Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
anjali schreef:@Musiqolog: Maar, deze jongeman probeert alles te doen voor zijn meisje en dan is het nog niet goed. Het lijkt soms wel dat vrouwen een man willen die hen mishandelt, vernedert en uitbuit! want de lieve mannen krijgen dus geen vrouw? Daar snap ik echt niets van hoor.![]()
![]()
anjali schreef:@Musiqolog: Maar, deze jongeman probeert alles te doen voor zijn meisje en dan is het nog niet goed. Het lijkt soms wel dat vrouwen een man willen die hen mishandelt, vernedert en uitbuit! want de lieve mannen krijgen dus geen vrouw? Daar snap ik echt niets van hoor.![]()
![]()
en hij zou het nog doen ook. 

. Maar een vriendin die altijd alles goed vind, alles mooi vind, alles leuk vind, altijd mij laat beslissen en kiezen...nee daar ben ik ook niet gelukkig mee. Die mag gerust eens zeggen "dat kleedje wat je nu aan het passen bent staat toch niet echt bij je", "nee de menukaart van dat restaurant vind ik ik niets, laten we ergens anders binnengaan", "nee ik ben het niet met je eens over x". Gewoon dat iemand zijn mening durft zeggen tegen mij, dat wil ik.
Studeren? Prima. 
Daar is dan de deur?
Als dat dan niet gewaardeerd kan worden, tja... Beetje jammer, maar ach. Dan liever later weer iemand die het wel kan waarderen? Stay positive.
Voordeel; help nu mensen bij wedstrijden die wel blij zijn met hulp
Dannon schreef:Ach ja. Mijn ex mocht ook (bijna) alles van mij. Wil je paardrijden? Prima. Eigen paard? Prima.Studeren? Prima.
Eindresultaat... je wil weg en moet en zal meteen naar een ander? Ook prima.Daar is dan de deur?
Ben ik over met een leuke hobby en leuk paard. Want het kan namelijk ook zijn dat je vriendje je steunde in alles... omdat hij het eigenlijk ook best heel erg leuk vindtAls dat dan niet gewaardeerd kan worden, tja... Beetje jammer, maar ach. Dan liever later weer iemand die het wel kan waarderen? Stay positive.
Voordeel; help nu mensen bij wedstrijden die wel blij zijn met hulp

) en die mij laat doen wat ik wil ook. Maar hij moet het wel durven zeggen als hij iets liever niet heeft. Klinkt misschien raar, maar ik ben geen koninging en hoef ook niet zo behandeld te worden. Beetje tegengas geven mag best, je moet wel jezelf durven zijn
![]()
Kwanyin schreef:Mannen die je laten studeren, een paard laten kopen of je willen helpen op wedstrijd horen dan ook gewoon in de categorie normale lieve mannen.
Maar je hebt dan ook de categorie mannen die tegen hun voetbalploeg zeggen dat ze gaan stoppen. Terwijl ze het zo graag doen, maar vriendinlief vind het maar niets en daarbij het valt zo vaak samen om momenten dat zij wedstrijd heeft en hij moet komen helpen. Dus hij geeft al zijn hobby's op zodat zij zich volledig op haar hobby kan concentreren.
De categorie die jouw een paard, nieuwe iphone, hele kleerkast vol kleren schenkt van zijn laatste spaarcentjes, maar die braafjes "je hebt gelijk schat" zegt als mevrouw boos wordt wanneer hij kaartjes voor de match wil kopen "want je gaat ONS geld toch niet uitgeven aan dat belachelijke voetbal hé?".
Gewoon een man die af en toe ook eens durft zeggen wat hij echt wil en denkt, die zich een gelijkaardige partner voelt in de relatie en zich inderdaad niet volledig wegcijfert.