Heb "de mijne" even geteld, 60 zijn het er Ik heb het niet erg druk op het moment, laten we het daar maar op houden
_l_amanda_l_ schreef:Heb "de mijne" even geteld, 60 zijn het er Ik heb het niet erg druk op het moment, laten we het daar maar op houden Das een erg fijne situatie!!! ( oeps ik bedoel het niet op een slechte manier ,, uh ..ik bedoel ik,hoop,niet door ontslag of iets..)
Hahaha nee hoor, ben fotograaf en dus lekker (deels) eigen baas Maar nu tegen de Kerst is het wat rustiger, dus zit oude foto's door te spitten en dan kunnen die kerstmutsjes er wel even tussendoor
Dankjewel! Zou iemand m kunnen verkleinen zodat is als avatar kan? Ik krijg t namelijk niet voor elkaar.
laraxXxemma schreef:Zo geloof ik[ [url=m/K7CRNk.jpg]Afbeelding[/url] ]verkleinen kan ik dan weer wel Dank je!
Ik na nieuwjaar. Hoop dat iedereen een fijne ketst heeft gehad. Maar dat moet haast wel met leuke kerstmutsen op je icon!
Ik verander 'm zodra ik een nieuwe leuke ava heb gevonden En anders ben ik er vroeg bij voor jerst 2016
Ik moet eerst ook een nieuwe leuke avatar zoeken Ik laat hem nog even staan met oud en nieuw denk ik.