Gucci_ schreef:Ik had daar inderdaad een topic over geopend een tijdje geleden. Dit is overigens al de 4e keer dat mij dat overkomt. Ik ben gewoon aan het daten, maar het gebeurt steeds weer. Ik meende ook ergens te lezen dat het juist andersom is dat jongere mannen juist alleen maar sex willen. Ik heb ook 2 keer een jongere man gedate, nou zodra ik zei dat ik een serieuze relatie wil, laten ze niets meer horen. Als ik zeg alleen te willen afspreken om te gaan eten ofzo dan hebben ze geen zin. Meesten willen alleen even afspreken op mijn kamer of nachten slapen, maar verder niets. Dus ook jonge mannen 'maken misbruik'. Alle mannen zijn hetzelfde, je kunt er niets mee...
Vraagje; waarom zou een moderne geemancipeerde man een relatie met een vrouw willen?
Hij kan de thermomix of magnetron zelf bedienen, idem de wasmachine aanzetten, de afwasmachine aanzetten, stofzuigen, de vuilniszak zet hij buiten, boodschappen doen is geen raketwetenschap, hij kan de auto kopen welke hij wil en heeft zijn hele huis als man-cave.
Oh en een echte bak cappuccino moet je toch zelf maken.
Ok, ok, ervaringen delen heeft echt toegevoegde waarde voor sommigen maar dat hoeft niet voltijd en je ook je mensenrechten niet te kosten. Bovendien komt dat ervaringen delen meer neer op culturele dingen met haar moeten doen dan samen paragliden.