Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Janine1990 schreef:Sowieso niet lekker toch, daarbij heb ik de indruk dat zonnebrand niet echt een blijvend kleurtje oplevert. Itt beschermd zonnen... Maar ik vraag me af of dat een juiste conclusie is.
Wat ik me ook afvraag, nu het toch over bruin worden hebben. Men zegt dat je tussen 11 en 15 uit de zon moet blijven, ik heb zelf echter het idee dat de zon tussen 16 en 17 veel sterker is?
Citaat:Hoogte van de zon: hoe hoger de zon staat, hoe sterker de zonkracht. Als de zon recht boven je staat, zijn de UV-stralen het kortst en de zonkracht dus het sterkst. In Nederland is tussen 12.00 en 15.00 de zon het krachtigst.
eilleen333 schreef:Emmaa_ schreef:Factor 6 is voor mij écht te weinig, dan kan ik net zo goed olijfolie op m'n huid smeren en in de zon gaan liggenIk verbrand snel maar heb vooral op m'n armen en benen een super droge huid, daar is de zonnebrand die ik net noemde perfect voor. Als ik al wat bruiner ben gebruik ik deze, dat is een super makkelijke spray met bronzer maar wel gewoon factor 30.
https://www.ocado.com/webshop/product/H ... gIuw&dnr=y
Met van dat soort olieen ben ik na een half uurtje krokant gebakken
Free2 schreef:Hoe kan het dat mensen in dit weer aan de ramadan doen, en dus de hele dag niet mogen drinken? In zulk weer als vandaag is dat toch gewoon hartstikke gevaarlijk?
Free2 schreef:Hoe kan het dat mensen in dit weer aan de ramadan doen, en dus de hele dag niet mogen drinken? In zulk weer als vandaag is dat toch gewoon hartstikke gevaarlijk?
Piekosjj schreef:Ik had het hier met mijn vriend over, hij komt uit Pakistan - een erg streng moslimland. Hij is zelf geen moslim dus hier kunnen we vrij luchtig over praten. Hij snapt het ook niet, in Pakistan is het 's zomers nl rustig een aantal maanden lang 40+ dus dit NLs weer is er haast in het niet bij. Wij kwamen zelf niet verder dan "mensen doen gekke dingen voor hun geloof en zijn in staat hun eigen veiligheid/gezondheid op een lagere plaats te zetten hiervoor."
Macs schreef:Wat dacht je van diabetici of andere medicatiegebruikers die ook daarmee vasten... super gevaarlijk. Heb in de apotheek gewerkt en je kreeg sommigen echt niet overtuigd dat hun medicatiegebruik van levensbelang is, ook tijdens het vasten.