saffire schreef:@Hc dit ga je niet menen huiselijk geweld eigen schuld...
jij spoort echt niet..
woon jij in de rimboe ofzo...
en jij leest niet.
Tant pis.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lente schreef:Gezien het hebben van hormonen (uitzonderingen daar gelaten) standaard onderdeel van het pakket 'vrouw' is hoeft dat in mijn ogen geen probleem te zijn.
Dit was van tevoren evident.
Citaat:Ga je bij voorbaat niet akkoord met die voorwaarde dan kan je er dus maar beter niet aan beginnen.
Huertecilla schreef:Goof schreef:Ik ben zeer benieuwd hoe jij concreet en inhoudelijk de vrouwelijke hormonen als beslisinfo ter sprake hebt gebracht en daar afspraken over hebt gemaakt?
Waarom?
Waarom zou ik dit toch heel gewone fenomeen niet gewoon kunnen opbengen en bespreken.
Ayasha schreef:En jij leest alleen wat je uit komt want mij negeer je compleet nu.
Goof schreef:Jij geeft echter aan bovenstaande te bespreken en ik ben zeer benieuwd hoe jij dit onderwerp dan concreet en inhoudelijk bespreekt. Ik krijg net als Ayasha de indruk dat je ook deze vraag compleet negeert. Jammer.
saffire schreef:weet je wat ik LEES..
een man die alles vast wil laten liggen het liefst nog dat de man heilig is ..
En dat de vrouw schuld heeft aan alle fouten in een relatie...
Jij wil alles perfectioneren ,geen negatieve ervaringen een perfecte vrouw en het liefst zonder hormonen en gevoelens..
Dat is hoe je op mij overkomt...
Ik wens je veel succes met elk puntje van je leven vast leggen...
Goof schreef:Ah, duidelijk HC, ik snap hem!
Vwb de kinderwens; een van de eerste dingen die ik tegen mijn toenmalige date/ huidige vriend zei was "ik wil geen kinderen, als jij dat wel wil kun je beter een ander zoeken die het wel wil". Hij wilde pertinent niet en heeft zich al na enkele maanden laten steriliseren. Punt besproken, probleem opgelost.
Huertecilla schreef:Sizzle schreef:Knap dat het toch weer de inschattingsschuld van de vrouw is ondanks dat hij duidelijk een zak patat is.
Tja ik kan er niets anders van maken. De relatie is haar niet opgedrongen en ze was ook bepaald geen naief muurbloempje.
Hoe zie jij het als een vrouw uit materiele overwegingen met een dreutel trouwt en dan scheidt omdat het een dreutel is?
Ze had het allemaal kunnen voorkomen als;
- ze er niet met de duidelijke nacisssist aan begonnen was
- de gevolgen van zijn karakter als prijs voor titel/landgoed had gezien
Ok, dat laatste is een vorm van prositutie met 1 vaste klant doch ook een behoorlijk normale situatie.
Huertecilla schreef:Goof schreef:Ah, duidelijk HC, ik snap hem!
Vwb de kinderwens; een van de eerste dingen die ik tegen mijn toenmalige date/ huidige vriend zei was "ik wil geen kinderen, als jij dat wel wil kun je beter een ander zoeken die het wel wil". Hij wilde pertinent niet en heeft zich al na enkele maanden laten steriliseren. Punt besproken, probleem opgelost.
![]()
Bij mij is dat laten steriliseren, weer soort van hersteld en nu door littekenweefsel weer volledig afgesloten.
Het hoe is een onderhoudend hilarisch verhaal.
saffire schreef:Met respect kom je verder dan met je partner iemand anders maken dan hij/zij is
saffire schreef:Je past bij iemand of niet punt...
Jij eist perfectie