Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Tillie20 schreef:Damned schreef:ik denk dat iedereen dat wel een beetje heeft nee?
Ligt eraan, als het iemand is die ik maar vaag ken of zakelijk, dan vind ik het wel awkward. Iemand waar ik redelijk mee bevriend ben vind ik niet erg
Steeph schreef:Confessions:
- ik sta niet op voor ouderen die arrogant kijken alsof ze meer recht hebben op een zitplaats.
- als ik iemand weg wil hebben maak ik opmerkingen als "Was jij niet onderweg naar ...?" of "Ik denk dat u weet verder gaat fietsen of niet?".
- ik kijk neer op ouderen, irriteer me er zelfs wel is aan (geen hand uit steken, 5 meter voor of na het zebrapad moeten oversteken)
Tillie20 schreef:Ik haat mensen die in scootmobiels zitten of met kinderwagens en die denken dat ze iedereen maar uit de weg kunnen baggeren. Heb 100% begrip ervoor dat het moeilijk is om je met zoiets voort te bewegen in een redelijk drukke straat/winkel, maar de aantal keren dat zo'n scootmobiel uit pure asocialiteit over mijn voet is gereden is niet meer op een hand te tellen. Daardoor ga ik nu, wanneer ik dus zo'n instelling bespeur, niet meer uit de weg voor zo'n mensen.

puppy1128 schreef:Tillie20 schreef:Ik haat mensen die in scootmobiels zitten of met kinderwagens en die denken dat ze iedereen maar uit de weg kunnen baggeren. Heb 100% begrip ervoor dat het moeilijk is om je met zoiets voort te bewegen in een redelijk drukke straat/winkel, maar de aantal keren dat zo'n scootmobiel uit pure asocialiteit over mijn voet is gereden is niet meer op een hand te tellen. Daardoor ga ik nu, wanneer ik dus zo'n instelling bespeur, niet meer uit de weg voor zo'n mensen.
Oef ja.. Mijn moeder zit ook in de scoot.. Maar zon markt duurt 5 uur om aan de andere kant te komen.. Omdat iedereen even snel voor der neus springt.. En dan boos worden als ze er tegen aan komt, terwijl ze haar duidelijk zagen.
En ze gaat max 3 km/h met zulke dingen.
Maar ik ga altijd netjes aan de kant als ik zo iemand zie aankomen, maar die dingen kunnen 25km/h gaan(overigens niet alle, maar een groot deel). Dan gaat het niet snel genoeg en dan zet de betreffende meneer/mevrouw even een tandje bij waardoor ze over mijn teen/voet rijden. En dan niet eens stoppen als ik er iets van zeg

puppy1128 schreef:Dat doet mijn moeder niet.. Ja als je er domweg voor springt.
Maar ik kom ook wel eens van die mensen tegen: ja je moet(!!) aan de kant want ik ben invalide. Leuk voor je, dat ben ik ook maar ik kan nog lopen.. En ik moet niet aan de kant, en ga ook niet aan de kant met zo'n toon.. Want je kan het ook gewoon netjes vragen.
Of kindertjes die ik totaal niet ken vervelend doen.. Ik negeer ze.. Maar als ze te dicht bij mij staan willen ze me ook niet meer kennen.
En ik voed ook gerust ander mans dieren op als ze het zelf niet doen. Laatst een hond (border collie achtig iets) die dacht doodleuk achter de paarden te kunnen gaan.. Bazin tegen der vriend zeggen: doe der wat aan.. Maar zelf ook weg lopen. Dan voed ik die hond op.. Nou die hond keek mij aan met zo'n blik van: shiiiittt.
En als baasjes wat van zeggen, ja dan moet je je hond maar bij je houden.. En als je dat niet kan doe je hem vast.. Niet zo moeilijk toch?
Steep:
Stond Hea? Weg gegaan is plaats vergaan

nou kwam ik ook wel eens bij huizen dat ik me af vroeg waarom ik er überhaupt kwam, zo schoon... Zitosh schreef:O-M-G!!!Mijn ex daarvoor had de gewoonte om gebruikte condooms te bewaren op zijn kamer in een schoendoos. Ik vond het niet alleen vies, maar ook best confronterend, want hij had die doos al flink gevuld
Dit is té erg. 
Hhilde schreef:Ik heb wel eens een vriendin met een mentale ziekte laten vallen. Ze trok me zowat mee een depressie in en omdat ik mijn eetstoornis steeds beter onder controle krijg, kan ik er niemand bij gebruiken die nog middenin haar eetstoornis leeft. Heel banketstaaf voor haar en niet netjes dat ik iemand laat vallen om haar mentale problemen, maar het was beter voor mij zo. En ik ben vast niet de enige die daarom een vriendin heeft laten vallen.
. M'n vriendinnen zijn ook allemaal niet van de hairdo's en kleding en dergelijke.
heb daar alleen maar slechte ervaringen mee.