Cosplayers op bokt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Twilight

Re: Cosplayers op bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 16:07

dat wist ik niet, maar idd met oog op snel nodig hebben, is die facebook handiger :)

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 16:13

Abunai is nog ver genoeg weg dat ik dat ook als optie kan beschouwen _O-
Ben 1x eerder naar een con geweest, waarna ik mijzelf heb beloofd: De volgende keer dat ik heen ga, ga ik in een cosplay :D Nu moet ik het waarmaken ook dit jaar :))

princequillo
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 16:15

ooooh ik wist geloof ik niet dat dit topic bestond!
ik meld mij ook! al ben ik ook pas net begonnen met cosplayen, ik ben er wel al een paar jaar mee bezig :o inmiddels ben ik naar DCC geweest dit jaar en Tsunacon!

YamaSaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 16:16

Oh voor Abunai kan je gewoon via Taobao doen idd :)
Duurt nog lang zat!
Je moet dan wel langs de karaoke wandelen hoor, want ik wil je wel ff zien natuurlijk :D
Maar dat komt met die tijd wel.

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 16:24

haha, komt goed :D Het leuke vind ik met een serie als Wolf's Rain...er zijn niet veel mensen die bekend zijn met de serie of het ook cosplayen. Naruto's in overvloed over het algemeen...en hoe tof ik hem ook vind, ik vind het dan leuker om een wat onbekender (of minder voorkomend) personage te doen :D

Edit: deze is dan wel toepasselijk :')
Afbeelding

YamaSaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 16:25

princequillo schreef:
ooooh ik wist geloof ik niet dat dit topic bestond!
ik meld mij ook! al ben ik ook pas net begonnen met cosplayen, ik ben er wel al een paar jaar mee bezig :o inmiddels ben ik naar DCC geweest dit jaar en Tsunacon!

haaj welkom!!

Ja snap ik hoor Tigress, klopt ook zeker wat je zegt! Anders ben je er 1 van de duizend haha

savieralover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 17:01

Oehh leuk ben benieuwd naar je cosplay tigress! Hoe weet je dat je in cosplay mood voor Mulan bent? Als je een super vet hoofdstel en borstuig in rood met goud tegen komt en je zo iets hebt van omg die kan bij mijn mulan cosplay!! ik moet mijn e dentifier van de abn amro maar even verstoppen denk ik :')

YamaSaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 17:08

_O- verstop die inderdaad maar hahaha

savieralover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 17:23

eerst de kostuums maar gewoon af _O- begin met chat noir maar eerst moet alle stof nog in de was anders weet ik het wel weer :')

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 18:28

@Tigress Ah nice, Hige is idd zo'n heerlijk nonchalant karakter :) Ik vind Wolf's Rain echt een geweldige serie en vind het ergens wel jammer dat het niet zo heel bekend is. De art style, de soundtrack, .. <3 Ik kan die serie wel 1000 keer herbekijken. Heeft ook mijn liefde voor wolven veroorzaakt.

Nu vond mijn broer mijn idee helemaal idioot en zielig voor mijn hond *zucht*. Ben dus nu aan het denken om het te vereenvoudigen zodat het minder 'gedoe' is op/om haar. Baal wel, want ik vond mijn ontwerp super, maar moet hem wel gelijk geven. Sowieso zal ze eerst moeten wennen aan de GoPro mount en moet ik afwachten tot ze dat accepteert, voor ik met het hele project kan beginnen. Anders moet ik zelf maar cosplayen? :')

YamaSaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 18:32

Zelf moet je sowieso ook cosplayen ja...gewoon, als elfje! Lekker in style met je hond :D
*ps nee moeten niet...maar ja...moet :P

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 18:37

Ik had al zo'n idee. Maar mijn weelderige lange haren zijn er al een tijdje niet meer. Misschien dat het tegen dan al beter is, anders moet ik gewoon een leuk kapsel in elkaar flansen met het haar dat ik heb _O- (Ben geen pruikenfan ;) )

Wil sowieso een stoer elfje dan :o Geen meisjeselfje met vleugels en glitters maar eentje dat 'ready to battle' is!. Zoiets http://fc09.deviantart.net/fs71/f/2013/ ... 5vh6by.jpg of https://tse1.mm.bing.net/th?id=OIP.Mad3 ... o0&pid=Api Maar echt no idea hoe ik dat ga uitvoeren. Ben zelf helemaal een sul wbt make-up en draag het nooit. Dus dan moet ik al de mama optrommelen, haha. Op die foto's is mijn corgi-armor btw gebaseerd. ;)

YamaSaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 18:38

Dat is idd wel heel cool ja! :D
Zelf denk ik in de toekomst, (volgend jaar maybe), nog een andere outfit van Merida te maken, of Aurora :o
Pruiken, ja k ken je issues hahaha, kvind ze ook niks, maar moet zeggen, dat k mn Merida nog wel te doen vind.

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 18:41

Zoiets met een lichtgevende bal is ook wel gaaf :j
http://fc09.deviantart.net/fs71/i/2011/ ... 3nfbcb.jpg

Heb je Merida cosplay idd al gezien! Ik heb je op mijn like, share & win account als vriend, dus zie af en toe enkele projecten voorbij komen. Ik vind het je alvast super staan!

YamaSaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 18:49

Oe ja lichtjes doen t altijd erg goed ook bij andere mensen enz, vinden ze altijd leuk om te zien :j
Haha thanks!

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 21:53

Pruik, gevonden
hoodie, gevonden
broek, nog een WIP :') Nog niet de juiste tegen gekomen op internet _O-
Dat wordt bestellen en knutselen binnenkort :D

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 08:13

Nu wil ik ook... _O- alleen ben ik niet zo'n held met kortere pruiken. Zit te denken aan Toboe of Tsume... Ze zijn door hun casual outfits ook niet te moeilijk om te cosplayen en je kunt de kleding tenminste naderhand ook nog aan :')

savieralover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 11:15

a joh anders is er vast iemand op fb die het voor een klein prijsje voor je wil doen :') ik zit daar nu ook serieus over na te denken....

YamaSaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 14:09

Klein prijsje...vergis je daar niet in he ;)
Het ligt er uiteraard aan wat je uiteindelijk wilt qua cosplay en van welke materialen, maar je bent vaak goedkoper uit, als je t koopt (want, made in China :P ), of zelf maakt/aanpast :)

savieralover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 16:35

Kan je zo iemand geven op fb die het goed doet en voor een 10tje per pruik ong dus dat vind ik nog wel kleine prijsjes :D Ligt natuurlijk wel een beetje aan de lengte van de pruik maar ik heb meestal alleen korte pruiken dus dan is het nog wel goed te doen O:)

YamaSaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 16:54

Oh ik dacht aan een hele outfit _O-
verkeerd gelezen hahaha, *hoi maandag :') *

savieralover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 16:56

Ik zie dat ik het ook een beetje scheef opgeschreven heb :')
Kapper heb ik inderdaad ook nog wel eens over na gedacht maar dat staat me op de een of andere manier toch een beetje tegen :') Dat de meeste mensen nou weten dat ik een nerd ben zegt nog niet dat ik ook nog met mijn pruiken naar de kapper wil :+

YamaSaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 17:05

Hahaha ja kan k me voorstellen, als je een Kinki kapper ofzo in de buurt hebt, dan is t nog niet eens zo heel gek, maar bij een normale standaard kapper misschien een beetje vreemd.
Hoewel, als t een normale haarkleur is, dan valt t ook wel weer mee, maar ik snap je punt :)

savieralover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 17:10

ik hoop stiekem gewoon altijd nog een kapper als vriend te krijgen :+

YamaSaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 17:15

Hmm, kapper en hetero...dat wordt lastig, maar wie weet :P