Had het mezelf echt niet vergeven als ik er niet was

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
safina schreef:Kinderen zijn nou eenmaal hinderen. Ook als ze niet in een kinderwagen zitten trouwens.
Britta31 schreef:Er was toch maar 1 waarom geen kinderen topic?
Iejoorr schreef:Back to the kinderwagen irritaties! Ik heb niet alle 14 pagina's doorgelezen maar wat bij mij als eerste opkwam was de Primark. Man, dat mensen daar naar binnen durven met kinderwagensHoogst irritant!
Angeliquee18 schreef:Mensen aanrijdt? Soms tik je even iemand perongeluk aan.
Als je perongeluk tegen iemand aanloopt, betekent het toch ook niet dat je geen rekening met elkaar houd..
Cer schreef:Jolien87 schreef:Ik pleit nog steeds voor speciale kinderwagen(vrije) dagen, maar ik denk dat ik dat idee er niet door gaan krijgen.
Of dagen dat je alleen mét kinderwagen naar binnen mag.. kijken of iedereen dan heel tolerant is onder elkaar
Iejoorr schreef:Back to the kinderwagen irritaties! Ik heb niet alle 14 pagina's doorgelezen maar wat bij mij als eerste opkwam was de Primark. Man, dat mensen daar naar binnen durven met kinderwagensHoogst irritant!
safina schreef:Iejoorr schreef:Back to the kinderwagen irritaties! Ik heb niet alle 14 pagina's doorgelezen maar wat bij mij als eerste opkwam was de Primark. Man, dat mensen daar naar binnen durven met kinderwagensHoogst irritant!
Onlangs meegemaakt: een kinderwagen op Equitana. En dan niet eens om alle aankopen te vervoeren he? Nee, met een versgeperste blaag erin.
Amandavd schreef:Angeliquee18 schreef:Mensen aanrijdt? Soms tik je even iemand perongeluk aan.
Als je perongeluk tegen iemand aanloopt, betekent het toch ook niet dat je geen rekening met elkaar houd..
Ik snap echt niet hoe je per ongeluk tegen iemand aan kan lopen, zit je dan niet op te letten ofzo? Is mij zelfs nog nooit gebeurd met een winkelwagen.