Geen bh dragen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Ramiro

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 12:32

Geen BH dragen, heerlijk *\o/*
Ben als tiener pas een BH gaan dragen toen het pijnlijk werd met paardrijden. Loop nu nog steeds het liefste zonder. Dat gezegd hebbende zal ik nooit gaan werken zonder, werk in de financiële sector waar formele kleding een vereiste is, dan vind ik het zelf niet gepast. Moet wel zeggen dat mijn dames (80C) qua hoogte niet echt anders zitten als met BH, natuurlijk qua vorm wel minder bol. Tot mijn dertigste ook gewoon in jurkjes gelopen zonder BH omdat naar mijn mening de pasvorm er nog steeds mooi uitzag. Tegenwoordig doe ik onder nauwsluitende kleding buitenshuis wel altijd een BH aan omdat ik zelf dan de pasvorm mooier vind.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 19:20

Geryon schreef:
Ik zou bijna om foto's willen vragen aan de mensen die zonder bh weg gaan _O- zo benieuwd. Heb dan altijd een beetje het gevoel dat het er bij hun toch wel mooi uit ziet.

Niet super duidelijk, niet helemaal zichtbaar. Maar toch echt een 80D, en in dit shirtje absoluut mooier zonder dan met.
Afbeelding

Leffroi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 19:23

Oef.. nooit een dag zonder mn BH. Rauwe nippels en last van m'n rug. Maatschappelijk geaccepteerd of niet, mijn dames vinden me niet zo aardig als ik de hele dag zonder loop..

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 19:25

Leffroi schreef:
Oef.. nooit een dag zonder mn BH. Rauwe nippels en last van m'n rug. Maatschappelijk geaccepteerd of niet, mijn dames vinden me niet zo aardig als ik de hele dag zonder loop..

Precies dit.. :j
Al is t wel heerlijk om savonds voor t douchen en slapen t ronding eindelijk uit te trekken.. :))

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 19:26

nine1987 schreef:
Al is t wel heerlijk om savonds voor t douchen en slapen t ronding eindelijk uit te trekken.. :))

... en je rotdingen weer de vrijheid te geven :j
Laatst bijgewerkt door Koper op 10-05-16 19:27, in het totaal 1 keer bewerkt

nine1987

Re: Geen bh dragen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 19:26

Whahaha.. Jup.. Precies dat.. :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 19:38

Gianti schreef:
Ayasha schreef:
Hier hangen ze zonder niet lager dan met hoor... :+ dus wat is er dan onverzorgd aan.

Ik draag zelf ook vaak geen bh, daarom zeg ik kleed je naar je figuur

Oh lekker typisch. Lekker fatshamen. Mensen met figuur mogen bepaalde kleding niet dragen omdat slanke mensen daar aanstoot aan nemen? Ik heb daar totaal geen boodschap aan. Varieer van maat 38 tot maat 44 en ik draag ook gewoon strakke kleding. 'Kleed je naar je figuur' vind ik zo'n doelloze uitspraak. Anders laten we mensen zich lekker kleden en gedragen zoals ze dat zelf willen.

laraxXxemma schreef:
Voor mij is BH uit echt avondje bankhangen / het huis niet uit, knot in het haar, joggingsbroekje aan. Gewoon lekker lui, geen zorgen maken over hoe je eruit ziet. Zo ga ik echt niet over straat lopen. Dat mensen even op en neer naar de winkel voor dat ene ding a la maar echt op straat lopen.. Vind ik raar, dan wel leuk kleden, haar leuk make-up mooi op, en dan zonder BH (of vervanging)?
Nog erger, zou wat zijn als ik zo naar mijn werk zou gaan :+ Even indenken dat ik later als röntgen arts in mn witte pakkie sta met zonder BH :+ Kan toch écht niet :')

Fijn dat jij dat zo vindt, laat je anderen dan ook hun gang gaan als ze dat wel wil? Ik vind het namelijk enorm aanstootgevend als vrouwen wél een BH dragen. Word daar dus gewoon misselijk van.

moonfish13 schreef:
Het issue van geen bh in beeld, geen cola drinken nu. :Y)
[ [url=m/rtSTMZ.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/kS1Bsv.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/ET9ZNd.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/knKf60.jpg]Afbeelding[/url] ]

Even eerlijk nu...
Echt eerlijk zijn....
Echt, echt eerlijk zijn..
EERLIJK zijn! :')

Eerlijk over het feit dat dit borsten zijn? :+ Ik vind het hartstikke mooi. Liever harde tepels door een shirt dan de rare vormen die borsten soms van bh's krijgen.

moonfish13 schreef:
Ik denk dat het vreemde situaties zal geven ja.
Zelf was ik recent alleen naar de sauna, niet voor de kerels maar mijn stakende lijf.
Dat met 24, maat 36 en cup D, er zat er inderdaad een tussen die zich niet kon gedragen dus die heb ik bij het personeel aangegeven.
En met niet gedragen bedoel ik ook echt niet gedragen helaas.
Ik denk dat dat wel issues gaat geven, zeker jonge meiden zonder bh's. :=

Oh ja. Want dat is het probleem van vrouwen. Vrouwen moeten zich maar zo netjes mogelijk kleden zodat alle hormoongedreven mannen zich in kunnen houden. Want stel je voor he, dat een man seksuele gevoelens krijgt als hij een meisje ziet lopen?! Dan kan hij zich toch niet inhouden?!

Rebecca schreef:
Kan best bij jou

Bij mij is het echt geen porum , ben ook zwaar denk dat dat ook meetelt.

[ [url=m/MdafHF.jpg]Afbeelding[/url] ]

In pyjama , 3 bobbels gewoon ook nog eens mijn dikke spek buik :') .

Ik vind dit dus zeer prima kunnen. Je borsten zijn imo prima in verhouding met de rest van je lijf en sowieso.. Als jij het wilt..

Kinke schreef:
Nou, ik kan van mezelf zeggen dat ik het echt niet fraai vind als ik de kippen los in het hok heb :D
Als ik nou van die perfecte borsten had als Madonna hier in het topic, tja, dan zie je volgens mij echt geen verschil of je wel of geen bh draagt. Blijkbaar toch beïnvloed door hoe het zou moeten lijken oid, alhoewel ik er bijna nooit opgedoft bij loop, draag bijvoorbeeld ook geen make up.

Maar dat is het... BH's zijn ontwikkeld om vrouwen comfort te geven - om grote borsten ondersteuning te geven zodat ze niet alle kanten op stuiterden. Ondertussen hebben wij dat ontwikkeld tot iets dat 'moet'. Wat imo bullshit is.

[/feminazi]

DatBenIkNou

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 19:55

Ieder z'n ding! Leven en laten leven zou ik zeggen...

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 20:14

Emmaa_ schreef:
Gianti schreef:

Ik draag zelf ook vaak geen bh, daarom zeg ik kleed je naar je figuur

Oh lekker typisch. Lekker fatshamen. Mensen met figuur mogen bepaalde kleding niet dragen omdat slanke mensen daar aanstoot aan nemen? Ik heb daar totaal geen boodschap aan. Varieer van maat 38 tot maat 44 en ik draag ook gewoon strakke kleding. 'Kleed je naar je figuur' vind ik zo'n doelloze uitspraak. Anders laten we mensen zich lekker kleden en gedragen zoals ze dat zelf willen.

Ik wist niet dat figuur synoniem staat voor steviger/gezet zijn? :+ Beetje raar om iemand dingen in de mond te leggen om je er vervolgens helemaal over op te winden :') Ze zijn niet gezegd, dus waar maak je je dan druk om?

Faelynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 20:19

Wat een verschillende meningen allemaal. Ik zou zelf nooit zonder BH naar buiten gaan, maar dat is puur omdat ik juist helemaal geen borsten heb, voel me dan gewoon net een kerel :') als andere het doen no problem, maar vind het geen porum als ze er half uit hangen en rondschudden hoor haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 20:21

Air schreef:
Emmaa_ schreef:

Ik wist niet dat figuur synoniem staat voor steviger/gezet zijn? :+ Beetje raar om iemand dingen in de mond te leggen om je er vervolgens helemaal over op te winden :') Ze zijn niet gezegd, dus waar maak je je dan druk om?

Ik leg helemaal niemand woorden in de mond, ik vertel simpelweg mijn mening. 'Kleed je naar je figuur' is doorgaans een term die gebruikt wordt om een groep vrouwen weg te zetten die volgens de uitspreker niet 'het figuur' heeft om zich op een bepaalde manier te kleden. Ik zet me daar behoorlijk hard vanaf, mijn borsten zijn namelijk niet pronkend en rond en ik draag liever geen BH; ik bepaal zelf wel of ik me naar mijn figuur kleed.

Appelmoes_11

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 21:55

Dank je wel Emma, daar heb ik niks meer aan toe te voegen :)

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 22:40

Wat bedoel je dan met het ''oh lekker typisch, lekker fatshamen'' als je iemand quote?

Yunomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 22:47

Ik draag altijd een BH als ik de deur uit ga, gewoon omdat dat voor mij normaal is. Denk er eigenlijk niet eens bij na. Thuis vind ik het heerlijk om zonder BH door huis te lopen, dat wel.
Maar als ik aan mensen denk die zonder BH de deur uit gaan denk ik aan 50+ vrouwen waar de borsten ter hoogte van de navel hangen met een kledingstijl alla hotter than my daughter.
Maar nu ging ik net even een jurkje passen wat ik nog in de kast had hangen, om te kijken of ik het wat vond voor een etentje zaterdag en ik had al geen BH meer aan en door dit topic was ik wel nieuwsgierig geworden dus ik dacht zal eens kijken hoe het staat. En eigenlijk was ik positief verrast, ik vond het er echt mooi uitzien zonder BH. Heel natuurlijk, net of mijn figuur mooier uitkwam. Moet er maar eens over denken of ik dat zaterdag aandurf. :o
Cup 75C trouwens.

Eleadoras

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 22:50

Dit topic herinnerd me eraan om mijn BH maar gewoon lekker uit te doen thuis op de bank. Freeeeedom!

Thesserd

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 22:57

Shadow0 schreef:
moonfish13 schreef:
En met niet gedragen bedoel ik ook echt niet gedragen helaas.
Ik denk dat dat wel issues gaat geven, zeker jonge meiden zonder bh's. :=

Het idee dat vrouwen zich zedig moeten bedekken omdat mannen te weinig controle op zichzelf hebben om zich te beheersen hebben we toch al een beetje achter ons gelaten? Toch?

Helaas niet. Ik hoor nog zo vaak opmerkingen en argumenten die daar toch op terug vallen. Zelfs van jonge vrouwen :oo vreselijk.

Heel interessant topic trouwens om te lezen :P de meningen zijn zo verdeeld!

Ik draag op dit moment geen BH :+ als ik niet meer weg hoef en geen fysieke inspanning meer hoef te doen.
Stijve tepels en te veel bungelen/pijn bij fysieke inspanning zorgen er voor dat ik normaal wel een bh aan heb. Al zou dat eerste geen reden moeten mogen zijn eigenlijk.

Mijn bh's zitten trouwens meestal als gegoten. Heb er echt geen last van en die van mij zijn echt niet helemaal gelijk ofzo :+ ik schrik een beetje van de opmerkignen van mensen dat hun BH's zo vreselijk zitten. Lijkt me toch niet goed.
Laatst bijgewerkt door Thesserd op 10-05-16 22:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 22:58

Misschien durf je het eerder met tepelplakkers, yunomi. Kan ook niemand het zien wanneer je het koud krijgt. Mocht je dat wervelend vinden.

Yunomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 23:04

Kana schreef:
Misschien durf je het eerder met tepelplakkers, yunomi. Kan ook niemand het zien wanneer je het koud krijgt. Mocht je dat wervelend vinden.

Ja, misschien wel een idee. Moet ik even uitzoeken waar ik die kan krijgen. Het is wel een etentje met de hele familie meteen. :+

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 23:14

Yunomi schreef:
Kana schreef:

Ja, misschien wel een idee. Moet ik even uitzoeken waar ik die kan krijgen. Het is wel een etentje met de hele familie meteen. :+

Prop een beha in je tas zodat je eventueel naar de badkamer kan sneaken om 'm aan te doen als je je bedenkt?

Leffroi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 23:27

nine1987 schreef:
Leffroi schreef:

Precies dit.. :j

Ooh ja, niks heerlijkers dan de kippen los in 't hok na t werk. Maar een hele dag? Nee, dan kan ik pleisters plakken. Om over paardrijden maar niet te spreken. Heb nu eindelijk een écht goede sport BH waarbij de dames blijven zitten. Maar eerder was ik bang dat ze zouden ontploffen als meloenen die op de grond kwakken. Ouch!

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 23:28

Yunomi schreef:
Kana schreef:

Ik heb ze vooe 1 dollar van ebay :)

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 23:30

Als ik wegga draag ik altijd een bh. Thuis draag ik bijna nooit een bh.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 23:36

Met mijn cup e draag ik graag een bh als ik ergens heen ga.

Thuis wil ik het nog weleens uit doen. Maar ga echt niet zonder bh de straat op.

Mereltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 23:38

Dames die nooit zonder beha gaan, wat dragen jullie onder een shirtje/jurkje met open rug?
Ik heb in principe altijd een beha aan, vind het ook niet vervelend zitten, want ik merk niet eens dat ik hem aan heb. Maar ik heb een jurkje met een open rug en ik vind het dus echt niet mooi als je daar gewoon een beha onder hebt die dan zo random over je rug loopt.
Tegenwoordig zie je dus heel veel vrouwen met shirts met open rug die gewoon hun simpele beha eronder hebben, maar dat vind ik dus ontzettend onverzorgd eruit zien :o Niet als het een mooie top/bandeau is oid, maar een gewone beha met zo'n lelijke sluiting? Dan snap ik niet waarom je een shirt met open rug draagt, dat vind ik dan dus niks toevoegen, terwijl een open rug zo mooi kan zijn.

Zo'n plakbeha heb ik een keer geprobeerd voor een bruiloft, maar na een half uur gefrustreerd en gillend in de hotelkamer bezig te zijn geweest met dat ding op te krijgen heb ik hem in de prullenbak gegooid en ben ik behaloos gaan feesten :')

Dus ja ik ga weleens zonder beha de straat op, maar alleen als ik dat mooier vind bij mijn kleding. Als je beha niet lekker zit, draag je dan wel de juiste maat? Ben het er wel mee eens dat borsten vaak een mooiere vorm krijgen in een beha, maar zolang ze niet heel erg hangen kan het best af en toe zonder denk ik.

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 23:42

Als ik ooit iets met een open rug zou moeten dragen dan zou ik een bestaande (strapless of halter) beha ombouwen naar iets wat ipv die band over je rug een mooi lint oid heeft. Of iets anders wat past bij de jurk.