Maanlicht schreef:Nog meer:
- Eigenlijk heb ik een hekel aan bijna alle mensen, vooral op school. Ik probeer ook zoveel mogelijk iedereen te negeren en als ik dan aardig doe dan is dat eigenlijk nep. Ik voel me soms ook best wel een alien, pas er niet tussen. En daar ben ik blij mee. Ik kan erg slecht tegen smalltalk ("hoe was je weekend?", "Lekker weer he?").
- Ik scheld altijd iedereen inwendig uit. Vooral in de supermarkt ("Allemaal opsodemieteren, ik moet erlangs!")
- Ik ben vanmorgen vroeg opgestaan om te werken aan mijn scriptie, maar ik ben nog niet begonnen. Heb tot nu toe mijn tijd gevuld met boodschappen doen, de kat knuffelen, facebook, bokt, de kat knuffelen, bokt, lunchen, bokt, Pokémon kijken en bokt natuurlijk. En dan 100 keer per minuut de hoofdpagina verversen, en steeds tot de conclusie komen dat je alles al hebt gelezen.
Haha herkenbaar (behalve het bovenste). Ik moet nu weer aan het werk eigenlijk. Er zit wel eens een behoorlijk verschil tussen wat ik zeg en wat ik denk.
Mijn lijstje:
- ik raak in paniek als ik iets kwijt ben. Kwijt betekent soms ook gewoon dat het 10 cm verplaatst is. Ik bel dan altijd mijn vriend want die weet wel altijd waar alles is. Ik ben vaak dingen kwijt.
- ik ben een beetje wegpiraat. Ik scheld iedereen kapot die te traag rijd (rij vaak op cruisecontrol) en haal mense rechts in die voor niks links blijven rijden. Ik scheld ook op files, die zijn de schuld als ik te laat ben (in de praktijk, had ik dan ook eerder weg kunnen gaan).
- ik zing graag keihard in de auto, hoeft niet eens het liedje te zijn wat er opstaat. Ik heb zelfs mini duotjes met mijn vriend bij sommige liedjes. We kunnen allebei niet zingen.
- vroeger peuterde ik met stokjes dooie beesten uit elkaar (heel luguber achteraf) en verzamelde ik botjes
- nu peuter ik alsnog in mijn neus soms
- ik praat ook vaak met de kat, die antwoord mauw op alles wat je zegt
- ik sta altijd superlang onder de douche, heerlijk
- ik ben heel traag sochtends (en als ik dan weg ben scheld ik graag op files in de auto)