Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Rocamor schreef:Goh wat grappig. 80% van de posters hier mocht een ongezouten mening geven over de ex van ts op basis van een eenzijdig (enkel uit de mond van ts) verhaal (meneer zou onvolwassen zijn, een egoïst, een mama's kindje volgens een heel aantal posts). De ex heeft zich hier niet kunnen verdedigen en een hele hoorde loopt zo zonder hoor en wederhoor achter de ts aan. En dat mag wel.
Maar een mening geven over iemand die zelf wat post, die die mening over zichzelf afroept dat mag niet?
Dat noem ik meten met twee maten.

lieveli schreef:De ex leest niet mee. Ts wel. Die heeft het al lastig genoeg zonder dat mensen virtueel over haar heen plassen. Als je dat niet begrijpt is het batterijtje van je empathie misschien leeg.
chanel1985 schreef:lieveli schreef:De ex leest niet mee. Ts wel. Die heeft het al lastig genoeg zonder dat mensen virtueel over haar heen plassen. Als je dat niet begrijpt is het batterijtje van je empathie misschien leeg.
Dus omdat iemand misschien niet meeleest, is het ok om die persoon zwart te maken? Vind dat zelfs nog erger omdat hij zich niet kan verdedigen, ts wel.
Rocamor schreef:Goh wat grappig. 80% van de posters hier mocht een ongezouten mening geven over de ex van ts op basis van een eenzijdig (enkel uit de mond van ts) verhaal (meneer zou onvolwassen zijn, een egoïst, een mama's kindje volgens een heel aantal posts). De ex heeft zich hier niet kunnen verdedigen en een hele hoorde loopt zo zonder hoor en wederhoor achter de ts aan. En dat mag wel.
Maar een mening geven over iemand die zelf wat post, die die mening over zichzelf afroept dat mag niet?
Dat noem ik meten met twee maten.
lieveli schreef:Ja want ze heeft echt zin om zich te verdedigen op internet. Staat haar hoofd echt naar. Tof van je.
Het is een deceptie die niemand had kunnen voorspellen. Ik hoop dat je de kracht vind om weer je eigen leventje op te bouwen en jezelf op nummer 1 te zetten. Dat heb je verdiend!