Ooooh, vergeet ik nog mijn ultieme blunder die hier ook bij past

Toen mijn inmiddels echtgenoot en ik nog maar pas een relatie hadden, pendelde ik geregeld heen-en-weer tussen Noord-Holland en Noord-Brabant. Meestal per trein, en ik vind trein reizen echt heerlijk! Heerlijk de e-reader erbij en je komt er vanzelf
Vriendlief woont in Den Bosch, dus dat is ongeveer 2 uur reizen. De eerste keer met de trein ging prima. Maar de tweede keer in februari gaf opeens een probleem

Ik was nog niet zo gewend aan de route, dus tijdens het lezen wel goed de oren gespitst houden of we Den Bosch al naderden.. Maar dat werd maar niet omgeroepen. Ik werd er een beetje zenuwachtig van. Zat ik dan toch in de verkeerde trein?

Op een gegeven moment stonden we stil op een station dat me wel heel bekend voor kwam. Het leek wel verdacht veel op station Den Bosch, maar de conducteur noemde het Oeteldonk, dus daar moest ik blijkbaar toch niet zijn

Vervolgens reed de trein weer verder en terwijl ik door het raampje naar buiten keek, zag ik mijn vriend verdwaasd op het perron staan en daarachter het bordje 'Den Bosch'
Ja hee, wist ik veel dat het Carnaval was (kennen we niet in Noord-Holland

) en Den Bosch dan in Oeteldonk veranderd?
Ik moet het nog steeds aanhoren