Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ReadTheRulez schreef:DanielleB schreef:Hahaha gemeen van je! Die krijg je binnenkort vast wel een keer terug
Ik heb 2 x een reservering moeten annuleren vanwege hem![]()
Dus dit was zijn payback![]()
Verder ben ik wel aardig hoor
Ailill schreef:Thenexttry schreef:Eerlijk bericht, respect. Ik ga nu denk ik een beetje generaliseren, excuses: Volgens mij is jouw bericht voornamelijk van toepassing op sex. Op dat gebied is er inderdaad 2 x zoveel keus, da's een feitIk ben nu heel oppervlakkig in wat ik ga zeggen, maar ik zou niet zo snel kiezen voor een Bi-sexuele Bi-schierige of wat dan ook vriend.
Heb er absoluut niets op tegen maar het idee dat mijn vriend ook naar een man zou kunnen kijken met het idee "daar zou ik het wel op kunnen" zou te veel zijn denk ik...![]()
Het lijkt mij trouwens ook erger als je getrouwd bent en je man blijkt op mannen te vallen en je daar voor te verlaten dan voor een vrouw.
Maar je bent wel leuk om te zien Aillil![]()
Nu even de rest bijlezen haha
Wat echter, i.i.g. in mijn geval, ook een feit is, is dat ik voor een persoon kies. Ongeacht geslacht wil ik dan exclusief voor diegene gaan. Dan kunnen er 10 knappe vrouwen en 100 aantrekkelijke mannen in het spel komen, ik weet wat ik heb (en waardeer) en niet wat ik krijg.
Wat betreft je andere punt. Ik zou me, als ik vrouw was geweest, juist minder gekwetst voelen mocht mijn man me verlaten voor een man, dan weet ik i.i.g. dat het niet aan mijn vrouw-zijn ligt