Qimm schreef:Ah, maar wat is dan uberhaupt het nut van seks. Even het overduidelijke voortplanten daargelaten.
Genieten?
Alles los durven te laten.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
anjali schreef:Ik schrik best wel van de vele ja-stemmers.Denken jullie er wel aan dat sex niet zomaar iets is, je kunt ongewenst zwanger raken of een soa opdoen. En als je al een vaste relatie met iemand anders hebt dan kan losse sex met iemand anders tor het verbreken daarvan leiden. Ik vind trouwens dat er ook een psychische kant aan sex zit, waardoor ook op dat terrein gevolgen kunt krijgen.
saffire schreef:Qimm schreef:Ah, maar wat is dan uberhaupt het nut van seks. Even het overduidelijke voortplanten daargelaten.
Ik zeg niet dat ik het nut nie zie van seks.
Ik zeg dat ik het nut nie zie van seks hebbe met iemand waar ik niks voor voel
Bonna schreef:@HC: Hoe past voor jou het (ontbreken) van seksuele ervaring binnen het lerend vermogen wat mensen zouden moeten hebben? Is het niet juist zo dat iemand met 'minder' ervaring ook de kans moet krijgen om dit op te doen? En zijn niet alle ervaringen ooit begonnen uit het idee dat 'dit of dat je leuk lijkt'? Juist met open communicatie vooraf en achteraf zou dat toch voor beiden een goede ervaring kunnen zijn?
Duhelo schreef:HC: bij je eerste sexpartners die wat draaiuren moeten hebben krijg ik toch een beetje een raar gevoel. (stelt zich 16 jarig meisje voor met partner die een aantal jaar ouder is en die dan misschien teveel of te vlug wil voor dat meisje)
ergens zijn twee tieners die alles samen ontdekken ook geen slecht plan.
saffire schreef:Ok, maar seks met iemand waar je wel wat voor voelt heeft dus nut. Welk nut?
Citaat:Je toon mag minder he..
Als je van iemand houd heeft het betekenis,anders is het seks om de seks
En daar pas ik persoonlijk voor
daantjuhhh schreef:Qimm schreef:Ah, maar wat is dan uberhaupt het nut van seks. Even het overduidelijke voortplanten daargelaten.
Genieten?
Alles los durven te laten.
qimm schreef:Ok, maar seks met iemand waar je wel wat voor voelt heeft dus nut. Welk nut?
saffire schreef:Je toon mag minder he..
Als je van iemand houd heeft het betekenis,anders is het seks om de seks
En daar pas ik persoonlijk voor
Sizzle schreef:Ik geniet liever van het avondzonnetje dan met iemand waar ik verder niets mee deel zweet te mengen
RaafSmits schreef:Sexpartners die wat draaiuren moeten hebben.......jongens toch waar gaat dit over??
saffire schreef:Oke
Laat ik het zo zeggen ieder zn ding
Maar ik kan dat niet
Huertecilla schreef:Sex is heel wat belangrijker voor welzijn dan autorijden dus waarom wel erkend gediplomeerde rijinstructie zoeken en met sex risicovol (want beiden zonder benul) aanmodderen op goed geluk?!
Pantykous schreef:Als je allebei zo vrij communiceert HC, dan komt het met de seks ook goed.[/quote
Ik wil wat meer.
Ik ook.
Weet jij wat nog meer te doen?
Nee, jij?Citaat:Seks met een pro is heel iets anders dan 'gewoon' seks.
Sizzle schreef:HC, autorijden is niet ingegeven door een lang gevestigde biologische selectie.
Beetje vertrouwen in de natuur mag ook wel he