Puur een gevoel.[/quote]
Dat zou wel echt heel flauw zijn.. Denk je echt dat die niks meer gaat zeggen?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
xDenies schreef:Maar als hij geen Messenger heeft, maar wel actief is op Facebook .... dan krijg je toch nog steeds een melding dat er een bericht is gestuurd. Ook zonder Messenger app zie je een berichtvinkje staan. Als je daar op je mobiel dan op klikt bied hij aan om die app te downloaden.
Bij mij persoonlijk komt er dan nieuwsgierigheid en open ik mijn laptop of ik download de app, haha.
Jongens .......
Deliana1993 schreef:Ik zou allang te ongeduldig zijn geweest en hem nog eens een bericht gestuurd. Desnoods een grap zoals; je bent me niet vergeten toch? Als jij hem echt zo leuk vind moet je er in dit geval iets meer moeite voor doen.
Ik vind het echt zo needy om dingen te sturen als "je bent me toch niet vergeten?", zeker als je elkaar eigenlijk niet eens echt kent.
spatter schreef:Nou, ik verwacht van een vent die mij echt leuk vindt wel rap een reactie terug en niet na een week, eerlijk gezegd.
spatter schreef:Nou, ik verwacht van een vent die mij echt leuk vindt wel rap een reactie terug en niet na een week, eerlijk gezegd.
Die gewoon niet zo'n zin heeft in chatten.. zoveel mannen die dat geen zak aan vinden _sharonnn schreef:spatter schreef:Nou, ik verwacht van een vent die mij echt leuk vindt wel rap een reactie terug en niet na een week, eerlijk gezegd.
Verdorie dan zal m'n vriend me wel niet leuk vinden![]()
Pffff en dan te bedenken dat we al een tijdje een relatie hebben.. Belachelijk van m!
spatter schreef:_sharonnn schreef:
Verdorie dan zal m'n vriend me wel niet leuk vinden![]()
Pffff en dan te bedenken dat we al een tijdje een relatie hebben.. Belachelijk van m!
Dus jou vriend laat gerust een week niks van zich horen ?