Kleine geheimpjes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-16 22:16

eenitraM schreef:
Manman, wat een topic en wat een bekentenissen.

Ik ga er geen één noemen omdat die van mij echt te erg zijn.

Oke: eentje dan; ik flos soms met mijn haren bij gebrek aan beter. Heel irritant als er wat blijft hangen tussen mijn tanden. :+

Haha, ik flos er niet mee met de bedoeling om te flossen, maar als ik me verveel en ik heb niks om handen dan trek ik altijd 1 haar uit en ga dat om mijn vingers zitten wikkelen en soms ook door mijn voortanden heen halen. Is een tic die ik heb over gehouden omdat ik minder ben gaan roken en dan moet ik gewoon iets in mijn handen hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-16 22:28

Maanlicht schreef:
eefj33 schreef:
Ooh ik weet nog iets! Ik heb een slakkenfobie :')

Ik ook, maar vooral naaktslakken. Ben altijd doodsbang dat ik erover uitglijd :brr:

Bij mij is het omdat ik als klein meisje (lees: jaartje of 3/4) een keer een slak kapot stampte met mijn vaders klomp aan. Ik was nieuwsgierig naar de binnenkant. En toen bleken er maden in te zitten :r Ik was er zo hard van geschrokken dat ik sindsdien bang ben voor slakken :')

Fnanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-16 22:31

eenitraM schreef:
Manman, wat een topic en wat een bekentenissen.

Ik ga er geen één noemen omdat die van mij echt te erg zijn.

Oke: eentje dan; ik flos soms met mijn haren bij gebrek aan beter. Heel irritant als er wat blijft hangen tussen mijn tanden. :+

Nadeel is -herkenbare bekentenis- dat mijn haar daar niet sterk genoeg voor is (en dat wéét ik), het knapt, en vervolgens óók blijft hangen tussen mijn tanden ^)

LilChar

Re: Kleine geheimpjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-16 22:34

Haha wat leuk om te lezen!

Ik heb 1 ding en dat is dat tijdens het douchen de shampoo/douche-gel/crèmespoeling fles eerst nat moet voordat ik die gebruik. Dus even goed onder de warme kraan. Anders heb ik het idee dat het vies en koud is, met koude druppels etc.

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-16 23:09

Yentaah schreef:
Jaaa ik heb ook een tik dat er altijd wel een voet of een been beweegt :D
Ik heb trouwens flessenfobie als dat bestaat. Ik vind drinken uit flessen en uberhaupt een drank uit een fles inschenken gewoon vies. Ook durf ik niet op sociale plekken alleen naar de wc ivm een keer vast gezeten te hebben en er was niemand in de buurt :(

Mijn been of voet moet ook altijd bewegen!

Ik heb er nog wel een:

Vroeger moest ik altijd janken als de reclame van luiers op tv kwam.. Waarom? No idea :')

Ik slaap nog steeds met een verlept oude knuffel vol met gaten die heel klein is, ik noem het een tut en weet niet hoe anderen dit noemen, maar nu is ie kwijt sinds vandaag en ik kan nu niet rustig slapen omdat ik m wil hebben, dus nog ff zoeken :+

Ik heb nooit zin om verhalen tegen m'n ouders te vertellen - maar tegen m'n vriendinnen vertel ik honderd uit.. Het eindigd altijd in een preek vij m'n ouders

Stiekem doe ik soms heel banketstaaf tegen m'n ouders Zonder bijbedoelingen, en als ik dan in bed lig kan ik wel janken omdat hun alles voor me gedaan hebben.

Ik heb al meerdere relaties beëindigd, en niet eens bewust! Ik was goed bevriend met sommige jongens met een jaloerse vriendin. Hihi

Oké
Het was meer dan een

Sunneva

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 00:30

Athelas schreef:
Ik zit onder de douche als ik thuis ben. :+ Op andere plekken doe ik dat nooit, ik hou sowieso niet van op andere plekken douchen.
- Ik kan uren verspillen door naar paarden te kijken op verkoop sites.
- Ik kwam er een half jaar geleden achter hoe je 'dinsdag' correct spelt. Ik schreef altijd 'dindsdag' en 'woendsdag'. Nee, spelling is niet mijn beste kant. :')
- Ik praat engels in mijzlef met nederlands woorden er tussendoor omdat ik niet alle engelse woorden ken.
- Ik bedenk ook altijd van die gesprekken/gebeurtenissen in mijn hoofd, die nooit zullen gebeuren. :+

Ik lig thuis soms zelfs onder de douche, ben vrij klein en ga dan in een soort foetushouding liggen. Moet er echt bizar uitzien maar soms als ik moe ben vind ik het nodig :D

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 00:41

Jeffcha schreef:

Ik heb 1 ding en dat is dat tijdens het douchen de shampoo/douche-gel/crèmespoeling fles eerst nat moet voordat ik die gebruik. Dus even goed onder de warme kraan. Anders heb ik het idee dat het vies en koud is, met koude druppels etc.

Dit doe ik ook altijd! Mijn vriend keek me altijd stom aan als ik het deed. Ik vind dat dan altijd warmer is ofzo en merk sinds kort dat hij het nu ook doet :')

LilChar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 08:35

Valerie93 schreef:
Jeffcha schreef:

Dit doe ik ook altijd! Mijn vriend keek me altijd stom aan als ik het deed. Ik vind dat dan altijd warmer is ofzo en merk sinds kort dat hij het nu ook doet :')

:j mijn vriend zei ook de eerste keer; ' is dat nodig? ' euuhm, ja!

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 10:48

Veel te veel dingen hier veel te herkenbaar :') .

Ok eentje van mij...

Ondanks ik toch al ettelijke jaren rondrij, wordt ik er nerveus van als ik naar onbekende terreinen moet. Midden in een grootstad gaan rijden doe ik gewoon niet.
Wanneer ik ergens naar toe ga, en zeker als dat met snelwegen en grote ringen te maken heeft, zoek ik het eerst op met google maps. Dan klik ik bij de veranderingspunten op google streetview zodat ik zeker weet welke rijstrook en richtingen ik moet volgen.
Als het even kan, streetview ik ook de plek waar ik moet zijn om te zien of ik mijn auto daar goed kan parkeren.
Ondanks mijn gps, want ik heb altijd schrik dat ik net geen signaal heb op een belangrijk punt, of hij veel te laat zegt dat ik links moet uitvoegen terwijl ik rechts rij en het pokkedruk is en ik niet goed durf invoegen ofzo :') .

SincereQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 11:01

Aaah streetviewen doe ik ook om te kijken waar ik kan parkeren. En vooral als blijkt dat ik zou moeten fileparkeren een andere optie zoeken :')

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 11:08

Haha ja daarom ja :') .

Kingeping

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 11:19

1. smorgens doe ik altijd alsof ik nog slaap, want dan geeft mijn vriend altijd zo'n lief kusje als hij weg gaat.
2. Ik heb veel littekens op mijn buik, daar schaam ik me voor.
3. Ik heb wel eens gezoend met een jongen en die kwam tijdens de kus klaar!!! >;)
4. Als ik gedronken heb word ik een enorme flapuit of heb ik ineens zin in een "goed" gesprek.
5. Later wil ik graag trouwen, maar bijna niemand verwacht dat van mij ^&+
6. Ik denk altijd in het Engels, maar als ik het moet spreken is het bagger
7. Toen ik nog een puber was hadden mijn beste vriendin en ik een zoenlijst en kregen de jongens van toen een cijfer 8)7
8. Ik was de laatste van mijn vriendinnen groep die ontmaagd werd, maar dat wisten zei TOEN niet. (oud geheimpje)
9. Toen ik nog een puber was kocht ik wel eens zielige paarden zonder overleg met mijn ouders, die vertelde ik het aan tafel..
10. Ik ken mijn grote liefde van Badoo!!
11. Als ik moet parkeren gaat de radio uit, anders kan ik niets zien.. snap je O:)

Ik heb er vast nog veel meer, want ik heb zoveel genante dingen mee gemaakt _O-
Laatst bijgewerkt door Kingeping op 21-10-16 11:44, in het totaal 1 keer bewerkt

jolmer20

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 11:33

Eline1510 schreef:
Aaah streetviewen doe ik ook om te kijken waar ik kan parkeren. En vooral als blijkt dat ik zou moeten fileparkeren een andere optie zoeken :')

Ohh dat klinkt zoooo herkenbaar.
Had ook menig ruzie met mijn vriend omdat hij dan zei: Ja maar dat doe je toch gewoon even? NEE ik kan dat NIET!

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 12:56

Ik hou trouwens online best wat levens in de gaten van mensen die ik eigenlijk niet ken. Mijn eigen Big Brother :+

nps

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 14:01

Maanlicht schreef:
Nog meer:

- Eigenlijk heb ik een hekel aan bijna alle mensen, vooral op school. Ik probeer ook zoveel mogelijk iedereen te negeren en als ik dan aardig doe dan is dat eigenlijk nep. Ik voel me soms ook best wel een alien, pas er niet tussen. En daar ben ik blij mee. Ik kan erg slecht tegen smalltalk ("hoe was je weekend?", "Lekker weer he?").

- Ik scheld altijd iedereen inwendig uit. Vooral in de supermarkt ("Allemaal opsodemieteren, ik moet erlangs!")

- Ik ben vanmorgen vroeg opgestaan om te werken aan mijn scriptie, maar ik ben nog niet begonnen. Heb tot nu toe mijn tijd gevuld met boodschappen doen, de kat knuffelen, facebook, bokt, de kat knuffelen, bokt, lunchen, bokt, Pokémon kijken en bokt natuurlijk. En dan 100 keer per minuut de hoofdpagina verversen, en steeds tot de conclusie komen dat je alles al hebt gelezen.

Haha herkenbaar (behalve het bovenste). Ik moet nu weer aan het werk eigenlijk. Er zit wel eens een behoorlijk verschil tussen wat ik zeg en wat ik denk.

Mijn lijstje:
- ik raak in paniek als ik iets kwijt ben. Kwijt betekent soms ook gewoon dat het 10 cm verplaatst is. Ik bel dan altijd mijn vriend want die weet wel altijd waar alles is. Ik ben vaak dingen kwijt.
- ik ben een beetje wegpiraat. Ik scheld iedereen kapot die te traag rijd (rij vaak op cruisecontrol) en haal mense rechts in die voor niks links blijven rijden. Ik scheld ook op files, die zijn de schuld als ik te laat ben (in de praktijk, had ik dan ook eerder weg kunnen gaan).
- ik zing graag keihard in de auto, hoeft niet eens het liedje te zijn wat er opstaat. Ik heb zelfs mini duotjes met mijn vriend bij sommige liedjes. We kunnen allebei niet zingen.
- vroeger peuterde ik met stokjes dooie beesten uit elkaar (heel luguber achteraf) en verzamelde ik botjes
- nu peuter ik alsnog in mijn neus soms
- ik praat ook vaak met de kat, die antwoord mauw op alles wat je zegt
- ik sta altijd superlang onder de douche, heerlijk
- ik ben heel traag sochtends (en als ik dan weg ben scheld ik graag op files in de auto)

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 14:06

- Ik word heel druk van alcohol
- Ik ben een uitstel-expert
- Ik schijt 7 kleuren voor clowns
Laatst bijgewerkt door Es_ther op 21-10-16 14:13, in het totaal 1 keer bewerkt

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 14:09

Es_ther schreef:
- Ik word heel druk met alcohol op

Klein geheimpje: alcohol is slecht voor je kortetermijngeheugen.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 14:12

oomens schreef:
Es_ther schreef:
- Ik word heel druk met alcohol op

Klein geheimpje: alcohol is slecht voor je kortetermijngeheugen.

Oeps, stom ja :').

Scheelt dat ik de laatste tijd niet meer drink, en ik gewoon erg warrig ben in mn hoofd :').

NadjaNadja
Hoofdmoderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 14:17

Mijn kleine geheimpje, dat niet heel erg geheim is:

Ik durf niet met mijn vriend naast me auto te rijden. Ik heb nu een klein jaar mijn rijbewijs, maar hij is 5 jaar ouder en een echte autofanaat. Als ik rijd en hij zit naast me, geeft hij altijd commentaar. Denk aan: 'Hij heeft ook nog een 5 hoor' of 'daar had je wel tussen gekund'. Hij bedoelt het niet verkeerd, maar ik durf dus eigenlijk niet meer echt met hem naast me auto te rijden. En al helemaal niet in zíjn auto.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 14:18

NadjaNadja schreef:

Ik durf niet met mijn vriend naast me auto te rijden. Ik heb nu een klein jaar mijn rijbewijs, maar hij is 5 jaar ouder en een echte autofanaat. Als ik rijd en hij zit naast me, geeft hij altijd commentaar. Denk aan: 'Hij heeft ook nog een 5 hoor' of 'daar had je wel tussen gekund'. Hij bedoelt het niet verkeerd, maar ik durf dus eigenlijk niet meer echt met hem naast me auto te rijden. En al helemaal niet in zíjn auto.

Ah, rij je ook zonder hem in de auto?

NadjaNadja
Hoofdmoderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 14:26

Es_ther schreef:
NadjaNadja schreef:

Ah, rij je ook zonder hem in de auto?

Ja hoor, en ik rijd verder ook niet heel slecht ofzo. Maar hij rijdt gewoon heel erg anders omdat auto's voor hem ook heel anders zijn. En dan zegt hij dus de dingen die hij anders zou doen.
Verder maak ik me er niet heel druk om. Uiteindelijk heeft hij er zichzelf mee omdat ik dus niet vaak bob of iets dergelijks ben :')

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 14:31

Haha ken het wel hoor.
Ik had zo'n ex, waar ik het nooit goed deed qua autorijden.

Jeika

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 14:37

-ik praat engels met mezelf :')
-vroeger, toen mijn moeder me wakker maakte, barstte ik in huilen uit omdat ik besefte dat ik geen paard had gekregen, maar dat dat een droom was :+
-als mensen het hebben over een film doe ik net alsof ik die film ook heb gezien..
-als ik iets stom vind, ga ik altijd "nepkokhalzen"
-een van mijn docenten hoorde mijn hele gesprek met een klasgenoot over hoe irritant ik hem vind
- als ik boos ben, ga ik of naar mijn konijnen om ze alles te vertellen :+ of ik ga mensen pijn doen..
-ik verzamel altijd potloodjes van de ikea :P bij elke potloodhouder pak ik er een paar..
-vroeger wou ik een vriendinnetje leren paardrijden.. ik was het paard. zo hoopte ik dat ze "goed genoeg" werd om met mij op kamp te gaan.
-als het herfst is neem ik altijd een bepaalt opvallend blad van een boom in mijn gedachte en dan hoop ik dat die er als laatste afvalt. geen idee wat ik daar zo leuk aan vind :')
-ik wou altijd dat Martine Bijl (zo schrijf je dat toch?) van heel holland bakt mijn oma was..
-respectloos, maar ik geniet ervan om de resten van mijn eten in een restaurant plat te drukken :+
meer kan ik op dit moment niet bedenken :P
-

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 14:40

Ik heb nogal smetvrees waardoor:
- ik glazen, bestek, borden en kopjes controleer voor gebruik.
- Ik liever niet eet op school
- ik eet altijd gezond op school en thuis niet
- Ik maak heel vaak het ontbijt en eten voor Mn vriend klaar zodat hij langer kan douchen.
- dat lijkt heel lief maar daarom kan ik langer in bed liggen. :')
- ik mag niet in zn verlaagde auto (golf 2) rijden. :')
- ik vind alles rondom kringlopen enorm ranzig, aanraken is al bah. :r

KittyDylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 14:41

Jeika schreef:
-ik verzamel altijd potloodjes van de ikea :P bij elke potloodhouder pak ik er een paar..

Yaass *\o/* _/-\o_