[FOTO] Show je kerstoutfit!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 22:16

Oh ik kom me hier ook melden <3
Ik ben ook opzoek maar ik heb nog een jurkje liggen die ik eigenlijk ook voor kerst wel leuk vind.

Heb hem dit jaar eerder voor een bruiloft aangehad, maar er nog geen goede aan-foto's van :+
Afbeelding
Afbeelding

Heb hem een paar maanden terug bij de VILA gekocht, ik zag dat ze daar nu weer veel leuke jurkjes hebben.

Drico

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 22:20

Ohhh chique Marieke!

Queelens

Re: Show je kerstoutfit!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 22:27

Jaa ben er nogsteeds wel een beetje verliefd op. Heb nog wel een foto van de voorkant waar ik hem aan heb.
Weliswaar een -in de spiegel gemaakte selfie- maar gaat om het idee _O-

Afbeelding

Monster_tos

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 22:50

Eulogy schreef:
Monster_tos schreef:
Hier een niet sperzieboontje :) Op het moment 90 kilo :( Maar dat betekend niet dat ik niet in een leuk strak jurkje kan, gewoon het juiste model zoeken en fijne shaping lingerie :D

Dit is mijn jurkje (let niet op de was :o :') )

[ [url=m/oFnD9C.jpg]Afbeelding[/url] ]

Oh ik vind dit je echt heel gaaf staan! Heel mooi :D

Aaah lief, dankje <3

CharxHebe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 23:06

Monster_tos schreef:
Hier een niet sperzieboontje :) Op het moment 90 kilo :( Maar dat betekend niet dat ik niet in een leuk strak jurkje kan, gewoon het juiste model zoeken en fijne shaping lingerie :D

Wauw die vind ik wel heel gaaf.. Waar is die van :o ?

CharxHebe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 23:07

Queelens schreef:
Jaa ben er nogsteeds wel een beetje verliefd op. Heb nog wel een foto van de voorkant waar ik hem aan heb.
Weliswaar een -in de spiegel gemaakte selfie- maar gaat om het idee _O-

[ [url=m/w87av2.jpg]Afbeelding[/url] ]

staat je heel goed :)

xTammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 23:30

Monster Tos, wauw wat staat die jurk je goed! Zou je nooit 90 kilo geven zo, vind m echt heel mooi :)

Monster_tos

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 23:37

Thanks lady's! Daarom voor de niet spercieboontjes hier, de uien zeg maar, ook als je wat dikker bent kan een strak jurkje heel mooi staan! Ik hoef bijvoorbeeld echt geen los vallend jurkje te proberen want dan lijk ik juist veel dikker.

Deze heb ik bij Succubus.nl besteld. Het is een pencil jurkje.

Bella123

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 23:38

Ik ook Monster Tos, mag ik vragen welke shaping lingerie je draagt? Ik vind je er echt heel vrouwelijk en sexy uitzien in het jurkje! Ik ben ook geen sperzieboon en op zoek naar iets dat vooral t buikje wat platter maakt :o

CharxHebe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 23:41

Monster_tos schreef:
Thanks lady's! Daarom voor de niet spercieboontjes hier, de uien zeg maar, ook als je wat dikker bent kan een strak jurkje heel mooi staan! Ik hoef bijvoorbeeld echt geen los vallend jurkje te proberen want dan lijk ik juist veel dikker.

Deze heb ik bij Succubus.nl besteld. Het is een pencil jurkje.

Jammer dat ik net 2 jurkjes heb gekocht maar deze laat me toch wel twijfelen :o . Zo op de foto van de site zou k m niet bestellen maar als ik dan kijk naar die foto van jou weer wel hahaha. Fijn dat je je gewoon zelfverzekerd voelt in zo'n jurkje! De meeste voelen zich zo onzeker dat ze het niet durven terwijl het gewoon heel goed staat!

Monster_tos

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 23:46

Bloos hier achter mn beeldscherm weg :o

Hier onder had ik een broekje aan dat ik in Amerika gekocht heb, met wat langere pijpjes en een tailleband tot net onder mn bh. Het is echt een hel om hem aan en uit te trekken, maar dat is het waard.

Wat dit broekje vooral doet is 1 geheel van je buik maken, hierdoor krijg je geen rolletjes maar een mooie taille. Ik heb ook wel hempjes van de hema en zo voor het dagelijks leven, maar die zijn niet zo sterk als deze.
Korsetten zijn ook echt aanraders, omdat die ook 1 geheel van je buik maken en de taille accentueren. Ook een stuk makkelijker voor als je vaak naar de wc moet, want dit broekje en een klein wc hokje gaan niet heel goed samen :')

En stiekem koop ik mn shapingwear altijd een maatje kleiner, werkt het voor mijn gevoel nog beter :+

Bella123

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 23:54

Precies dat idd, dat je geen losse rolletjes hebt maar gewoon een mooie vlakke (niet noodzakelijkerwijs platte) buik. Toch nog maar verder googlen op korsetten en shapewear dan... Ben door ziekte wat aangekomen en mag voorlopig niet diëten dus dan maar andere middelen om het niet zo te laten opvallen :o

LadyKim

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-15 00:26

Monster_tos schreef:

Mag Ik vragen welke lingerie jij gebruikt?

Staat je echt heel goed , mooi hoor!

Monster_tos

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-15 00:28

Monster_tos schreef:

Hier onder had ik een broekje aan dat ik in Amerika gekocht heb, met wat langere pijpjes en een tailleband tot net onder mn bh. Het is echt een hel om hem aan en uit te trekken, maar dat is het waard.

Wat dit broekje vooral doet is 1 geheel van je buik maken, hierdoor krijg je geen rolletjes maar een mooie taille. Ik heb ook wel hempjes van de hema en zo voor het dagelijks leven, maar die zijn niet zo sterk als deze.
Korsetten zijn ook echt aanraders, omdat die ook 1 geheel van je buik maken en de taille accentueren. Ook een stuk makkelijker voor als je vaak naar de wc moet, want dit broekje en een klein wc hokje gaan niet heel goed samen :')

En stiekem koop ik mn shapingwear altijd een maatje kleiner, werkt het voor mijn gevoel nog beter :+

:j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-15 00:29

Super mooi monster! Ik wacht nog steeds op nelly!

LadyKim

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-15 00:36

Monster_tos schreef:
Monster_tos schreef:

:j

Oops sorry! Maar bedankt voor je reactie :)

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-15 11:11

Prachtig Monster!

Dat donkerblauwe jurkje vind ik ook erg mooi.

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-15 11:20

Monster wat staat dat jurkje jou onwijs goed! Heel gaaf.

Queelens wat een mooi jurkje met die kanten rug <3 draag je daar zo'n plakBH onder?

xNathaliee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-15 11:25

Zou de shapewear van de Hunkemoller volstaan?

tweebelgen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-15 11:27

@HorseTimeXL, een heel mooi jurkje, zeker niet sletterig, integendeel.
Doe er wel geen dikke panty onder, zo'n panty als op de foto is prima. Dikke panty's onder feestjurkjes zeker niet doen.

Corrigerend ondergoed, een drama om het perfecte broekje te vinden. Maatje small is bijna onvindbaar.

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-15 12:14

Amazon heeft Spanx... Dat schijnt heel fijn te zijn..

Monster, waar zitten die 90 kg :oo?!?! In je grote teen ofzo? Wat ben jij prachtig! Jurkje staat je ook geweldig!

Stiekeme meelezer, geen idee of ik tijd heb om te shoppen en iets vind in mijn maat; ook hier geen sperzieboon maar een peer :'). Heb laatst een pencil rokje gekocht, maar die maakt mn heupen nog breder helaas.
Anders mn half-foutje kerst vestje van vorig jaar maar weer aan....

Bella123

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-15 12:25

Toch kan een pencil bij een peer heel mooi staan hoor! Maar hij moet wel op of net over de knie vallen. Ik ben ook een peer en heb een pencil half kunstleer half stof en die vind ik bij mezelf stiekem best mooi staan :o

ThasjaJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-15 12:45

Monster, die jurk staat je echt prachtig! :oo Zou je bij lange na geen 90 kg geven! Mooi kleurtje is die jurk ook, staat je erg goed!
Hehe, wij wonen dicht bij elkaar <<)

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-15 13:10

Heeft iemand hier ervaring met plakbh's? Ik heb een aantal jurkjes gezien met een blotere rug. Erg mooi maar dan moet je wel een plakbh. Echter heb ik niet een grote omvang. Heb altijd een push up 70b anders is het echt plat. Dus weet niet of een plak bh dan wel geschikt is. Je hebt vast geen push up vorm :')

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-15 13:20

xSannee schreef:
Monster wat staat dat jurkje jou onwijs goed! Heel gaaf.

Queelens wat een mooi jurkje met die kanten rug <3 draag je daar zo'n plakBH onder?

Met de bruiloft toen niet; moest een hele dag mee. Van de fotoshoot (helpen) tm het feest en ik ben redelijk groot geschapen dus dan vind ik een plak bh niet zo ideaal. Dus ik heb er toen een strappless zwarte bh onder gedaan, dat was nog wel te doen haha