Relatie met de ex van mijn beste vriendin

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 10:46

Maar al die meiden die zo tegen zijn, wanneer er goedkeuring is vinden jullie het dan ook Not done?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 10:47

Uit het verhaal in de OP had ik begrepen dat TS haar telefoon perongeluk daar had laten liggen? :?

Tsja Rachelle, je hebt het ene uiterste en het andere uiterste. ;)

@Neverland, ja blijkbaar. _O-

@Resistance, vanwaar jouw ontzettend heftige reacties? Voel je je zodanig aangevallen? :(:)

Qimm

Als je je vriendin niet eens kan vergeven dat ze verliefd wordt op je ex en dan ook nog van haar verwacht dat ze er niets mee doet vraag ik me ook af hoe fijn zo'n vriendschap is...
Ik hoop dat mijn vriendinnen mijn geluk belangrijker vinden dan een ex (verleden)

Anoniem

Celiien schreef:
't zou mij absoluut niet gaan om de vastklamping van de ex, maar om het verraad van een vriendin.. twee verschillende dingen.
Maar hoezo dan? Het is toch niet dat ze is vreemdgegaan met hem?

Sommige reacties in dit topic vind ik echt te heftig... :o
Alsof TS al een jaar lang stiekem tijdens de relatie heeft zitten stoken en met hem naar bed is gegaan.
Ja, dan kan ik bepaalde reacties zeker begrijpen, maar dit is een relatie die een jaar uit is waarbij die vriendin het zelf heeft uitgemaakt.
Het is niet dat ze altijd al verliefd op hem was en hem op slinkse wijze in de val heeft gelokt.

Ik snap dat de vriendin in eerste instantie het niet echt tof vond, kan ik best begrijpen.
Maar het is d'r ex... het liefdeslijntje is gebroken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 10:48

Sjezus het gaat toch niet om goedkeuring. :')

Ik zou het zelf uit principes niet doen en mijn vriendinnen ook niet.

Anoniem

Re: [LZP] Relatie met de ex van mijn beste vriendin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 10:50

Er vanuitgaande dat je met vriendinnen toch al snel in dezelfde buurt zit en met dezelfde mensen omgaat, wordt het lastig een date te vinden.

Zit je dan, lekker eenzaam met je principes. Maar gód wat een leuke vriendinnen!

Yunomi

_Dominique schreef:

Maar wat is het principe?
Waarom is het verraad etc. etc.
Ik probeer het te begrijpen maar ik mis de onderbouwing bij 'doe je gewoon niet'.

Anoniem

Goof schreef:
Als iemand zo reageert zoals jij zou doen vraag ik me serieus af of je niet een probleem hebt met de verwerking van situaties in je leven en of je daar niet aan moet gaan werken.
Ik vind dit wel een mooie en ik denk dat hier ook zeker een kern van waarheid in zit.

Als mijn relatie uit zou gaan en na een jaar komt een vriendin met het nieuws dat zij en mijn ex verliefd op elkaar zijn geweest... ik denk dat ik even zou moeten slikken, ook als ik het zelf had uitgemaakt.
Maar dat is dan wel MIJN probleem en dat zal ik ook zelf moeten oplossen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 10:51

Lekker eenzaam? Ik ben niet eenzaam hoor, jij misschien, maar ik niet.

Maar euhm, leuk dat je een kijkje probeert te nemen in mijn vriendengroep! Het is je alleen niet gelukt want je aanname klopt van geen kanten.

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 10:52

Dus Dominique, uit principe zou jij een voor de rest prima leuke kerel waar de gevoelens wederzijds voor zijn gaan vermijdden omdat een vriendin ooit een relatie met hem had?
Ik raad je aan niet lid te worden van enige soort vereniging ... :Y)

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 10:52

Het is in mijn ogen gewoon keihard verraad.. had er in ieder geval over gepraat, uitgelegd dat je elkaar wel vaker zag met t uitgaan, en dat hij wel leuk was.. niet out of the blue met hem gaan staan bekken..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 10:53

_Dominique schreef:
Lekker eenzaam? Ik ben niet eenzaam hoor, jij misschien, maar ik niet.

Maar euhm, leuk dat je een kijkje probeert te nemen in mijn vriendengroep! Het is je alleen niet gelukt want je aanname klopt van geen kanten.

Nee hoor, niet eenzaam. Als je geen aanname wilt, maak 'm zelf dan niet ;)

Maar goed ladies, calm your tits. Is een stuk aantrekkelijker voor een vent ook als je niet zo puberaal reageert. Althans, heb het even aan m'n vriend gevraagd, maar die vind zulke bezitterige pubermeisjes niet aantrekkelijk. En gok dat er wel meer zo denken.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 24-04-17 10:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Qimm

Re: [LZP] Relatie met de ex van mijn beste vriendin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 10:54

verraad :')

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 10:54

Als we elkaar nou eens allemaal serieus nemen hier en elkaar niet zo lopen af te bekken, zou t al een stuk fijner discussieren zijn dan elke keer op de man te gaan spelen..

In ieder geval,
Ik geef mijn mening: ik vind het a) not done, b) zou me echt wel verraden voelen door vriendin. Waarom?
Omdat er een stukje eerlijkheid en wederzijds vertrouwen is beschadigd. En dat allemaal voor een of andere gozer in de club... Nou dan weet je ook weer waar je staat :+
Laatst bijgewerkt door Celiien op 24-04-17 10:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 10:55

Celiien schreef:
Het is in mijn ogen gewoon keihard verraad.. had er in ieder geval over gepraat, uitgelegd dat je elkaar wel vaker zag met t uitgaan, en dat hij wel leuk was.. niet out of the blue met hem gaan staan bekken..

Verraad... je doet je avatar eer aan. :+ Kan begrijpen waarom je zo van Taylor Swift houdt.

bruintje123

Wat me erg opvalt in dit topic dat er een paar personen zijn die elk woord enorm persoonlijk opvatten.
Terwijl ik dan dat bericht zo anders had gelezen. Dat ik echt weer een keer moet lezen omd dan te deken, kun je dat echt zo opvatten?

Ik denk dat Goof een raak punt heeft gemaakt.

Palmera

Yunomi schreef:
_Dominique schreef:

Maar wat is het principe?
Waarom is het verraad etc. etc.
Ik probeer het te begrijpen maar ik mis de onderbouwing bij 'doe je gewoon niet'.

Dit dus. Teksten als "hoogverraad", "bedrog", "echte vriendin doet zoiets niet" en nog meer rechtstreeks uit Shakespeare gecopieërde termen vliegen in het rond, maar waarom dat zo zou zijn is mij nog steeds niet duidelijk. ;)

Anoniem

Gelukkig interesseert het me heel erg weinig wat jouw vriend er van denkt. :j

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 10:56

Resistance schreef:
Celiien schreef:

Verraad... je doet je avatar eer aan. :+ Kan begrijpen waarom je zo van Taylor Swift houdt.

Wat een toevoeging voor deze discussie +:)+

Anoniem

bruintje123 schreef:
Wat me erg opvalt in dit topic dat er een paar personen zijn die elk woord enorm persoonlijk opvatten.
Terwijl ik dan dat bericht zo anders had gelezen. Dat ik echt weer een keer moet lezen omd dan te deken, kun je dat echt zo opvatten?

Ik denk dat Goof een raak punt heeft gemaakt.

Ik denk dat Goof inderdaad wel iets heel wijs heeft gezegd ja. En dat zal voor veel mensen opgaan, niet alleen voor enkele posters hier of de 'vriendin' van TS..

Travellust

Anoniem schreef:
Er vanuitgaande dat je met vriendinnen toch al snel in dezelfde buurt zit en met dezelfde mensen omgaat, wordt het lastig een date te vinden.

Zit je dan, lekker eenzaam met je principes. Maar gód wat een leuke vriendinnen!

Gewoon date met jongens die ver weg wonen, mocht het uit gaan dan is er na afloop geen gezeur. (voor zover er gezeur kan komen) Werkt goed hoor :')
Ik snap sowieso niet dat je vrienden kan blijven met exen, maar dat is een andere discussie.

Het is trouwens toch niet voor niets uit gegaan? Ik wens ze allemaal veel geluk met die van mij want ik ben blij dat ik er vanaf ben :j

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 10:57

Resistance schreef:
Celiien schreef:

_O- _O- Wauw.. wat heb ik jou aangedaan :')
Kan hier heel veel op zeggen, maar hou even de eer aan mezelf ja..
Laatst bijgewerkt door Celiien op 24-04-17 10:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 10:57

Laat ik de vraag eens anders stellen:
"Waarom gunnen jullie je vriendin en je ex geen goede tijd samen?" :)

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 10:58

"goedkeuring " of niet. Hier hebben we ook een beetje de losse regel dat er niet met exen gedate wordt. Niet omdat het niet zou mogen, maar omdat er bijzondere nare situaties van kunnen ontstaan.

Een vriendin van mij maakte het uit met haar vriend omdat hij vreemd was gegaan. Na nog geen half jaar gaat een ander meisje van de vriendinnen club met die gozer op date en ze hadden het toch "zo gezellig". De ex-vriendin in kwestie had alleen de boodschap gegeven dat ze haar ex niet welkom was op verjaardagsfeestjes etc. bij haar thuis.
Werd het nieuwe stelletje piss-link op want ze kwamen samen of niet. Totaal niet rekening houden met de gevoelens van dus de ex-vriendin en heeft ons hele vriendinnenclubje de rug toe gekeerd. Die vriendschap was dus snel kapot en nog geen jaar later kwam ze met hangende pootjes sorry zeggen want hij had het zelfde trucje met vreemdgaan bij haar ook geflikt.

De meeste vriendschappen zijn mij meer waard dan de eventuele vriendjes die uit de exenlijst.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 10:58

Ik lees dit topic mee en mijn mond valt langzaam open. Misschien dat het een leeftijdsiets is. Maar een echte vriend of vriendin gunt je toch geluk en liefde lijkt me. -O-

Een ex is een ex zeker als je het zelf hebt uitgemaakt, de ex in kwestie niet is vreemd gegaan met de vriendin ten tijde van een relatie.

Wat is dan het probleem precies dat je niets met een eerder vriendje of vriendinnetje mag beginnen? Behalve de standaad antwoorde dat doe je niet, beleefdheid enz. Welke gedachtengang zit daar achter?

Kennelijk ben ik een botte boer omdat ik werkelijk het probleem niet zie. :o? Of ik heb een te groot hart dat kan ook natuurlijk.
Laatst bijgewerkt door karuna op 24-04-17 10:59, in het totaal 1 keer bewerkt