Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nessa schreef:hoe zit het met de belgische deelnemers?
Als ik naar belgie moet verzenden kost dat 13 euro. Dus mag diegene 50 cent aan mij betalen en krijgt ie niks.
Andersom net zo...
Judith_ schreef:DHL komt hier niet aan de deur. Stuurt gewoon standaard terug naar het hoofdkantoor zonder melding bij ons. Buren met pensioen die achter de spreekwoordelijke geraniums zitten hebben ze nog nooit gezien.. En dat is niet een keer gebeurd maat elke keer als DHL iets moet afleveren.
Dat gezegd te hebben... Als Belg kies ik toch ook voor b post. Maar zou het prettig vinden als de Belgen onderling verdeelt worden? Indien mogelijk natuurlijkzo niet dan verzin ik wel iets!
Budget vine ik prima!
Nessa schreef:hoe zit het met de belgische deelnemers?
Als ik naar belgie moet verzenden kost dat 13 euro. Dus mag diegene 50 cent aan mij betalen en krijgt ie niks.
Andersom net zo...
Dott schreef:Judith_ schreef:DHL komt hier niet aan de deur. Stuurt gewoon standaard terug naar het hoofdkantoor zonder melding bij ons. Buren met pensioen die achter de spreekwoordelijke geraniums zitten hebben ze nog nooit gezien.. En dat is niet een keer gebeurd maat elke keer als DHL iets moet afleveren.
Dat gezegd te hebben... Als Belg kies ik toch ook voor b post. Maar zou het prettig vinden als de Belgen onderling verdeelt worden? Indien mogelijk natuurlijkzo niet dan verzin ik wel iets!
Budget vine ik prima!
Belgen worden sowieso onderling verdeeld