Ik doe normaal altijd mijn boodschappen bij de AH, want dat vind ik hier de fijnste winkel. Maar met dit soort acties ga ik altijd naar de buren. Sinds ze bij mij jaren terug met die eerste actie extra boodschappen in mijn mandje gooiden, omdat ze vonden dat ik wel even kaartjes moest sparen voor bedelkopjes, en ik heel erg boos ben geworden heb ik maar besloten tijdens spaaracties naar de buren te gaan. Had nog nooit zoiets brutaals meegemaakt
En dan als je bij de andere supermarkt vandaan komt ook nog roepen of je plaatjes hebt.
purny
Geplaatst: 22-06-16 22:07
Sammie schreef:
Ach aardig toch van je, kon jij ook niet weten
Ja idd... Maar vaag was het wel
Koper
Geplaatst: 22-06-16 22:44
Ik heb besloten dat ik volgende maand voor de appie ga posten en aan de mensen die naar buiten komen met boodschappen ga vragen: mefrouhebbuookrestaurantzééégeeeeeellss?
Niobe
Geplaatst: 22-06-16 22:44
Koper schreef:
Ik heb besloten dat ik volgende maand voor de appie ga posten en aan de mensen die naar buiten komen met boodschappen ga vragen: mefrouhebbuookrestaurantzééégeeeeeellss?
Of je gaat gewoon aan een kassa staan en aan de caissière zeggen dat je alle restaurantzegels wil die de mensen toch niet wilden hebben. Gebeurd bij mij vaak als ik aan het werk ben
Ik vind het zelf best wel bijzonder hoe sommige kinderen bij de uitgang staan te schreeuwen om die dino plaatjes... Laatst stonden ze zelfs bij de kassa te gillen om een paar dino plaatjes... Als ik de plaatjes mee neem geef ik ze aan het meest rustige kindje die gewoon kalm op zijn/haar beurt wacht!
Wij waren vandaag door onze dinoplaatjes. Ik had nog een stapeltje bij m'n kassa liggen. Komt er een klant(volwassen man) bij mij aan de kassa met een boodschapje van 3,09. Zegt vervolgens tegen mij: Ik wil een dinoplaatje. Ik zei tegen hem dat ik er geen extra meer weggaf omdat we er bijna doorheen waren. Zegt ie vervolgens: Ja maar ik was hier vanmorgen ook en toen had ik er maar twee gekregen. Meneer vervolgens nogmaals verteld dat ik ze niet extra weggaf. Meneer was vrij beledigd en droop af...
Wat ben ik blij dat die plaatjes afgelopen zijn.
Koper
Geplaatst: 01-07-16 20:01
Hier bij de plaatselijke appie stond vanavond een volwassen vrouw om die plaatjes te bedelen
Toogfilosoof
Geplaatst: 01-07-16 21:44
"Heeft u ook dino plaatjes?!"
Mijn antwoord: 'Nee, ik verkoop helaas geen foto's van mezelf.'
Britta31
Mijn knullies (3 en 7) mogen wel eens gaan staan bij de supermarkt als ik zelf even boodschapppen doe. Op voorwaarde dat ze niet gaan bedelen of mensen lastig vallen.
Mijn oudste zoon heeft een doosje gemaakt met daarop zelf geschreven "u maakt mij erg blij met een paar dinoplaatjes erbij, dankuwel!" En staat verder gewoon rustig te wachten. Als er 14 kinderen staan te smeken, komen mijn jongens meestal met de meeste plaatjes thuis... helaas hebben we het al een keer meegemaakt dat ze door andere kinderen zijn geslagen, geschopt en bestolen. Echt super triest eigenlijk, voor dinoplaatjes....