Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kwanyin schreef:TS, anders moet je vriend de vraag eens in het algemeen stellen, zonder direct te zeggen dat hij reeds een relatie heeft? Gewoon vragen wat ze ervan zouden vinden als hij naar huis kwam met een Nederlandse, die zich wel wil bekeren? Dan moet je natuurlijk wel maar aannemen dat wat hij tegen je zegt wat het antwoord was ook waar is. Maar dan heb je iig wel een indicatie wat je moet doen. Als zijn ouders zeggen nee joh, als jij maar gelukkig bent dan kan hij jou introduceren. Als ze zeggen als je dat doet ben je onze zoon niet meer weet hij dat gaat moeten kiezen, jou of zijn familie.
Envoler schreef:Kwanyin schreef:TS, anders moet je vriend de vraag eens in het algemeen stellen, zonder direct te zeggen dat hij reeds een relatie heeft? Gewoon vragen wat ze ervan zouden vinden als hij naar huis kwam met een Nederlandse, die zich wel wil bekeren? Dan moet je natuurlijk wel maar aannemen dat wat hij tegen je zegt wat het antwoord was ook waar is. Maar dan heb je iig wel een indicatie wat je moet doen. Als zijn ouders zeggen nee joh, als jij maar gelukkig bent dan kan hij jou introduceren. Als ze zeggen als je dat doet ben je onze zoon niet meer weet hij dat gaat moeten kiezen, jou of zijn familie.
Dit heb ik al eens aangekaart maar heb het idee dat hij er toch een beetje omheen draait en ik heb tot de dag van vandaag nog geen duidelijk antwoord gehad.
Ja ze zien hem liever met een Irakeese vrouw want die scheiden niet zo snel enzovoort.
Leuk weetje:
Vriend is oudste thuis en daardoor ook voorbeeld functie
Citaat:de angst voor zijn ouders is groter dan zijn liefde voor mij
Dorien66 schreef:Envoler schreef:Hij heeft gereageerd hier vanavond op terug te komen
Ben ik dan de enige die het vreemd vindt dat hij er vanavond op terug gaat komen? Als hij écht zo gek van je is, schrikt hij zich toch rot van zo'n bericht en belt 'ie toch meteen?
Goof schreef:Als ik aan het werk zou zijn en mijn vriend zou een bericht als bovenstaande sturen zou ik ook niet meteen (kunnen) bellen, maar er ook later op terugkomen.
Ik vind dat niet heel vreemd nee.