magda_90 schreef:Resistance schreef:Met 20 of 30 denier kan je nooit de fout in gaan, jongens.Te donker is ook niet mooi.
Wel heb ik voor 8 euro bij de TK Maxx een prachtige blauwe panty van Tommy Hillfiger op de kop getikt!Was eerst 30 euro. Echt een prachtig ding.
Ik als absoluutgeenjurkjesvrouw vond het egaal zwarte altijd handig met die lelijke benen.
Ik vind een dikkere denier gewoon mooier, maakt benen ook slanker. 20 denier vind ik gauw een beetje ordi en goedkoop. Maar nogmaals, draag wat je lekker vindt. Niet wat bokt wilt.
edit: Met ordi en goedkoop bedoel ik dus prima voor een weekendje feesten maar niet voor kerst. Maar dat is persoonlijk. Laat je door mij vooral niet weerhouden om lekker in je 10 denier panty door het leven te hossen.
Te donker is ook niet mooi.
Was eerst 30 euro. Echt een prachtig ding. 
. 

.. maar wil er dus hakken onder doen. Echter heb ik moeite met hakken die te dun zijn en geen plateau onder de bal van mn voet hebben. dus blokhak + plateau.. mag ook sleehak zijn.. en of ze moeten dicht zijn (Soort van enkellaarsjes) of ze moeten iets van een t-bandje oid hebben..

Echt een hele leuke outfit!
) waardoor ik erg twijfel over een jurkje...

(gaan we weer met de panty's
En ik ben 19.