Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Beloven schreef:Vind dat je er nog best veel voor vraagt.. De s7 is net uit, zal ook wel rond de 650-700 kosten, dan geven mensen liever €50 meer uit. Mijn s6 edge vorig jaar ook met moeite voor 625 kunnen verkopen.. Splinternieuw.
karlli schreef:Beloven schreef:Vind dat je er nog best veel voor vraagt.. De s7 is net uit, zal ook wel rond de 650-700 kosten, dan geven mensen liever €50 meer uit. Mijn s6 edge vorig jaar ook met moeite voor 625 kunnen verkopen.. Splinternieuw.
Hier ga ik in mee, nieuw zijn ze te koop vanaf 660 euro, 625 is dan erg veel. Voor zo'n klein verschil nemen mensen liever geen risico's wbt vervalsing en dergelijke.
Stamper schreef:karlli schreef:
Hier ga ik in mee, nieuw zijn ze te koop vanaf 660 euro, 625 is dan erg veel. Voor zo'n klein verschil nemen mensen liever geen risico's wbt vervalsing en dergelijke.
Gewone S7 is €699,- en de edge is €799,-
Maar inderdaad persoonlijk koop ik 'm dan liever nieuw.
karlli schreef:Beloven schreef:Vind dat je er nog best veel voor vraagt.. De s7 is net uit, zal ook wel rond de 650-700 kosten, dan geven mensen liever €50 meer uit. Mijn s6 edge vorig jaar ook met moeite voor 625 kunnen verkopen.. Splinternieuw.
Dott schreef:True. Maar alsnog vind ik niet dat ik een hele gekke prijs vraag. Je hebt nog steeds een splinternieuw toestel voor ruim 100 minder dan adviesprijs. En wat ik zeg, ruimte om te onderhandelen.
_mexx_lady_ schreef:Hoe ver zouden jullie rijden met de auto om een artikel op te gaan halen?