Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
bruintje123 schreef:In een topic over hoe geweldig zwanger zijn is is het ook niet geliefd als kinderloze roepen dat het wel een hel moet zijn.
In het topic van de vegetariërs is het ook niet netjes daar maar steeds te roepen dat ze toch vlees moeten eten.
Misschien zou het ook netjes zijn als er in een topic over paranormale dingen met gelovers de niet gelovers ook het fatsoen hadden weg te blijven.
Er zullen nog vast genoeg topics over blijven waar die mening wel kan.
.
bruintje123 schreef:Nee dit topic niet.
Maar ook jij begrijpt dat dit een reactie op zwerte is.
Nou nou zwerte. Nog steeds geen fijne dag?
Een paar berichtjes die niet hier passend zijn en een hoop gestijger. 2 berichten een hele discussie.
Maar als jullie dat in andere topics doen is het een discussie forum waar het mag.
Lekker meten met twee maten.
Maar relax kuggur en zwerte jullie hebben het topic weer terug.
Maar het is goed dat ik van het bestaan weet.
Kan ik jullie ook naar het hok (dit topic dus) sturen en af liggen zeggen.
khirshanta schreef:Ik ben benieuwd hoe jullie mijn 'ervaring' verklaren. Er moet een logische verklaring voor zijn, maar ik weet het nog niet.
Toen ik klein was, zag ik 's nachts, op de deurmat een man staan, waarvan ik wist dat hij er 'niet echt' was.
De volgende dag dit tegen mijn moeder verteld. Lang verhaal kort, een tijdje later vroeg ze ernaar, en heb ik de man nogmaals tot in detail omschreven, dit klopte van uiterlijk tot het model, kleur en stof van de jas, de schoenen.
Het bleek mijn opa te zijn. Over hem werd tot dan niet gepraat- nooit. Hij was geen plezierige man, leerde ik later. Wij hadden geen foto's in huis van hem, mijn tante ook niet en mijn oma had ze op haar zolder, die heb ik nooit gezien.
Geen zoetsappig geestenverhaal, mijn opa leefde toen nog.
Hoe kan dat? Hoe kan ik een voor mij vreemde zo gedetailleerd omschrijven?
bruintje123 schreef:In een topic over hoe geweldig zwanger zijn is is het ook niet geliefd als kinderloze roepen dat het wel een hel moet zijn.
In het topic van de vegetariërs is het ook niet netjes daar maar steeds te roepen dat ze toch vlees moeten eten.
Misschien zou het ook netjes zijn als er in een topic over paranormale dingen met gelovers de niet gelovers ook het fatsoen hadden weg te blijven.
Er zullen nog vast genoeg topics over blijven waar die mening wel kan.
heb alle pagina`s bijgelezen en ben benieuwd naar meerdere ervaringen.
Ik ben er de hele dag nog overstuur van. poes schreef:Dat kan te maken hebben met angst om geliefden te verliezen. Dat soort dromen hebben veel mensen denk ik. In je slaap verwerk je veel onmacht.
Heeft iemand wel eens experimenten gelezen waarbij ze paranormale ervaringen oproepen? Heel interessant! Zo deden ze mensen een virtual reality bril op en konden zij zo in een virtuele dungeon rondlopen. Enge omgeving, eng geluid. Ontzettend veel mensen rapporteerden dat ze geesten gezien/gehoord hadden. Terwijl dit helemaal niet in de software zat. Je brein vult veel in.
Of andersom. We zien ontzettend veel dingen niet.
Ik denk dat heel het paranormale berust op hoe je hersenen gaten invullen en zaken negeren...