Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ymke_Z schreef:Ts. Jij vraagt om ervaringen tips ect en als ik dan de harde waarheid uitspreek lijkt het alsof je daar niet tegen kan. Elke keer als iemand iets zegt wat je eigenlijk niet wilt horen ga je of in de verdediging of je gaat nog zieliger doen of je doet betweterig. Elk goed bedoeld advies duw je weg met een weerwoord, of weet je beter.Nee meis je weet helemaal nog niks over de defensie wereld.
Je moet nog veel leren. En met zulk gedrag ga je het niet redden. Zeker niet in de defensie wereld. Neem dat maar van me aan. Waarom? Omdat andere thuisfronters, met ervaring, waarbij je steun kan halen je zo gaan uitkotsen . Spijt me.
japielover schreef:Ts.
Uni in auto mag ook niet.
Mijn vriend en zn kammeraad zijn gewaarschuwd pas terug.
En doe hadden alleen hun uni broek aan met een burger hoodie en jas er boven..
Ze mochten de kazerne niet af zonder burgerbroek aan..
Zelfs onder zn motorpak mag vriendlief geen uni..
Ik snap dat je denkt tja jou keuze.
Maar he t is je grote liefde..
Beetje jammer als hij straks wel op geblazen is omdat een of andere mafkees net wel zag dat hij van zn auto naar jou deur liep..
Denk dat je je dan voor je kop slaat..
Maar ach t is natuurlijk zijn leven..
Niet dat van jullie samen wat dan een klap krijgt...
Ik moet je eerlijk zeggen..
Ik gun je je geluk.
maar ik moet eerlijk opbiegten ik ben bang dat jij het niet lang vol gaat houden als vriendinnetje van.
troi schreef:Bijzonder trouwens het 'oh kijk mij me eens fantastisch volledig opofferen voor de carriere van mijn man en verder geen bron van trots hebben sfeertje' dat de ervaren damens lijken te creëren. Ik hoop dat ik het verkeerd lees want het klinkt uiterst ongezond zo..
Jeez als ts haar vriend ervoor kiest om een regel te negeren dan is dat toch zijn keuze en niet haar verantwoordelijkheid? Ik mag hopen dat het thuisfront zo gemiddeld wel wat beter te doen heeft dan de regels van het werk van zijn/haar partner uit het hoofd te leren.
troi schreef:Ymke_Z schreef:Trol, gaat wel over de veiligheid van ons en onze jongens (en meiden)
Ja dat is zijn (of haar) werk lijkt me en toch ook hun pakkie an?
Puur uit nieuwsgierigheid, heb jij zelf ook een baan of is je baan 'de vrouw van' zijn? Misschien is deze houding wel een defensie dingetje?
lieveli schreef:Ymke_Z schreef:Ts. Jij vraagt om ervaringen tips ect en als ik dan de harde waarheid uitspreek lijkt het alsof je daar niet tegen kan. Elke keer als iemand iets zegt wat je eigenlijk niet wilt horen ga je of in de verdediging of je gaat nog zieliger doen of je doet betweterig. Elk goed bedoeld advies duw je weg met een weerwoord, of weet je beter.Nee meis je weet helemaal nog niks over de defensie wereld.
Je moet nog veel leren. En met zulk gedrag ga je het niet redden. Zeker niet in de defensie wereld. Neem dat maar van me aan. Waarom? Omdat andere thuisfronters, met ervaring, waarbij je steun kan halen je zo gaan uitkotsen . Spijt me.
Als alle thuisfronters net zo irritant zijn en zo doordrammen als jij begin ik wel een slakkenboerderij om me daar op te richten. Geen probleem.japielover schreef:Ts.
Uni in auto mag ook niet.
Mijn vriend en zn kammeraad zijn gewaarschuwd pas terug.
En doe hadden alleen hun uni broek aan met een burger hoodie en jas er boven..
Ze mochten de kazerne niet af zonder burgerbroek aan..
Zelfs onder zn motorpak mag vriendlief geen uni..
Ik snap dat je denkt tja jou keuze.
Maar he t is je grote liefde..
Beetje jammer als hij straks wel op geblazen is omdat een of andere mafkees net wel zag dat hij van zn auto naar jou deur liep..
Denk dat je je dan voor je kop slaat..
Maar ach t is natuurlijk zijn leven..
Niet dat van jullie samen wat dan een klap krijgt...
Ik moet je eerlijk zeggen..
Ik gun je je geluk.
maar ik moet eerlijk opbiegten ik ben bang dat jij het niet lang vol gaat houden als vriendinnetje van.
Je bedoelt het ongetwijfeld goed maar jij had nog niet zolang geleden ook de zaken niet voor elkaar. Het zou je niet verkeerd staan om je oordelen achterwege te laten en al helemaal niet te gaan speculeren of ze het wel zal redden of niet. Aan je hoeveelste relatie zit jij inmiddels?

Mars schreef:Wat leuk TS, heb dit topic in het begin gevolgd en kom het nu toevallig weer tegen. Er zijn hier dames die zich geloof ik graag laten gelden maar ik hoop dat het je niet tegen houd om af en toe te updaten hoe het gaat met jou/vriend en jullie relatie. Hopelijk bevalt het varen hem en krijgt hij het naar zijn zin
veel sterkte ts. Het lijkt mij ook lastig.