Beetje vergelijkbaar met hoe het gros van de ruiters vrouwelijk en dressuur is. Voor de meeste niet-paardenmensen is een dressuur amazone dus "normaal" en automatisch aangenomen. Of banketstaaf ik nou onzin?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lor1_1984 schreef:echter kies ik voor openheid en eerlijkheid hierin en kun je er niet mee leven dan ben je niet geschikt om een relatie met mij aan te gaan.
Huertecilla schreef:Is dat jouw probleem? Zie onder.
Citaat:Jij bent wie jij bent en leeft op jouw manier.
Wanneer dat de individuele vrijheden van een ander niet schendt is daarmee de kous af. Zou daarmee de kous af moeten zijn.
Natuurlijk is ALLES wat de boer niet kent mogelijk bedrijgend, of dat nu homo-, a- of wat voor sexueel en invulling ook is.
Dat maakt dat voor dei boer de kous niet af is. Die vindt dat alle enge verboden zou moeten worden.
Het probleem ligt niet bij de vrijdenkers, bij de ruimdenkenden. Die leggen geen vrijheidsbeperkingen binnen een kader van hoe het hoort op.
Wat dat betreft zijn sex en religie partners.
Terugkomend op probleem is mijns inziens het gevaar van hokjes weer geillustreerd.
Zodra een absolute meerderheid van aanhangers van 1 hokje democraties gaat besluiten dat alle andere hokjes niet mogen, heb je er absolute last van.
Overigens Hhilde is polyamoreus ook weer een etiket op een hokje en zijn polyamoreus en sexualiteit, sexuele geaardheid niet perse overlappend in de heerlijke gevarieerdheid van individuele plus Kukels.
MorganeR schreef:Exact mijn punt, dat snap ik nooit zo.
Beetje vergelijkbaar met hoe het gros van de ruiters vrouwelijk en dressuur is. Voor de meeste niet-paardenmensen is een dressuur amazone dus "normaal" en automatisch aangenomen. Of banketstaaf ik nou onzin?
MorganeR schreef:knetterhard schreef:Maar jullie hebben wel ervaring er in dus?
Ik alleen maar met tongzoenen, een keer en nooit meer. Sex interesseert me gewoon niet dus nooit geprobeerd.
xSlvna schreef:Ken je R.emon? Nahja mijn eerste keer tongzoenen dacht ik ook 'een keer en nooit meer', en ook bij de eerste keer seks. Maar oefening baart kunst, wij zijn veeleisend en moeten jongens naar onze hand zetten. Simpel.![]()
Hoe wil je weten dat seks je niet interesseert zonder het te doen? Hoe wil je voelen hoe seks voelt zonder het te voelen? Je kunt niet zin krijgen in eten wat je nog nooit hebt gegeten, als je niet weet wat je mist dan mis je ook niks
germie schreef:xSlvna schreef:Ken je R.emon? Nahja mijn eerste keer tongzoenen dacht ik ook 'een keer en nooit meer', en ook bij de eerste keer seks. Maar oefening baart kunst, wij zijn veeleisend en moeten jongens naar onze hand zetten. Simpel.![]()
Hoe wil je weten dat seks je niet interesseert zonder het te doen? Hoe wil je voelen hoe seks voelt zonder het te voelen? Je kunt niet zin krijgen in eten wat je nog nooit hebt gegeten, als je niet weet wat je mist dan mis je ook niks
Dit is een typische uitspraak van iemand die niet kan begrijpen dat er asexuelen bestaan. Het is gewoon een geaardheid, door het te proberen zal dat niet veranderen. Sommige mensen hebben gewoon nooit een drang om 'de daad' uit te voeren, vinden er gewoon niets aan. Die mensen mankeert NIETS, maar die hoef je ook niet over te halen.
Een asexueel kan rustig knuffelen, en romantisch met elkaar omgaan, maar ja, seks is gewoon een stap te ver.
Minke_ schreef:In feite is zo'n uitspraak precies hetzelfde als: "Val je op vrouwen? Maar je hebt nog nooit iets met een jongen gedaan? Hoe weet je dan dat je lesbisch bent?"
xSlvna schreef:Ik ken de TS persoonlijk en ze is nooit nieuwsgierig, betekend niet dat ze het vervolgens niet leuk kan vinden. Ik zou ook getraumatiseerd zijn als ik alleen met een of andere (slecht zoenende?) jongen zou hebben gezoend![]()
Ik sta ook niet op springen van ieder 3 beenderig wezen nee, en ook niet als een lekker stuk voor me staat. Maar wel als ie zich wat moeite doet, dán pas. Als je dan nog nooit seksueel hebt geëxperimenteerd kun je echt niet zeggen dat je het niet leuk vind.
Ik haal haar niet over, ik wijs haar op het feit dat je niks mist wat je niet kent.
xSlvna schreef:Ik zeg niet dat ze moet twijfelen, wat worden mensen altijd fel en kinderachtig als het om andere seksualiteiten gaat. Als je je mening geeft over andere uitspraken is alles hartstikke prima maar andere seksualiteiten MOET je maar begrijpen, accepteren en promoten ofzo?
Ik vraag hoe ze het ze zeker weet, die vraag kan ik inderdaad ook gewoon aan een homo of lesbo stellen. Als die dan vervolgens antwoorden "Mijn gevoel zegt dat", nahja prima. Maar ik wil graag mensen openhouden voor andere opties oftewel juist NIET stimuleren om in hokjes te denken. Je vind leuk wat je nu leuk vind, misschien heb je morgen al ergens anders zin in.
Ik stel TS met alle plezier gewoon de vraag die ik stelde en ben het nog steeds met mijn comment eens, dus ik wacht geduldig op antwoord.
Ik ontken de kleur paars niet, maar ik zeg wel dat je niet weet of ie bestaat als je m nog niet gezien hebt.
xSlvna schreef:Dat is wat jullie er van maken. Ik wijs haar alleen op het feit dat je niks mist wat je niet kent, en dat het vrij logisch is om iets te verafschuwen als je eerste ervaring slecht is.