18+ Romantische filmmomenten in real life

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 21:16

Besje schreef:
Wat een verhalen hier :') :=
Ik kan enkel zeggen: als je op je eerste date naar de film gaat, zaal 13, rij 13, stoel 13... Is waarschijnlijk not meant to be... :n

Niet die stoel, maar wel liet ik de popcorn vallen die hij op de eerste date voor me had gekocht...

_love12_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 21:25

Resistance schreef:
Besje schreef:
Wat een verhalen hier :') :=
Ik kan enkel zeggen: als je op je eerste date naar de film gaat, zaal 13, rij 13, stoel 13... Is waarschijnlijk not meant to be... :n

Niet die stoel, maar wel liet ik de popcorn vallen die hij op de eerste date voor me had gekocht...

De eerste 'date' die ik had met m'n vriend was naar de bios, lekker cliché, ik had hem een film laten kiezen (doe ik ook nooit meer), horror dus.... Halverwege de film wou hij m'n hand pakken, ik schrok daarvan (doordat r net een spannend moment kwam) en zette het in een doodstille zaal op gillen, onbekend meisje naast mij schrok van mijn gil en begon ook te gillen, daarna hadden we beide de slappelach, kon derest van de zaal niet zo waarderen en mijn vriend en de jongen waarmee zij was schaamde zich dood :+

Rocamor

Re: 18+ Romantische filmmomenten in real life

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 21:45

Toevallig honderd jaar geleden bij de film "hannibal"?

Herkenbaar verhaal....

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-16 00:35

Zo gingen wij op onze eerste date ook cliche naar de film. Was iets van verliefd op ibiza, en daar scheerden ze zich zo ouderwets met zo'n mesje. Zegt hij heel droog: Scheer jij je ook wel eens zo?

Free2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-16 23:47

Hahaha wat een heerlijk topic! Heb zelf helaas geen verhalen toe te voegen maar vind ze wel hilarisch om te lezen :)

_love12_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-16 23:50

Rocamor schreef:
Toevallig honderd jaar geleden bij de film "hannibal"?

Herkenbaar verhaal....

Ik heb geen idee hoe die film heette haha!

Yltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 00:15

Een hele stomme hoor..

Ik zou dus ooit seks gaan hebben na een avond stappen, drank in de man dus hoewel de zin er wel was.. Werkte t lijf niet mee.

In mn hoofd heel romantisch bezig, puntje bij paaltje lag ik in zeesterren modus te verklaren dat ik Patrick was en hij Octo omdat hij chagerijnig werd door mijn verklaringen :+ eindigde in een onwijze slappe lach en weinig actie haha

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 11:03

Dronken acties zijn sowieso erg, een topic op zich waard.

Ik heb een tijd geleden met twee flessen wijn achter mijn kiezen zeer onverstandig mijn telefoon in handen gehad. Het begon met:
'Hey sexy <<) '
'Huh, heb je het tegen mij? :) '
'Natuurlijk, jij bent toch de meest sexy man die ik ken? <<) '
'Je hebt gedronken he? >;) '
Maar zo gemakkelijk gaf ik het niet op, ik vond mezelf wel heel geweldig en grappig onder invloed van al die drank :o :') :roll:

Wat was het de volgende ochtend gênant om terug te lezen zeg...

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 14:06

Ik ben na een avondje flink doordrinken een keer uit bed geslingerd bij de seks _O- Was geheel per ongeluk, ik ging van boven naar onder verplaatsen maar vriend was vergeten dat we aan de zijkant van het bed lagen. Dus ik maakte een mooie duikvlucht en landde hard op de vloer :') Gelukkig hadden we dus gedronken dus het deed geen zeer _O-

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 14:11

Magrathea schreef:
Ik ben na een avondje flink doordrinken een keer uit bed geslingerd bij de seks _O- Was geheel per ongeluk, ik ging van boven naar onder verplaatsen maar vriend was vergeten dat we aan de zijkant van het bed lagen. Dus ik maakte een mooie duikvlucht en landde hard op de vloer :') Gelukkig hadden we dus gedronken dus het deed geen zeer _O-

haha xD
de dag er na ook niet? :P

_Denise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 14:31

Eén tip die ik jullie in ieder geval mee kan geven: Slagroom en seks is niet romantisch. :o

Nicky91

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 14:32

_Denise_ schreef:
Eén tip die ik jullie in ieder geval mee kan geven: Slagroom en seks is niet romantisch. :o

hahaha vertel???

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 14:32

_Denise_ schreef:

Ijsblokjes ook niet.. :')

Spoiler:
tenzij je net als mij een beetje sadistisch bent, dan kan je er op bepaalde plekken best wel lol mee hebben ~~}>

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 14:34

Gianti schreef:
_Denise_ schreef:

Ijsblokjes ook niet.. :')

Spoiler:
tenzij je net als mij een beetje sadistisch bent, dan kan je er op bepaalde plekken best wel lol mee hebben ~~}>

haha klinkt als een hele goede tip dan dus :P
Ik ben voor de ijsklontjes XD

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 14:39

_Denise_ schreef:

Cognac wel :Y)

_Denise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 14:41

Nicky91 schreef:
_Denise_ schreef:

hahaha vertel???

De slagroom smelt een beetje en droogt dan op. Dat gaat ruiken als een pak melk dat een maand over de datum is. En je beddengoed gaat eraan vastplakken -O-

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 14:49

Of je gebruikt zoveel slagroom dat je vervolgens te misselijk bent om überhaupt nog seks te hebben. O:)

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 14:51

Heeerlijk topic <<)
Voor t eerst bij vriendjelief "logeren", en de volgende dag wil moeders hem even spreken, of het de volgende keer ook wat zachter kan want ze had de halve nacht wakker gelegen. (Ze had me daarvoor ook pas 1 keer gezien) akwaaardd :')

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 14:53

_Denise_ schreef:
De slagroom smelt een beetje en droogt dan op. Dat gaat ruiken als een pak melk dat een maand over de datum is. En je beddengoed gaat eraan vastplakken -O-

Ik was niet van plan om hier te reageren, alleen om stiekem mee te lezen. O:) Maar goed: dat soort dingen moet je alleen overdag doen. Gewoon bij daglicht, met je nuchtere hoofd, en daarna samen onder de douche afspoelen. Niet 's avonds na een paar alcohol en daarna gaan slapen.

_Denise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 14:57

musiqolog schreef:
_Denise_ schreef:

Ik was niet van plan om hier te reageren, alleen om stiekem mee te lezen. O:) Maar goed: dat soort dingen moet je alleen overdag doen. Gewoon bij daglicht, met je nuchtere hoofd, en daarna samen onder de douche afspoelen. Niet 's avonds na een paar alcohol en daarna gaan slapen.

Daarom is het al helemaal niet romantisch. We deden het overdag en nuchter. :')

Indy_Mouse_9

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 15:07

:= Nu ben ik blij dat ik nooit heb toegegeven aan de slagroomwens van mijn man.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 15:09

lovelyfiefy schreef:
Magrathea schreef:

haha xD
de dag er na ook niet? :P

Nee niet eens _O- ik heb wonderbaarlijk zacht laminaat blijkbaar

MxW

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 15:16

Yltje schreef:
Een hele stomme hoor..

Ik zou dus ooit seks gaan hebben na een avond stappen, drank in de man dus hoewel de zin er wel was.. Werkte t lijf niet mee.

In mn hoofd heel romantisch bezig, puntje bij paaltje lag ik in zeesterren modus te verklaren dat ik Patrick was en hij Octo omdat hij chagerijnig werd door mijn verklaringen :+ eindigde in een onwijze slappe lach en weinig actie haha

Heel herkenbaar... Na een avond drinken moet je gewoon geen sex meer hebben :')
Het is ook heel vernederend voor man lief om de volgende ochtend te moeten vragen hoe het was... Twee keer gehad nu maar het is wel een deuk in zijn ego _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 15:23

Jongens, iemand tips hoe je jezelf kalmeert voor een soort van date? Ik ben stikzenuwachtig. :') -O-

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 15:24

Vooral niet dit topic lezen!
Veel plezier. :D