Niet een bucketlist maar een....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

loesje4600

Re: Niet een bucketlist maar een....

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 19:36

_/-\o_ geweldig topic

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 22:27

Indy_Mouse_9 schreef:
- Denken dat ik wel met mijn ogen dicht naar de manege kon fietsen, en dat daadwerkelijk proberen.

De hele weg er naar toe? :')

Indy_Mouse_9

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-16 08:39

Dat dacht ik. Ik ben ongeveer 10 meter gekomen omdat je niet rechtuit kan fietsen met je ogen dicht. Ik klapte tegen de stoeprand en ging onderuit, voor de ogen van een wildvreemde mevrouw die zich waarschijnlijk afvroeg waarom ik in godsnaam op een rechte weg ineens tegen de stoep op fietste... (En gelukkig was het de stoep en ben ik niet de andere kant op de rijbaan op en onder een auto gezwenkt)

CharlotteBM

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-16 22:11

Aan de 70% poolse drank gaan, die later pas aankomt, waardoor ik van Bárneveld naar Gárderen ben gefietst (16 km)omdat ik er van overtuigd was dat ik op de goede weg zat, hij was alleen wat langer die weg... Dat wel :')
En je vriendje net kennen die met vrienden een biertje zit te drinken en je opbelt, die wist ook meteen dat t foute boel was. Toen hij vroeg waar ik dan was antwoordde ik: 'Ik zie een bos! en een auto..........eeeeen nog een auto!' +:)+ Achteraf kan ik er wel om lachen, zit lig nooit meer aan de poolse en russische drank %) :=

MiReRe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 01:54

Na je werk zonder avondeten met een vriendin 2 flessen rosé wegtikken en naar huis -proberen- te fietsen was ook geen goed idee.
Maar het ergste was een kwart fles whisky opdrinken. Ik lust niet eens whisky en blijkbaar kan ik er ook niet tegen, want m'n vriend vond me in de badkamer terwijl ik overduidelijk dacht dat ik op de wc was en daar out was gegaan. Nooooooiiiit meer.

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-16 05:16

Heftig!

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 11:24

MiReRe schreef:
Na je werk zonder avondeten met een vriendin 2 flessen rosé wegtikken en naar huis -proberen- te fietsen was ook geen goed idee.
Maar het ergste was een kwart fles whisky opdrinken. Ik lust niet eens whisky en blijkbaar kan ik er ook niet tegen, want m'n vriend vond me in de badkamer terwijl ik overduidelijk dacht dat ik op de wc was en daar out was gegaan. Nooooooiiiit meer.

Oooh whisky (of wodka, for that matter) gaat hier ook altijd mis ja _O-

Franciee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 12:06

- Naar een studentenfeest gaan en beloven het niet te laat te maken omdat je om 8.30 college hebt. Het is ons oprecht nog nooit gelukt om het niet uit de hand te laten lopen _O- Maaaar ik was wel in college aanwezig (fysiek in ieder geval)
- Een keer niet naar een studentenfeest gaan terwijl de twee 'braafste' wel gingen. Ik heb echt wat gemist die avond.
- extra geld gaan halen voor meer drank, MEGA leuke avond maar de dag(en) erna waren oprecht de hel.
- Melk buiten de koelkast laten staan en dan proberen of je het nog kan drinken (NEE)
- Je pakketje bij je studentenhuis laten bezorgen omdat je denkt dat dat makkelijker is. Ik had het 28-04 besteld en heb het gister op kunnen halen bij een PostNL ophaalpunt. Ben er 6x geweest. 3x was het dicht en 2x hadden ze problemen met de scanner waardoor ze het niet mee mochten geven. Het was 10 minuten fietsen. -O-
- Uitjes in de prullenbak op je kamer gooien

En vast nog wel 1000 dingen meer

xJolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 21:20

Hahahaha, fantastisch topic dit.

- 'het niet te laat maken' is hier ook herkenbaar. Net als 'maar 1 drankje gaan doen'. Weet niet meer hoe ik thuis ben gekomen, maar geloof niet dat het bij 1 drankje is gebleven
- Facebook op m'n telefoon. Van de week verwijderd en vind het ideaal
- Een date via Tinder
- Een rammelende auto kopen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 21:28

Oef ja die 'niet te laat maken' is voor mij ook super bekend. 'Ik ga vanavond maar 1 drankie doen want ik moet morgen om half 9 in college zitten'. Vervolgens lig ik om half 5 lallend op de grond met mijn huisgenoten en wens ik mezelf de volgende ochtend dood :=

xJolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 21:52

Hahaha inderdaad, en dan wel braaf om half 9 aanwezig zijn. Vaak is het daar dan ook wel mee gezegd. Lichamelijk aanwezig is ook inzet tonen toch?

Kanzi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 22:07

Nooit meer:
* contactlenzen in
* in een achtbaan
* zwanger raken/ bevallen. Echt eenmalige actie.

liliekska

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 22:27

-Het een slim idee vinden sporttape van mn knie te halen onder de douchen zodat het losser weekt en niet zo'n pijn doet. Daar begon mijn vel een relatie met het tape.
-Veel te lang doorlopen op een zere knie, zoiets hebben van "het zal wel niet zo aanstellen" en vervolgens mn hele knie verklooien.
-Zonder zadel in flinke galop over een grindpad op een haflinger die nog wel eens wil gaan rennen en bokken.
-Mensen op het eerste gezicht vertrouwen
-Meer paracetemol in 1x slikken dan op het pakje stond zodat het "beter werkte".
-Spullen uitlenen aan mensen op stal waarvan ik niet zeker weet dat ik ze terug krijg.

En nog wel veel dingen waar ik nu niet 123 op kom. Dit waren wel de highlights xd

Paris_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 22:38

liliekska schreef:
-Het een slim idee vinden sporttape van mn knie te halen onder de douchen zodat het losser weekt en niet zo'n pijn doet.

Goh, ja.. ik vond dat ooit ook 's zo'n goed idee. :=

Ik heb er nog een paar:
- Eigenlijk altijd verbranden van de minste zonnestraal, maar toch besluiten om je niet in te smeren op het strand aan de Cote d'Azur 'omdat je daar geen zin in hebt'.
Auw. #)
- Denken dat je wel even snel je bijrijdpaard uit de wei kunt plukken zonder dat de kleinste dondersteen van stal de benen neemt.. :')
- Een computertafel van zolder in je eentje naar beneden sjouwen. Ik heb nog nooit zoveel gevloekt :D
- Mezelf van het kastje naar de muur laten sturen door de huisarts.. :=
- Een abbo nemen op Netflix, Film1 etc en alles wat daarop lijkt _O-

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-16 06:31

Is er dan een speciale methode om sporttape los te krijgen? :o?

Paris_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 07:49

Supervixen schreef:

Milimeter voor milimeter lostrekken en op een houtje bijten ~~}>

Lay_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 11:21

Supervixen schreef:

Glassex! Ik had tape op mijn rug (geen sporttape) maar dat was er ook niet fatsoenlijk af te krijgen en toen hebben de verpleegkundigen mij dus de tip van de glassex gegeven.

Sjira

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 12:08

liliekska schreef:
-
-Meer paracetemol in 1x slikken dan op het pakje stond zodat het "beter werkte".

Oe, wat gebeurde er? Ziek van geworden?

liliekska

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 12:23

Sjira schreef:
liliekska schreef:
-

Oe, wat gebeurde er? Ziek van geworden?

Nee, vooral verschrikkelijk moe en eigenlijk hielp het geen snars beter. T hele verhaal is nogal lang haha
Edit: was niet heel veel meer gelukkig dus qua gezondheid niks ernstigs aan overgehouden.

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 12:26

-De auto van mijn dromen kopen bij een onbetrouwbare auto garage. Heeft me flink wat leergeld gekost #)

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 12:56

- de auto overkopen van een familielid die blijkbaar graag experimenteerde met alternatieve brandstof (lees spiritus...). Auto voor 1500 gekocht en was een dure auto want 3/4 jaar mee gereden en kwam niet door de keuring en had allerlei gebreken; rijp voor de sloop.

Paris_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 23:39

Ik kan er weer eentje toevoegen :))

- meedoen aan het 'buikspierkwartier' op de sportschool. Oh. My. God. :')

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-16 06:35

Dan duurt een kwartier erg lang denk ik!!