Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Frummels schreef:Oeh is die pantalon van Only? Ik zag gisteren zoiets op Zalando maar durf m niet te bestellen omdat ik bang ben dat ie te kort is..
Liesje89 schreef:Frummels schreef:Oeh is die pantalon van Only? Ik zag gisteren zoiets op Zalando maar durf m niet te bestellen omdat ik bang ben dat ie te kort is..
Dan stuur je hem toch terugAls ik ergens durf te bestellen omdat het makkelijk is met betalen en retourneren dan is het Zalando wel.
Stille meelezer/kijker kruipt weer weg
Plien91 schreef:Frummels schreef:Oeh is die pantalon van Only? Ik zag gisteren zoiets op Zalando maar durf m niet te bestellen omdat ik bang ben dat ie te kort is..
Ja! Ik heb van broeken lengtemaat 36. Deze valt bij mij wel wat korter maar bij een pantalon kan dat imo wel
lovemaylo schreef:Wat een leuk topic! Leuke outfits ook allemaal.
@Corelli, mag ik vragen waar je die sleehakken vandaan hebt, ik vind ze super leuk!!Corelli schreef:Zelfde shirtje als gisteren, maar nu met broek en sleehakken
[ [url=m/d8Dv2X.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ann_moi schreef:Leuk topic!![]()
Vinden jullie dat dit kan? Was mn kast aan het opruimen en kwam deze bijna ongedragen crop top tegen. Dacht zelf dat hij wel kan op deze broek, maar aangezien ik nooit een croptop draag toch een klein beetje onzeker.
[ [url=m/sKZUnB.jpg]Afbeelding[/url] ]
MorganeR schreef:Lekker aparte selfie maar dit is mijn outfit voor een uurtje universiteit en vanmiddag een sollicitatiegesprek.
Denk dat ik hiermee een redelijk goede indruk zal maken haha.
[ [url=m/vZAxaP.jpg]Afbeelding[/url] ]
Lau schreef:MorganeR schreef:Lekker aparte selfie maar dit is mijn outfit voor een uurtje universiteit en vanmiddag een sollicitatiegesprek.
Ik persoonlijk vind de outfit een beetje saai. Ik zou juist bij een sollicitatie wel wat meer uitpakken. Misschien nettere schoenen en een leuke blouse. Gewoon wat minder casual en wat meer ik wil deze baan. Maar dat ligt er natuurlijk ook aan wat je stijl is en natuurlijk wst voor functie.
Lau schreef:MorganeR schreef:Lekker aparte selfie maar dit is mijn outfit voor een uurtje universiteit en vanmiddag een sollicitatiegesprek.
Ik persoonlijk vind de outfit een beetje saai. Ik zou juist bij een sollicitatie wel wat meer uitpakken. Misschien nettere schoenen en een leuke blouse. Gewoon wat minder casual en wat meer ik wil deze baan. Maar dat ligt er natuurlijk ook aan wat je stijl is en natuurlijk wst voor functie.