Mannen...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

TinkerTreas

Re: Mannen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 15:44

Mijn man doet veel in huis, dus daar mag ik absoluut niet over klagen. Al is zijn idee van netjes iets anders dan mijn idee. Hij is wat makkelijker als ik. Als hij stofzuigt, dan zuigt hij om het speelgoed heen ipv dat hij het even in de speelgoedbak doet. Als hij de eettafel leeg haalt, dan liggen er alsnog 3 stapeltjes op.
Maar hij doet wel veel uit zijn eigen, hij kookt bijna altijd.

Waar ik me wel steeds over verbaas, is dat hij op de een of andere manier altijd warm water nodig heeft als ik onder de douche sta.
Ik kan echt alleen veilig douchen als hij weg is, of op bed ligt. :roll:

MxW

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 20:27

Ohgod, Volgens mij ben ik de man in huis |( mijn vriend is heel gedisciplineerd en opgeruimd, snapt alleen niks van wasmachines of het grote onderhoud in de badkamer zoals ontkalken... "Hoe werkt dat dan?" ook al heb je het al 6 keer laten zien :(:)

Ik woon nog niet samen, maar als ik er ben klaagt manlief vaak over het feit dat keukendeurtjes open staan, de vaat op het aanrecht staat (en ja het bestek in de gootsteen).

Lege potjes gaan op het aanrecht terwijl we eigenlijk buiten net naast de deur een bak daarvoor hebben. Sap verpakkingen druk ik wel netjes plat, maar die leg ik vervolgens in de gootsteen onder het mom van, gooi ik zo weg :')

Qua was, we hebben nu een hele handige trendy trap langs de muur waar de was die nog een keer mee kan op kan. Dus dat probleem is getackeld :Y)

Oh en vergeet de verzameling lege shampoo flessen niet. Die passen niet in de prullenbak O:)

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 16:07

'Schat, waar is het wasrek?'

Afbeelding

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 16:25

Ik vroeg laatst of mijn vriend de afwas wilde doen. (Ik woon op kamers) En ik trof de vaat nat en niet goed schoon aan in mijn kast. En dat was al de tweede keer, had al een keer uitgelegd waarom het goed afgedroogd moet worden.

En het nut van de vaat voorspoelen voor je het op het aanrecht laat staan is ook niet duidelijk, maar hoe die fruitvliegjes er dan opeens boven zweven... :o?

Laat het duidelijk zijn dat meneer nog thuis bij mama woont. _O-

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 16:35

Wat is het nut van je vaat af te drogen dan?
Ja ja hier een kotstudent die even slecht is in het huishouden dan de meeste mannen :+ . De meeste dingen zijn dan ook heel herkenbaar, al ben ik dan degene die ze doet :D

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 16:39

Een vm. studiegenoot van mij op Twitter: "Doet mijn vriendin een keer de was, flikkert ze allesreiniger in de machine!" Bewijst maar weer dat het niets met geslacht en alles met ervaring te maken heeft! :)

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 16:58

Zo keek mijn moeder mij aan alsof ik debiel was omdat ik mijn nieuwe potten en pannen niet had afgespoeld voor gebruik... tja, zulke dingen komen nu eenmaal gewoon niet op bij sommige mensen, en ervaring heeft er natuurlijk ook mee te maken inderdaad.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 17:03

Damned schreef:
Wat is het nut van je vaat af te drogen dan?
Ja ja hier een kotstudent die even slecht is in het huishouden dan de meeste mannen :+ . De meeste dingen zijn dan ook heel herkenbaar, al ben ik dan degene die ze doet :D

Als je ze nat in een kast zet wordt alles daar nat en kan het water niet weg. Daar gaan dan lekker bacterieën in zitten.

En ik droog het af zodat het geen vieze vlekken krijgt. Vind opgedroogde vaat ook stinken. :=

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 15:36

Weleens aan een glas of bord geroken dat je niet hebt afgedroogd? :r

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 16:29

Ik laat mijn afwas regelmatig gewoon aan de lucht drogen, en dat stinkt echt niet

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 16:31

Ik ook hoor := , even nog een doek erdoor en de kast in

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 16:32

Maar aan de lucht laten drogen is heel iets anders dan het nat in de kast zetten.