Dingen waarbij 'het muntje' wel heel erg laat viel..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-15 22:50

vuurneon schreef:
Ooo die dingen, ooooo daarvoor zijn ze! Mijn hemel :') nee dat wist ik ook echt niet :') kreeg elke keer kramp in de hand van het moeilijk vasthouden en in balans houden :+

Dieeeeeee ja!
Dank je.
_O-
Ik voelde me zooooo dom, jarenlang dat ding staan vervloeken en pijnhebben en moeilijk doen. Me afvragend waarom niemand dat eens fatsoenlijk verzon.
En bij toeval....viel ineens alles op zijn plek.

(dat ik meteen iemand belde om dat te vertellen en diegene echt dit >;) had....tja....)

Fenneeee

Re: Dingen waarbij 'het muntje' wel heel erg laat viel..

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-15 22:52

Afbeelding

Jindai

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-15 22:55

Fenneeee schreef:
[ [url=m/nMAB8p.jpg]Afbeelding[/url] ]

:oo

Dat dacht ik dus ook altijd! :')

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-15 22:56

Fenneeee schreef:

Hier kwam ik dus laatst achter, maar niemand gelooft me :')

Fenneeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-15 22:57

Ik vroeg mij ook altijd af waarom mijn brood zo hard en verbrand was :')

Jindai

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-15 22:59

Fenneeee schreef:
Ik vroeg mij ook altijd af waarom mijn brood zo hard en verbrand was :')

Ja idd! _O-

Connie, die van jou snap ik niet -O-

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-15 23:00

Cayenne schreef:
Ooooh, vergeet ik nog mijn ultieme blunder die hier ook bij past :')

Toen mijn inmiddels echtgenoot en ik nog maar pas een relatie hadden, pendelde ik geregeld heen-en-weer tussen Noord-Holland en Noord-Brabant. Meestal per trein, en ik vind trein reizen echt heerlijk! Heerlijk de e-reader erbij en je komt er vanzelf 8-)
Vriendlief woont in Den Bosch, dus dat is ongeveer 2 uur reizen. De eerste keer met de trein ging prima. Maar de tweede keer in februari gaf opeens een probleem :7
Ik was nog niet zo gewend aan de route, dus tijdens het lezen wel goed de oren gespitst houden of we Den Bosch al naderden.. Maar dat werd maar niet omgeroepen. Ik werd er een beetje zenuwachtig van. Zat ik dan toch in de verkeerde trein? >;)
Op een gegeven moment stonden we stil op een station dat me wel heel bekend voor kwam. Het leek wel verdacht veel op station Den Bosch, maar de conducteur noemde het Oeteldonk, dus daar moest ik blijkbaar toch niet zijn :+ Vervolgens reed de trein weer verder en terwijl ik door het raampje naar buiten keek, zag ik mijn vriend verdwaasd op het perron staan en daarachter het bordje 'Den Bosch' :o?

Ja hee, wist ik veel dat het Carnaval was (kennen we niet in Noord-Holland :+ ) en Den Bosch dan in Oeteldonk veranderd? :')
Ik moet het nog steeds aanhoren _O-

Whahahha ik ging stuk! En vriendlief maar raar kijken :')

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-15 23:01

Nog een: ik kwam er pas op m'n veertiende achter dat je niet de zee hoort wanneer je je oor tegen een schelp legt, maar je eigen oorsuizen :')

Fenneeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-15 23:02

Cayenne schreef:
Nog een: ik kwam er pas op m'n veertiende achter dat je niet de zee hoort wanneer je je oor tegen een schelp legt, maar je eigen oorsuizen :')

Meen je die ? Weer wat geleerd vandaag :')

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-15 23:03

Ik heb heel lang gedacht dat Zwolle in Flevoland lag. Tot ik een keer met de trein naar Groningen ging en langs het station kwam in Overijssel. Toen viel het kwartje pas.

Dat van bassie en Adriaan wist ik ook echt niet

osanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-15 23:03

Cayenne schreef:

Oh, weet ik dat ook weer :')

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-15 23:04

Fenneeee schreef:

Wat?! :oo

DominiqueDG

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-15 23:05

Geweldig topic!

Ik heb best vaak blonde acties, maar kan er zo 1,2,3 even niet opkomen...ik vraag me serieus wel nog steeds af waarom vrachtwagens naar elkaar seinen als ze elkaar aan het inhalen zijn?

Ik kan nog steeds in een deuk liggen om mijn vader. Heb inmiddels al wel 20x het volgende mopje verteld, het kwartje valt nog steeds niet bij hem, ik laat hem nog even zweten! "De moeder van Sarah heeft 3 kinderen: kwik, kwek en....?" Hij blijft 'kwak' zeggen hahahah!

Fish_n_Chips

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-15 23:06

Fenneeee schreef:
[img ]m/nMAB8p.jpg[/img]

Is dat echt zo?

_Nadia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-15 23:08

Fenneeee schreef:

Oh -O-

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-15 23:10

DominiqueDG schreef:
Geweldig topic!

Ik heb best vaak blonde acties, maar kan er zo 1,2,3 even niet opkomen...ik vraag me serieus wel nog steeds af waarom vrachtwagens naar elkaar seinen als ze elkaar aan het inhalen zijn?

Ik kan nog steeds in een deuk liggen om mijn vader. Heb inmiddels al wel 20x het volgende mopje verteld, het kwartje valt nog steeds niet bij hem, ik laat hem nog even zweten! "De moeder van Sarah heeft 3 kinderen: kwik, kwek en....?" Hij blijft 'kwak' zeggen hahahah!

nou dat van die vrachtwagens doen ze als ze voor bij elkaar zijn dan kan de ander die ervoor rijd invoegen.

Fish_n_Chips

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-15 23:11

osanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-15 23:11

DominiqueDG schreef:
Geweldig topic!

Ik vroeg het toevallig gister aan moeder is om elkaar te bedanken dat ze in konden halen. Ik begrijp m ook niet....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-15 23:13

De moeder van Sarah... Sarah is al 1 van de 3 kinderen, en de andere 2 heten kwik en kwek.

osanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-15 23:15

Varekaj schreef:
De moeder van Sarah... Sarah is al 1 van de 3 kinderen, en de andere 2 heten kwik en kwek.

Oooohh _/-\o_ :')

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-15 23:15

Zo sturen wij in de Bossche horeca nieuwe collega's altijd op pad voor bierschuimversteviger of irish koffiebonen :')

VivianHesen
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-15 23:16

Wij hebben ooit een vriendin wijs gemaakt dat de man het geslacht van het kindje kan bepalen. Door effect te geven met de linkerbal wordt het een meisje, met de rechterbal een jongen.

Tevens haar wijsgemaakt dat roken over de linkerlong niet schadelijk is.

Edit:typefout

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-15 23:16

Dat is net zoiets als : Amsterdam die grote stad, met hoeveel letters spel je dat?

Joliieeenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-15 23:17

DominiqueDG schreef:

Tegen mij zeiden ze als kind iedere avond opnieuw; ork, ork, ork, soep eet je met een.... VORK natuurlijk! En ik kwaad dat ze het bleven herhalen ik was er zeker van dat het goed was! Laatst geprobeerd bij mijn 5 jarige neefje, hij trapte er niet in hahaha!

Ik had het laatst met een vriend over een actie van mijn ex. Zei hij "hij doet net alsof hij het warm water heeft uitgevonden" waarop ik heel serieus vroeg wie dat eigenlijm uitgevonden had. Hij lacht me nog steeds uit, en ik vraag me nog altijd serieus af wie er nu zo slim was om koud water op te warmen... :')

Zo vraag ik me veel rare dingen af die in mijn ogen heel logisch lijken. Ik denk over alles veel te veel na ..

osanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-15 23:17

purny schreef:
Dat is net zoiets als : Amsterdam die grote stad, met hoeveel letters spel je dat?

Euhm.. 9 ?