werkt en er een dresscode is, je met die Teva's naar huis wordt gestuurd. Ongetwijfeld lopen ze heerlijk, maar ik vind dat ze er goedkoop en kinderlijk uitzien.
Ze zijn hartstikke duur. Dus absoluut niet goedkoop. Tegenwoordig mogen zelfs sneakers onder een mantelpakje, dus Teva's zeker.
Supervixen schreef:Nee die teva's zou ik nooit van mijn leven onder een jurkje of rok naar mijn werk aan doen. De teva's met leer en een kurken voetbed, dat kan nog wel. Zoiets bedoel ik:
http://www.schoenentorfs.nl/teva-ysidro ... GwodlwYJwA
Als je dat elegant vindt... Pfoe. Allesbehalve. Voor dagelijks casual tot daar aan toe. Onder een mantelpakje, cocktailjurkje of glitterjurkje zijn ze not done. Als ik een trouwpartij geef met dresscode cocktail dan wens ik dit type schoeisel niet onder ogen te krijgen. Kan je niet op hakken, kies dan een nette ballerina, mocassins of fijn lederen sandaaltje. Maar alsjeblieft niet van die christusdingen. Dan stuur ik je toch echt linea recta naar huis of de schoenenwinkel.
geweldig die namen
Birkenstocks en teva's vind ik soms wel echt mooi bij smalle benen en enkels.
Ze hebben vast een poging gedaan, en het zijn toch je vrienden die moeite doen voor jou.