Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Schemerdier

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 12:46

ik denk dat iedereen dat wel een beetje heeft nee? :=

Tillie20

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 12:47

Damned schreef:

Ligt eraan, als het iemand is die ik maar vaag ken of zakelijk, dan vind ik het wel awkward. Iemand waar ik redelijk mee bevriend ben vind ik niet erg :j

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 12:51

Tillie20 schreef:
Damned schreef:

Ligt eraan, als het iemand is die ik maar vaag ken of zakelijk, dan vind ik het wel awkward. Iemand waar ik redelijk mee bevriend ben vind ik niet erg :j

Ik vind het dus lastiger bij bekenden, bikini op het strand bij vreemden doet me niets. Maar als ik mensen ken vind ik het echt ongemakkelijk. Alsof ze "meer" zouden verwachten..

puppy1128

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 12:52

Steeph schreef:
Confessions:
- ik sta niet op voor ouderen die arrogant kijken alsof ze meer recht hebben op een zitplaats.
- als ik iemand weg wil hebben maak ik opmerkingen als "Was jij niet onderweg naar ...?" of "Ik denk dat u weet verder gaat fietsen of niet?".
- ik kijk neer op ouderen, irriteer me er zelfs wel is aan (geen hand uit steken, 5 meter voor of na het zebrapad moeten oversteken)

Oef 5 meter voor de zebrapad oversteken.. Ik fiets dan gewoon door.. Ja als je over de zebrapad loopt stop ik.. Maar dan niet hoor ~~}>
Of loop ik over de zebrapad (en ik loop dan expres wat harder zodat ze snel kunnen door rijden) en dan willen ze me opjagen.. Ja dan kun je verwachten dat ik bijna stilsta van: wat nou?! >;)

Kan der totaal niet tegen :')

Tillie20

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 12:59

Ik haat mensen die in scootmobiels zitten of met kinderwagens en die denken dat ze iedereen maar uit de weg kunnen baggeren. Heb 100% begrip ervoor dat het moeilijk is om je met zoiets voort te bewegen in een redelijk drukke straat/winkel, maar de aantal keren dat zo'n scootmobiel uit pure asocialiteit over mijn voet is gereden is niet meer op een hand te tellen. Daardoor ga ik nu, wanneer ik dus zo'n instelling bespeur, niet meer uit de weg voor zo'n mensen.

puppy1128

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 13:02

Tillie20 schreef:
Ik haat mensen die in scootmobiels zitten of met kinderwagens en die denken dat ze iedereen maar uit de weg kunnen baggeren. Heb 100% begrip ervoor dat het moeilijk is om je met zoiets voort te bewegen in een redelijk drukke straat/winkel, maar de aantal keren dat zo'n scootmobiel uit pure asocialiteit over mijn voet is gereden is niet meer op een hand te tellen. Daardoor ga ik nu, wanneer ik dus zo'n instelling bespeur, niet meer uit de weg voor zo'n mensen.

Oef ja.. Mijn moeder zit ook in de scoot.. Maar zon markt duurt 5 uur om aan de andere kant te komen.. Omdat iedereen even snel voor der neus springt.. En dan boos worden als ze er tegen aan komt, terwijl ze haar duidelijk zagen. :\
En ze gaat max 3 km/h met zulke dingen.

Flux

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 13:04

Ik doe soms, na een hele drukke en inspannende week, in het weekend alsof ik niet lekker / ziekjes ben zodat mijn zorgzame vriend me de hele dag vertroeteld en voor me zorgt... :o

al denk ik dat hij dat stiekem ook wel door heeft <3

Tillie20

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 13:04

puppy1128 schreef:
Tillie20 schreef:

Oef ja.. Mijn moeder zit ook in de scoot.. Maar zon markt duurt 5 uur om aan de andere kant te komen.. Omdat iedereen even snel voor der neus springt.. En dan boos worden als ze er tegen aan komt, terwijl ze haar duidelijk zagen. :\
En ze gaat max 3 km/h met zulke dingen.

Dat snap ik helemaal :j Maar ik ga altijd netjes aan de kant als ik zo iemand zie aankomen, maar die dingen kunnen 25km/h gaan(overigens niet alle, maar een groot deel). Dan gaat het niet snel genoeg en dan zet de betreffende meneer/mevrouw even een tandje bij waardoor ze over mijn teen/voet rijden. En dan niet eens stoppen als ik er iets van zeg :?

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 13:05

Als mensen asociaal doen en gewoon door lopen alsof de hele straat van hun is loop ik wel is precies door zo'n groepje heen of expres te dicht langs een persoon af... En dan kijk ik zelf meestal nog chagrijnig terug als ze tegen mij aan lopen :')

Oh en ik haat onopgevoedde kinderen... Echt zo van "ehhh, ik stond hier, how about je sluit gewoon achteraan in de rij?"

puppy1128

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 13:11

Dat doet mijn moeder niet.. Ja als je er domweg voor springt. :')
Maar ik kom ook wel eens van die mensen tegen: ja je moet(!!) aan de kant want ik ben invalide. Leuk voor je, dat ben ik ook maar ik kan nog lopen.. En ik moet niet aan de kant, en ga ook niet aan de kant met zo'n toon.. Want je kan het ook gewoon netjes vragen.

Of kindertjes die ik totaal niet ken vervelend doen.. Ik negeer ze.. Maar als ze te dicht bij mij staan willen ze me ook niet meer kennen. :=

En ik voed ook gerust ander mans dieren op als ze het zelf niet doen. Laatst een hond (border collie achtig iets) die dacht doodleuk achter de paarden te kunnen gaan.. Bazin tegen der vriend zeggen: doe der wat aan.. Maar zelf ook weg lopen. Dan voed ik die hond op.. Nou die hond keek mij aan met zo'n blik van: shiiiittt. _O-

En als baasjes wat van zeggen, ja dan moet je je hond maar bij je houden.. En als je dat niet kan doe je hem vast.. Niet zo moeilijk toch?

Steep:
Stond Hea? Weg gegaan is plaats vergaan :')

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 13:16

Het probleem is meer dat ik dan vaak een camera in m'n handen heb, en dat zo'n ukkie zich er gewoon tussen wurmt. Ja, dan kijk ik niet weg van m'n camera en dan STOND ik daar.

En inderdaad, andermans dieren opvoeden... als jij niet zorgt dat je hond stopt met blaffen tegen alles wat beweegt...

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 13:23

Ik beuk iedereen aan de kant die in een winkel pad of braderie midden in het pad sta.. Kijk de andere kant op, bots op hakken en zeg dan ohh sorry ik zag je niet!

Ook ik heb in een ruzie, in een parkeerplaats de bumper van een gloednieuwe Volkswagen eraf gereden..
Maar wel netjes een briefje onder z'n raam gedaan.

Oh wat was meneer boos dat hij nu op vrijdag avond een schadeformulier moest invullen en z'n avond kwijt was!
Toen heb ik wel gezegd, ik had ook door kunnen rijden zonder bericht he!
Asshole...

Tillie20

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 13:32

puppy1128 schreef:
Dat doet mijn moeder niet.. Ja als je er domweg voor springt. :')
Maar ik kom ook wel eens van die mensen tegen: ja je moet(!!) aan de kant want ik ben invalide. Leuk voor je, dat ben ik ook maar ik kan nog lopen.. En ik moet niet aan de kant, en ga ook niet aan de kant met zo'n toon.. Want je kan het ook gewoon netjes vragen.

Of kindertjes die ik totaal niet ken vervelend doen.. Ik negeer ze.. Maar als ze te dicht bij mij staan willen ze me ook niet meer kennen. :=

En ik voed ook gerust ander mans dieren op als ze het zelf niet doen. Laatst een hond (border collie achtig iets) die dacht doodleuk achter de paarden te kunnen gaan.. Bazin tegen der vriend zeggen: doe der wat aan.. Maar zelf ook weg lopen. Dan voed ik die hond op.. Nou die hond keek mij aan met zo'n blik van: shiiiittt. _O-

En als baasjes wat van zeggen, ja dan moet je je hond maar bij je houden.. En als je dat niet kan doe je hem vast.. Niet zo moeilijk toch?

Steep:
Stond Hea? Weg gegaan is plaats vergaan :')

Over mensen met zo'n instelling heb ik het inderdaad. Vind het geweldig dat mensen met een bepaalde vorm van een handicap/functiebeperking nu ook lekker buiten kunnen komen en zelfstandiger kunnen zijn. Maar een beetje respect voor andere mensen is wel op zijn plaats :j

PollyPancake

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 13:56

Leuk topic zeg! Ik heb denk ik niet zo veel confessions haha. Alleen dat ik tijdens trivia crack wel eens een vraag expres fout beantwoord zodat mijn vriend wint. Hij kan heel slecht tegen zijn verlies, maar ik ben iemand die heel veel van zulke feitjes onthoudt. Als ik hem laat winnen moet ik altijd nog 2 dagen aanhoren ofzo dat hij gewonnen heeft, maar dat heb ik ervoor over haha.

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 14:02

In het begin van mijn vorige relatie had mij ex alleen maar een eenpersoonsbed. Toen zijn zus bij haar vriend bleef slapen zijn we in haar bed wezen slapen. Alleen was het na een avondje stappen en had ik zoveel binnen, dat ik even later de kamer ondergekotst had. M'n ex heeft toen kussenslopen uit de kast van zijn zus gehaald en daarmee de boel opgekuist. Toevallig lag er naast het bed een plastiek zak op de grond, dus het meeste is daarop beland. Hij heeft het zooitje in de logeerkamer 'bewaard' tot er niemand thuis was en heeft toen alles in een kast in de garage gepropt. Volgens mij ligt die zooi daar nog steeds :')

Mijn ex daarvoor had de gewoonte om gebruikte condooms te bewaren op zijn kamer in een schoendoos. Ik vond het niet alleen vies, maar ook best confronterend, want hij had die doos al flink gevuld :+

Tijdens het stappen had ik geld gegeven aan een vriendin om een drankje voor haar en mezelf te halen. Het wisselgeld stak ze gewoon in eigen zak.. We deelden een handtas voor het gemak en later op de avond heb ik het wisselgeld gewoon teruggenomen.

Laatst had ik zoveel gedronken dat ik erin geslaagd was om mijn ligamenten te scheuren. Mijn ouders waren de dag ervoor op vakantie vertrokken en verder was er ook niemand thuis. Heb dan maar verzonnen dat ik ergens een trapje verkeerd had ingeschat... Anders hadden ze zeker ook niet mijn enkelbrace van willen betalen :P

Mijn moeder haalt vaak de was van mijn zus en ik door elkaar. Zo heeft zij een paar stukken niet meer teruggezien en werd mijn kleerkast aangevuld.. O:)

Maar ik ben geen arme student die verslaafd is aan alcohol :D

Sannert

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 14:04

Ik werk als huishoudelijke hulp. En doe mijn werk goed en vind het leuk, maar als ik mijn eigen huis wel eens zie. :o

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 14:06

Hahahaha, sannert, same here. Ik heb ook een poosje in de thuiszorg gewerkt. :P nou kwam ik ook wel eens bij huizen dat ik me af vroeg waarom ik er überhaupt kwam, zo schoon...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 14:10

Zitosh schreef:
Mijn ex daarvoor had de gewoonte om gebruikte condooms te bewaren op zijn kamer in een schoendoos. Ik vond het niet alleen vies, maar ook best confronterend, want hij had die doos al flink gevuld :+
O-M-G!!! _O- Dit is té erg. :')

Ik heb eigenlijk geen confessions....
Alleen dat ik eigenlijk altijd alles goed wil doen en het alles en iedereen naar de zin wil maken, zelden nee kan zeggen en daarbij heel vaak mezelf voorbij loop.
Dit is gelukkig in de afgelopen tijd wel al een stuk verbeterd. :j

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 14:14

Zitosh schreef:

Wauw, dat is echt ontzettend ranzig :r

Renee_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 14:16

Sannert schreef:
Ik werk als huishoudelijke hulp. En doe mijn werk goed en vind het leuk, maar als ik mijn eigen huis wel eens zie. :o

Herkenbaar!
Poetsadressje - spik en span
Zadelkamer op stal - keurig op orde
Eigen slaapkamer - geen details :+

RoosDeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 14:32

Ik heb er nog een:
Ik gooi meestal de werkboeken van m'n man ongewassen weer terug in de kast. O:)
Hij vind het namelijk nodig elke dag een schone aan te doen, terwijl hij ze Max 3 uur per dag aan heeft... De rest van de dag loopt hij in een overal..

vanspeijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 14:41

Hhilde schreef:
Ik heb wel eens een vriendin met een mentale ziekte laten vallen. Ze trok me zowat mee een depressie in en omdat ik mijn eetstoornis steeds beter onder controle krijg, kan ik er niemand bij gebruiken die nog middenin haar eetstoornis leeft. Heel banketstaaf voor haar en niet netjes dat ik iemand laat vallen om haar mentale problemen, maar het was beter voor mij zo. En ik ben vast niet de enige die daarom een vriendin heeft laten vallen.

Vind ik niet slecht hoor.. vriendschap is heel wat waard, maar je moet ook op jezelf blijven passen!

Qua confessions... ook ik doe de deur niet open [tenzij ik weet dat het een pakketje voor mij is], ik neem eigenlijk nooit de telefoon op [ik haat bellen]. Als ik geen zin heb om naast iemand te zitten tijdens college [want da's eigenlijk altijd afleidend] doe ik net alsof ik die persoon niet zie en ga strak vooraan zitten waar nooit iemand wil zitten :')

En er is vast nog wel meer maar daar kom ik even niet op :D

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 14:44

Ik durf ook niet te bellen :')

Neem ook noooit op, een vriend van me belde me eens, ik nam niet op, terwijl we gewoon aan het appen waren _O-

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 14:45

Ik sta bekend als een stoer persoon, geen interesse in make-up en eigenlijk meer een kerel dan een jonge vrouw... En toch lijkt het me stiekem fantastisch om gewoon eens gave kapsels van Pinterest te pakken en die samen met een vriendin uit te proberen. Ik kan uren op Pinterest rondhangen en heb ook de ideale enorme bos haar om van alles mee te frutselen (hoewel ik dan weer niet naar de kapper durf). Het probleem? Ik heb voornamelijk mannelijke vrienden en als ik hen vertel dat ik dit ook graag zou willen doen, rennen ze gillend weg :'). M'n vriendinnen zijn ook allemaal niet van de hairdo's en kleding en dergelijke.

Tillie20

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 14:47

Ik neem nooit anonieme nummers op :j heb daar alleen maar slechte ervaringen mee.