Moeilijke werksituatie (TS)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-15 08:45

Super gedaan, TS! Laat alles even goed bezinken en denk dan nog eens opnieuw over de vraag rondom aangifte na. Wellicht is het toch wel handig om dit te doen. Aangifte is niet direct iemand achter slot en grendel zetten, maar kan ook alleen een waarschuwing zijn. Het doel is om te voorkomen dat zo iemand nog eens in de verleiding komt en misschien wel verder gaat.

schaduw15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-15 18:59

Corelli schreef:
Hoe is het met je, TS?

Het gaat best goed op dit moment. In het weekend zat ik wel in een enorme rollercoaster aan gedachten die alle kanten opvlogen, maar emotioneel ben ik eigenlijk nog steeds niet geweest.

Gisteren ben ik gebeld door de schooldirecteur dat ze me graag willen uitnodigen voor een gesprek met een organisatie die de belangen van scholen behartigt. Het fijne ervan weet ik nog niet, maar dat gesprek wil ik wel aangaan. Wanneer hij me weer belt om een datum af te spreken, moet ik nog even vragen wat het doel van het gesprek precies is.

Ik heb hier een aantal dagen niet meer geschreven, omdat mijn gedachten alle kanten opvlogen en soms ronduit irrationeel waren. Het vreemde is dat ik deze man al mijn hele middelbare schooltijd heb meegemaakt en vervolgens 2 zomers intensief werkcontact heb gehad als werkgever. Er was toen nooit iets aan de hand, en nu ineens... Maar als ik kijk naar alle signalen (opmerkingen, vragen) dan denk ik dat het aardig vinden voor hem toch is doorgeschoten richting verliefdheid of misschien wel lust (wat een naar woord...). Nu ik rustig de tijd heb gehad om terug te denken en dan kijk naar vragen die hij me in gezellige gesprekjes terloops stelde over maagdelijkheid, of op schoot zitten, of 'gezellig samen in het donker een avonddienst draaien', dan denk ik dat hij meer aan zijn hoofd had dan alleen gezellig kletsen. Ik ben zo ontzettend dankbaar dat ik nooit zo ver ben gekomen dat ik in ben gegaan op de uitnodiging bij hem thuis te komen. Wie weet wat voor verhaal ik hier dan nu geschreven zou hebben...

Voor nu probeer ik vooral rustig af te wachten tot er duidelijkheid komt vanuit de school. Want ik wil vooral weten hoe dit verder gaat en wat hij hier zelf over te zeggen heeft (gehad; ze hebben hem natuurlijk ook gesproken).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-15 19:33

Fijn te merken hoe sterk je er nu in staat. Het verhaal doet mij denken aan een ervaring die ik in mijn jonge jaren heb gehad. Gelukkig was ik zo preuts dat ik nergens op in ging en het meteen afkapte. Gaat die vent huilen omdat ik zo eerlijk was toen ik zei dat ik geen lichamelijk contact wilde. Ik was zo'n bijzonder meisje zie hij. Hij was ook in de zestig en ik begin 20. Achteraf gezien was hij natuurlijk een ouwe viespeuk. Hij had het altijd over de het geslachtsorgaan van vrouwen, sex enz.. Al ging het onderwerp over paarden, het gesprek kwam altijd weer op sexgerelateerde dingen uit. Een griezel vond ik het. En toen ik een vriendje kreeg was hij jaloers en werd het contact verbroken. Brrrrrrr, alsik nog aan hem denk. Gelukkig leeft hij niet meer.
Daarbij heb ik meerdere nare ervaringen gehad met 'oudere' mannen. Het waren wel steeds eigenaren van paarden. Ik denk dat er echt meer van dit soort viespeuken rondlopen.
Je hebt goed gehandeld TS. En mocht er ooit weer zo'n soortgelijke situatie voordoen dan weet je dat het niet normaal is en kap je het gelijk af. Ik denk stiekem dat er heel veel meisjes een soortgelijke situatie hebben meegemaakt. Maar jij bent een voorbeeld voor iedereen hier om het gedrag niet toe te laten en er iets tegen te doen.
+:)+

amber15

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-15 19:43

Dat laatste wat jij zegt, Gast5428, daar ben ik het helemaal mee eens! Ik vind het bewonderenswaardig, zoals je het aanpakt, ts _/-\o_

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re: Moeilijke werksituatie (TS)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-15 19:49

TS, ik kan me je gevoel heel goed voorstellen. Je bent aangetast in je vertrouwen omdat je hem zag als iemand die niets kwaads in de zin had en alleen vriendschappelijke bedoelingen had. Nu blijkt dat hij anders in elkaar stak en dat hij hard op weg was om misbruik van je te maken. Het is dan ook logisch dat je gevoel je alle kanten op slingert. Je hart zegt misschien dat hij het niet zo bedoelde, maar je realistisch verstand weet dat hij wel degelijk kwaad wilde en het is heel goed dat je daar naar geluisterd hebt!

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 18:12

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 18:26

Even heel offtopic: wacht, is er nou een forum met oud-Bokkers waar actuele Bokttopic worden besproken? :=

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 18:58

De meeste zijn zelfs actuele bokkers..

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 19:16

Jennifuur schreef:
Even heel offtopic: wacht, is er nou een forum met oud-Bokkers waar actuele Bokttopic worden besproken? :=

Ik zie het nu ook. Dat zijn dus meelezers die op een ander forum daarover posten.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 19:26

Ik vind het een beetje lijken alsof KiWiKo daar in de leegte zit te posten. Beetje sneu eigenlijk :=
Zij was ook degene die de melding over het geval van TS heeft gedaan...
Maar ik ben benieuwd hoe het met TS gaat!

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 19:33

Ja ik zag het allemaal ja. Gaat een wereld voor me open.
Hopelijk heeft TS daar geen last van ondervonden (lijkt me toch gek om te lezen zo.. vooral als iemand ongevraagd een melding doet en nog bijna boos is ook dat TS niet per direct naar het bestuur toe was gestapt) en uiteraard: :wave: :wave: :wave: Hallo Poetsers!

Ik ben ook benieuwd hoe het met TS gaat, hopelijk heb je een beetje rust kunnen vinden!

schaduw15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-15 21:13

Geryon schreef:
TS voor als je het niet meer volgde, een oud bokker heeft meerdere berichten aan jou gericht gepost: http://poetsplaats.nu/viewtopic.php?f=1 ... start=9600

Dank je wel, ik hield het niet meer bij. Ik vind de meningen die ik op Bokt krijg waardevoller dan de meningen op een forum wat roddelt over Bokt.

Ik heb zojuist bericht gekregen dat er maandagochtend een gesprek gepland is met de schooldirecteur, een jurist en een notulist in het kader van 'hoor en wederhoor'. Nu heb ik even een flink stressmomentje, omdat ik het enorm moeilijk vind om uit te spreken wat er allemaal is gebeurd en gezegd (daarom heb ik het in eerste instantie ook opgeschreven). Het kan twee kanten op: of ik word daar enorm emotioneel, of er komt geen stom woord meer uit |(
Er komen ineens weer zoveel vragen op: Kan dit voor mij ook nog juridische consequenties hebben? Kan de school ook aangifte doen/een rechtszaak aanspannen? Wat heeft mijn werkgever allemaal gezegd over mij?

Weer even tot rust komen... Morgen belt de vertrouwenspersoon me weer op, dus dan kan ik deze zorgen uitspreken.

amber15

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 21:18

Begrijpelijk, je twijfels. Leg ze inderdaad voor aan je vertrouwenspersoon. Van juridische zaken heb ik helaas geen verstand. Daar kan ik je niet mee verder helpen, maar ik denk dat jij ontzettend sterk staat!

Maar wat ontzettend knap dat je zo op de toekomst gericht blijft. Snap je wat ik bedoel? Je komt ook zo verstandig over ondanks de verwarrende emoties die je ervaart.

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 21:21

En wat maakt het uit als je emotioneel wordt. Meid je bent niet gestruikeld over een loszittende veter (en dan nog)....

En als je niets kunt uitbrengen, heb je altijd jouw schrijven Nog.

Kop op hoor, je hebt mijns inziens al voor heter vuren gestaan!

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 21:21

Schaduw15, stel dat er echt bewijs zou zijn dat jij expres een valse melding doet (en dat komt voor, helaas, bv uit wraak) dan zouden ze daar ook iets op kunnen ondernemen.

Maar met de whatsappjes en het hele verhaal lijkt me dat volstrekt niet aan de orde. Maar dat er valse meldingen gedaan worden en dat je daarmee wel echt iemands leven kunt verwoesten, maakt helaas wel dat ze erg zorgvuldig (en zelfs streng) moeten zijn in hoe ze het aanpakken. Dat is niet omdat ze jou niet geloven of jou willen 'pakken' maar ik denk juist omdat ze willen voorkomen dat die persoon ermee wegkomt als de school niet zorgvuldig genoeg handelt.

Niet bang voor zijn, gewoon rustig je verhaal doen, je hebt het hier heel duidelijk beschreven en je hebt al veel moed getoond, dat kun je weer :j En als je emotioneel wordt, dat is helemaal niet erg. Dan neem je rustig even de tijd, een slokje water drinken, je ademhaling weer wat rustiger laten worden, en dan komt dat wel weer goed.

Zet 'm op! +:)+

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 21:25

Meid kan alleen maar zeggen dat ik je ontzettend knap vind dat je zo doorgaat! Misschien een idee om het papier mee te nemen naar het gesprek dat je daar op terug kan vallen mocht het niet meer gaan?

Je kan het! +:)+

jessdaniels

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 21:38

Jennifuur schreef:

Ik sta er ook van te kijken :wow:
Wat een laag geroddel zeg!

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 21:39

Loeve ts. Je hebt het verteld zoals je het hebt ervaren en dat zou ik maandag weer doen als ik jou was.

Stress dat ze zich tegen jou keren zou ik niet doen. Al mochten ze twijfelen. Dit is hoe jij het hebt ervaren. Wat ze ook zeggen. Sit lijkt me geen valse aangifte

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 22:32

TS, zo'n gesprek is uiteraard ontzettend spannend, maar het is echt bedoeld om de situatie tot een goed eind te brengen. Ga er vanuit dat jij ook een vertrouwenspersoon mag meenemen naar het gesprek.
Gezien waar jij je tot nu toe doorheen hebt geslagen, gaat het vast goed.Toi toi

Ianrowan2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 23:05

TS, waarom zoek je de berichten die je hier geschreven hebt niet uit? Dan hoef je niet alles weer helemaal opnieuw op te schrijven. Is allemaal al heftig genoeg voor je en om nou opnieuw weer alles voor je te moeten halen... :(:) :(:) :(:)

Ianrowan2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 23:09

jessdaniels schreef:
Jennifuur schreef:

Ik sta er ook van te kijken :wow:
Wat een laag geroddel zeg!

Kunnen de bokt moderators hier niet wat aan doen?
Want ik vind persoonlijk dat als mensen iets te melden hebben horen ze dat op bokt.nl zelf te doen en niet de link van bokt te gaan gebruiken in hun eigen verhaal. Vindt het kansloos en niet kunnen en al helemaal niet dit soort onderwerpen onder de loep leggen! Ronduit respectloos naar de TS.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-15 00:13

Ik denk dat we helemaal niet moeten willen dat wij in dezelfde fout vervallen: hier een ander forum bespreken ;)

TS, je staat enorm sterk. Neem hetgeen je opgeschreven hebt mee. Kun je overhandigen als het helemaal niet wil lukken om je mondeling uit te drukken. Maar ik heb zo'n vermoeden dat je ook deze berg weet te bedwingen. Je pakt het allemaal goed aan en de school ook. Geef aan dat je het allemaal (te) zwaar vindt om het steeds weer opnieuw te vertellen... ik heb zo'n vermoeden dat ze je goed gaan helpen en alle begrip gaan tonen. Kop op.... je kunt het!!

Hanmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-15 07:55

Moderatoropmerking:
Zoals hierboven al genoemd wordt: graag wil ik jullie vragen om hier ontopic te blijven en discussies, die op andere fora gevoerd worden, hier niet te bespreken. Het doel van dit topic is immers om TS te steunen!

schaduw15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-15 21:32

Zo, vertrouwenspersoon ook weer gesproken. Dat lucht flink op! Zij is ook bij het gesprek maandag en ze gaf ook aan dat de directeur en zij daar voor mij zitten en dat de jurist mij de vragen zal stellen. Het wordt dus echt geen kruisverhoor. Het idee dat ze me steunen is heel erg fijn! Ik ga van tevoren weer een lijstje op papier zetten met data van gebeurtenissen etc. en dan maar gewoon proberen om rustig mijn verhaal te vertellen. Als ik open en eerlijk ben kan er niet zoveel misgaan.

SdaphneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-15 21:34

Klinkt erg fijn dat je vertrouwenspersoon er ook bij is.
Heb je het onderhand al aan je ouders verteld of ga je dat niet doen?
Misschien kunnen zij je steunen in dit moeilijk proces.