Nog steeds niet vergeten maar moet soms echt nadenken waar ik een foto van zal maken.
maylotje
Geplaatst: 01-03-17 13:50
Dat heb ik ook wel Mandy dat je soms echt even moet nadenken wat voor foto je zal nemen. Vooral nu ik vaker thuis zit omdat ik zo goed als klaar ben met school word het lastiger.
Ja ik had op school juist wel dingen om te laten zien. Doe een grafische opleiding dus dan is er nog wel eens iets om te laten zien. Maar snap dat je op werk ook niet altijd weet wat je moet doen qua foto's.
Eer gister was ik er ook al weer 1 vergeten Merk wel dat het nu steeds lastiger word om elke dag een foto te plaatsen.
_Laura_
Geplaatst: 08-03-17 23:20
Ik vergeet het vaak een aantal dagen achter elkaar en moet dan zoeken naar geschikte foto's van de vorige dagen om een inhaalslag te maken Best slecht, hoe moeilijk is het om elke dag gewoon een foto te plaatsen... Ik ben lui
_activeme
Geplaatst: 10-03-17 17:09
Ik vergeet soms om elke dag een foto plaatsen. Maar zet er soms wel eens twee op haha. Het is ook lastig om elke dag een nieuwe foto te plaatsen, het moet soms kunnen om een throwback foto te plaatsen.
Toen ik in Wenen was heb ik een paar dagen gemist omdat Instagram de foto's niet wilde uploaden. Die dagen ben ik nu langzaam aan het bijlopen. Geloof dat ik nog 1 dag achterloop