Leuke jongen op het werk?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Mayiva

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-16 20:59

Oh dat is jammer, waarom denk je dat?[/quote]
Puur een gevoel.[/quote]

Dat zou wel echt heel flauw zijn.. Denk je echt dat die niks meer gaat zeggen? -O-

Sunrise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-16 21:19

Jolien87 schreef:
Ohjee, hopelijk wordt dit niet zo'n klassiek geval waarbij hij aanbiedt te bellen en dit uiteindelijk nooit meer doet. :(:)

Bah dat had ik pas. Zo onvolwassen, zeg dan gewoon dat je geen zin hebt.

Ts ik duim nog voor je!

_Zoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-16 21:21

Lijkt me toch wel dat hij nog wat laat horen, anders krijgt hij wel scheve gezichten meer onder het winkelen :')

Esmee_RS

Re: Leuke jongen op het werk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-16 21:23

Dan moeten we hem echt met het hele topic gaan stalken.. :=

Mayiva

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-16 21:28

hahaha, ja dan gaan we voor zijn huis staan met hooivorken :D

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-16 21:29

Maar als hij geen Messenger heeft, maar wel actief is op Facebook .... dan krijg je toch nog steeds een melding dat er een bericht is gestuurd. Ook zonder Messenger app zie je een berichtvinkje staan. Als je daar op je mobiel dan op klikt bied hij aan om die app te downloaden.

Bij mij persoonlijk komt er dan nieuwsgierigheid en open ik mijn laptop of ik download de app, haha.

Jongens ....... :P

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 04:56

xDenies schreef:
Maar als hij geen Messenger heeft, maar wel actief is op Facebook .... dan krijg je toch nog steeds een melding dat er een bericht is gestuurd. Ook zonder Messenger app zie je een berichtvinkje staan. Als je daar op je mobiel dan op klikt bied hij aan om die app te downloaden.

Bij mij persoonlijk komt er dan nieuwsgierigheid en open ik mijn laptop of ik download de app, haha.

Jongens ....... :P

Bij mij is dat niet zo :P

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 11:07

Maar jullie gesprek was eergister? Ben ik de enige die vind dat hij best nog wat kan sturen? Ik vind binnen een week nog wel oke. En zodra hij het doet gauw om zn nummer vragen, want zo is ook niks :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 11:15

Jammer dat ie niet reageert ts. Jij komt toch uit Almelo? Misschien ken ik m wel :P
Ik ben goed in dingen fixen dus pb me maar haha.

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 11:27

Yvankaxx schreef:
Maar jullie gesprek was eergister? Ben ik de enige die vind dat hij best nog wat kan sturen? Ik vind binnen een week nog wel oke. En zodra hij het doet gauw om zn nummer vragen, want zo is ook niks :=

Precies dit :D

Deliana1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 12:58

Ik zou allang te ongeduldig zijn geweest en hem nog eens een bericht gestuurd. Desnoods een grap zoals; je bent me niet vergeten toch? Als jij hem echt zo leuk vind moet je er in dit geval iets meer moeite voor doen.

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 13:03

Geef die jongen even de kans om te reageren haha Wie weet is ie nog steeds niet thuis en doet ie dat dan pas.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 13:15

Deliana1993 schreef:
Ik zou allang te ongeduldig zijn geweest en hem nog eens een bericht gestuurd. Desnoods een grap zoals; je bent me niet vergeten toch? Als jij hem echt zo leuk vind moet je er in dit geval iets meer moeite voor doen.

Het is dinsdag en ze hebben zondag voor het laatst gesproken, mag die jongen ook een leven hebben? := Ik vind het echt zo needy om dingen te sturen als "je bent me toch niet vergeten?", zeker als je elkaar eigenlijk niet eens echt kent.

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 13:31

Ik zou niks sturen hoor! Als die jongen TS ziet zitten stuurt hij echt wel iets.

Suusje1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 13:39

Hij hoeft toch niet gelijk de volgende dag iets van zich te laten horen? Jullie zijn wel ongeduldig zeg haha

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 13:50

Nou, ik verwacht van een vent die mij echt leuk vindt wel rap een reactie terug en niet na een week, eerlijk gezegd.

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 13:56

Ik zou hem een berichtje sturen met je nummer en erbij van Whats'app is makkelijker. Dan zit je niet in de stress of hij het wel leest en weet je genoeg als ie na een week nog een appje heeft gestuurd :)

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 13:58

spatter schreef:
Nou, ik verwacht van een vent die mij echt leuk vindt wel rap een reactie terug en niet na een week, eerlijk gezegd.

Hij zei toch gewoon "spreek je later"? Dat vind ik anders dan niet reageren op een vraag.

En je weet ook niet of hij haar leuk vindt. Ze hebben nu pas voor het eerst gesproken, dan vind ik niet dat je iets kan verwachten, eerlijk gezegd.

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 14:09

spatter schreef:

Tja kan ook een soort van nuchtere vent zijn die van de week ineens bij dr aan de kassa staat :') Die gewoon niet zo'n zin heeft in chatten.. zoveel mannen die dat geen zak aan vinden

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 14:14

spatter schreef:

Verdorie dan zal m'n vriend me wel niet leuk vinden :roll:
Pffff en dan te bedenken dat we al een tijdje een relatie hebben.. Belachelijk van m!

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 14:17

_sharonnn schreef:
spatter schreef:

Pffff en dan te bedenken dat we al een tijdje een relatie hebben.. Belachelijk van m!

Dus jou vriend laat gerust een week niks van zich horen ?

Marjan dat kan ook nog en de week is ook nog niet om natuurlijk.

xRaisin

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 14:21

Nouja, mijn vriend is zelf ook van het laat reageren, maar toen we nog in de pre-relatie fase zaten kreeg ik wel vlotte reacties. Want als een jongen je écht leuk vind, dan wacht hij niet zo lang hoor. Al kan ik me wel voorstellen dat het voor hem nog te vroeg is om je echt leuk te vinden. Zou indd rustig afwachten, maar hoor je na een week of twee nog niks, mag je er wel vanuit gaan dat ie je is vergeten...

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 14:22

Je moet natuurlijk wel perspectief hebben... Je kan iemand waarmee je al langer bevriend bent of waarmee je al langer chat/praat heel moeilijk vergelijken met een willekeurige klant die je nu pas op Facebook toevoegde en waarmee je 2 of 3 gesprekken hebt gehad. Dan vind ik dingen verwachten nogal veel.

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 14:32

spatter schreef:
_sharonnn schreef:

Dus jou vriend laat gerust een week niks van zich horen ?

Neeu die vlieger gaat niet op, we wonen samen namelijk. In het begin, toen ik m net kende, stuurde hij ook niet vaak een berichtje, ook al had ik z'n nummer. Sommige mensen zijn daar gewoon niet zo van, maar daarom vindt ie me niet minder leuk :D

01San

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 15:23

Misschien zit hij nu ook wel op een forum :P

"Ik had gezegd ik spreek je later , maar nu weet ik even niet hoe te beginnen "