Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Celiien schreef:Maar hoezo dan? Het is toch niet dat ze is vreemdgegaan met hem?'t zou mij absoluut niet gaan om de vastklamping van de ex, maar om het verraad van een vriendin.. twee verschillende dingen.

Goof schreef:Ik vind dit wel een mooie en ik denk dat hier ook zeker een kern van waarheid in zit.Als iemand zo reageert zoals jij zou doen vraag ik me serieus af of je niet een probleem hebt met de verwerking van situaties in je leven en of je daar niet aan moet gaan werken.
_Dominique schreef:Lekker eenzaam? Ik ben niet eenzaam hoor, jij misschien, maar ik niet.
Maar euhm, leuk dat je een kijkje probeert te nemen in mijn vriendengroep! Het is je alleen niet gelukt want je aanname klopt van geen kanten.

Celiien schreef:Het is in mijn ogen gewoon keihard verraad.. had er in ieder geval over gepraat, uitgelegd dat je elkaar wel vaker zag met t uitgaan, en dat hij wel leuk was.. niet out of the blue met hem gaan staan bekken..
Kan begrijpen waarom je zo van Taylor Swift houdt. Yunomi schreef:_Dominique schreef:Sjezus het gaat toch niet om goedkeuring.
Ik zou het zelf uit principes niet doen en mijn vriendinnen ook niet.
Maar wat is het principe?
Waarom is het verraad etc. etc.
Ik probeer het te begrijpen maar ik mis de onderbouwing bij 'doe je gewoon niet'.
Resistance schreef:Celiien schreef:Het is in mijn ogen gewoon keihard verraad.. had er in ieder geval over gepraat, uitgelegd dat je elkaar wel vaker zag met t uitgaan, en dat hij wel leuk was.. niet out of the blue met hem gaan staan bekken..
Verraad... je doet je avatar eer aan.Kan begrijpen waarom je zo van Taylor Swift houdt.
bruintje123 schreef:Wat me erg opvalt in dit topic dat er een paar personen zijn die elk woord enorm persoonlijk opvatten.
Terwijl ik dan dat bericht zo anders had gelezen. Dat ik echt weer een keer moet lezen omd dan te deken, kun je dat echt zo opvatten?
Ik denk dat Goof een raak punt heeft gemaakt.
Anoniem schreef:Er vanuitgaande dat je met vriendinnen toch al snel in dezelfde buurt zit en met dezelfde mensen omgaat, wordt het lastig een date te vinden.
Zit je dan, lekker eenzaam met je principes. Maar gód wat een leuke vriendinnen!
Resistance schreef:Celiien schreef:Het is in mijn ogen gewoon keihard verraad.. had er in ieder geval over gepraat, uitgelegd dat je elkaar wel vaker zag met t uitgaan, en dat hij wel leuk was.. niet out of the blue met hem gaan staan bekken..
Verraad... je doet je avatar eer aan.Kan begrijpen waarom je zo van Taylor Swift houdt.
Wauw.. wat heb ik jou aangedaan 
Of ik heb een te groot hart dat kan ook natuurlijk.