Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Alleen of de uber gelovige het ermee eens zijn is een tweede.
Inderdaad een sjaal erbij om verder commentaar te voorkomen.Lusitana schreef:Het gaat toch helemaal niet om stijl aanpassen, het gaat om 1 keer jezelf opdoffen wat normaal is op officiële en feestelijke gelegenheden van een bepaalde soort, zoals bruiloften.
mijn lievelingsjurk
hij is zonder jasje behoorlijk sexy juist vind ik (stof tekent+laag) :p leuk dat je er ook een nette outfit van kan maken! En leuk dat je dat hier deelt.
Sokje_6 schreef:Interessant topic.
Ik loop op het moment tegen hetzelfde aan; ik geef examentrainingen en kom daardoor vaak bij verschillende scholen, heel gaaf. Nu ga ik over een paar weken naar een school die reformatorisch is. Ik heb vanuit de werkgever niets gehoord over kleding o.i.d., maar op de site van de school staat 'eerzame kleding' in de huisregels, daaronder staat echter ook 'respect naar andere mensen, uiterlijk en innerlijk'. Hoe streng zijn reformatorische scholen in dat opzicht?
Niet bedoeld om je topic te vervuilen overigens!
Sokje_6 schreef:Interessant topic.
Ik loop op het moment tegen hetzelfde aan; ik geef examentrainingen en kom daardoor vaak bij verschillende scholen, heel gaaf. Nu ga ik over een paar weken naar een school die reformatorisch is. Ik heb vanuit de werkgever niets gehoord over kleding o.i.d., maar op de site van de school staat 'eerzame kleding' in de huisregels, daaronder staat echter ook 'respect naar andere mensen, uiterlijk en innerlijk'. Hoe streng zijn reformatorische scholen in dat opzicht?
Niet bedoeld om je topic te vervuilen overigens!
Ik heb de vraag even weggelegd bij Lyceo, misschien hebben zij meer gehoord.
Sokje_6 schreef:Nee, ik werk via een landelijk bedrijf dat examentrainingen regelt (Lyceo); de scholen benaderen dat bedrijf voor trainingen. Dus indirect inderdaad wel, maar ze weten niet dat ík ben ingeroosterd.
Goed puntIk heb de vraag even weggelegd bij Lyceo, misschien hebben zij meer gehoord.
Leuk, geniet van de bruiloft!
Yunomi schreef:Wat ik ken van reformatorische scholen is naast een rok/jurk ook schouders bedekt. Broek is vrij zeker niet gepast.
blote schouders vind ik iig in geen enkele functie gepast.
Bedankt voor de adviezen!
tenminste, bij ons mag je ook absoluut geen korte broek en korte rok en blote schouders en ik werk niet in een christelijke instelling.
Daarover gaan ze zelf hun leerlingen niks vertellen