In zijn telefoon gekeken, confronteren of niet?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 10:04

Ander simkaartje halen, dat nummer (in zijn telefoon) onder haar naam zetten en haar profielfoto op de app erbij. Haar echte nummer op alle mogelijke manieren blokkeren,hem er zo zsm in laten tuinen en het volgens uitmaken. Wie neemt wie nou in de maling :P

Tillie20

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 10:08

Poiuytrewq schreef:
Ander simkaartje halen, dat nummer (in zijn telefoon) onder haar naam zetten en haar profielfoto op de app erbij. Haar echte nummer op alle mogelijke manieren blokkeren,hem erin laten tuinen en het volgens uitmaken. Wie neemt wie nou in de maling :P

Dat is pas een volwassen manier.. Jeetje.. :')

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 10:10

Tillie20 schreef:
Dat is pas een volwassen manier.. Jeetje.. :')

*D

Uit zal het toch wel gaan (bij mij dan in deze situatie), speel ik graag het spelletje mee :7

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 10:10

Poiuytrewq schreef:
Ander simkaartje halen, dat nummer (in zijn telefoon) onder haar naam zetten en haar profielfoto op de app erbij. Haar echte nummer op alle mogelijke manieren blokkeren,hem er zo zsm in laten tuinen en het volgens uitmaken. Wie neemt wie nou in de maling :P

_O- OMG _O-

Paddenpad

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 10:12

Heel raar dat men het normaal vind om te pas en onpas in iemands telefoon te gluren, vraag gewoon op de man af hoe of wat als je ergens een gedrag bespeurt wat je niet bevalt.

Ook voor de stelletjes die het normaal vinden dat bij elkaar te doen betuigt toch van wantrouwen of onzekerheid in je relatie ook al wil je anders doen voorkomen hier op bokt.

alexonline

Re: In zijn telefoon gekeken, confronteren of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 10:21

Vertrouwen komt te voet, en gaat te paard.
Dus opzadelen maar.

Bowen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 10:27

hannico09 schreef:
Wow, wat een reacties. Heb (denk ik) zoveel mogelijk bijgelezen.
Ik heb hem nog niet geconfronteerd. Had het eigenlijk willen doen, maar kon het juiste moment niet vinden.
De relatie zit, zo als veel al genoemd hebben, niet helemaal lekker als ik het rationeel bekijke.
Op dit moment is mijn idee om toch te doen alsof er niets is (lukt nu al 1,5 dag, dus dan kan die ene week er ook nog wel bij). En na de vakantie gaan we maar eens een gesprek aan. Maar dat is mijn voornemen.

Maar als hij bijvoorbeeld vanavond weer zo raar doet, zal ik hem wel vragen of er iets is..

Dus van hem verwacht je volle eerlijkheid, niets dat achter gehouden wordt, maar zelf mag je wel zaken achter houden?
En hoe eerlijk is dit tegenover de mensen waarmee jullie op vakantie gaan?

Er is geen juist moment om dit op tafel te leggen, elk moment zal naar voelen. Er is alleen maar het gewoon maar zo snel mogelijk achter de rug hebben. Zie het als een pleister, langzaam eraf trekken maakt het alleen maar erger.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 10:28

Paddenpad schreef:
Heel raar dat men het normaal vind om te pas en onpas in iemands telefoon te gluren, vraag gewoon op de man af hoe of wat als je ergens een gedrag bespeurt wat je niet bevalt.

Ook voor de stelletjes die het normaal vinden dat bij elkaar te doen betuigt toch van wantrouwen of onzekerheid in je relatie ook al wil je anders doen voorkomen hier op bokt.

Wantrouwen ontstaat toch niet voor niks? Vaak heb je al een voorgevoel en je wilt weten of dit klopt.
Het gevaar van meteen vragen is dat ze dan liegen en je helemaal geen kans meer hebt om 'bewijs' te vinden. Dus dan is het een keuze tussen 'Aan het lijntje worden gehouden' of een keer kijken in de telefoon of er inderdaad verontrustende dingen zijn.
En mocht er niks te vinden zijn dan kan je altijd nog een gesprek aangaan over het vreemde gedrag.

Maar heel vaak klopt het voorgevoel wel.

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 10:30

Sheran schreef:
Maar phew, door dit topic snap ik wel waarom sommige van mijn vrienden bang zijn voor relaties :')

Het wordt gekker en gekker.

Nu is er nog mooi weer spelen tot na de vakantie bijgekomen.

Die knul hangt nu verschillende zwaarden van Damocles boven het hoofd en wordt ook nog eens de kans ontnomen om niet met haar op vakantie te gaan.

Al met al een schandalig verknoeien van kwali-tijd.

De steunbetuigingen en daar nog naarder scheppen bovenop maken van deze draad eigenlijk verplichte leeskost voor een ieder die overweegt aan een duurzame relatie te beginnen.

Wát een brevet van incompetentie naar onze samenleving dat jonge mensen niet meer normaal kunnen communiceren; dat hypocrisie, met twee maten meten, achterdocht, achterklap en egoïsme, zelfs wraakzucht, alles zonder concrete basis normaal gevonden worden.
Laatst bijgewerkt door Huertecilla op 15-08-15 10:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 10:31

Ik snap wel dat ze het uitstelt tot na de vakantie. Ze wil zelf ook een fijne vakantie hebben. Die heeft ze al jaren niet gehad begreep ik. Als ze hem nu confronteert, is de vakantie er gewoon aan. De sfeer is verpest en de vakantie ook. Dan maar even inhouden tot na de vakantie.

Bowen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 10:35

Suzanne F. schreef:
Ik snap wel dat ze het uitstelt tot na de vakantie. Ze wil zelf ook een fijne vakantie hebben. Die heeft ze al jaren niet gehad begreep ik. Als ze hem nu confronteert, is de vakantie er gewoon aan. De sfeer is verpest en de vakantie ook. Dan maar even inhouden tot na de vakantie.

Of het blijkt een storm in een glas water te zijn, heb je de lucht geklaard en kan je echt genieten van de vakantie.
Ipv jezelf gek maken over wat het dan kan zijn, waardoor als je het dan eindelijk bespreekt het amper meer goed kan gaan.

Het gaat hier niet om berichtjes die duidelijk maken dat ze al met elkaar liggen te rollebollen he, alleen maar een knipoogje bij we gaan een wijntje doen met elkaar. Voor hetzelfde geld is het iemand van vroeger zonder dat er enige seksuele interesse is. Het kan ook zo zijn dat het helemaal niet serieus bedoeld is, dat die afspraak er nooit komt, hij dat helemaal niet van plan is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 10:36

Ik heb het idee dat TS niet zoveel van zichzelf houdt, en zichzelf ook een beetje de schuld geeft. Aangezien ze zegt dat de relatie al niet goed loopt en zij meer van hem houdt dan hij van haar. Dat wil je toch niet voor jezelf...tenzij je een heel laag gevoel van eigenwaarde hebt. En een week lang dit volhouden lukt ook alleen dan. Een zelfverzekerd persoon had hem allang geconfronteerd.
Ik vind het sneu voor je TS. Zoek alsjeblieft de positieve dingen in het leven op, en werk aan het houden van jezelf, want je maakt jezelf nu heel ongelukkig. En een ander kan jou niet gelukkig maken, dat moet je zelf doen!

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 10:37

Suzanne F. schreef:

Mijn hemel wát een egoisme.
Omwille van een vakantie hypocriet mooi weer spelen.
Imo een volstrekt :r mentaliteit. Wát een materialisme en hypocrisie!

Ook ontneemt zij hem het recht op een beslissing. Matigt zij zich het recht aan om defacto voor hem te beslissen.
Als hij dit allemaal zou weten wíl hij waarschijnlijk niet met haar op vakantie.

Of hij haar bedriegt is nog naar de vraag.
Dat zij zijn vertrouwen beschaamd heeft is helder en nu ontneemt ze heem ook nog een de kans om niet met haar op vakantie gaan.

Al met al een onthutsend kijkje op de morele samenstelling van te veel dames hier.
Laatst bijgewerkt door Huertecilla op 15-08-15 10:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 10:38

Er is wel een essentieel verschil tussen in iemands telefoon kijken met de bedoeling om te controleren en dat de ander dat niet weet.
En in iemands telefoon kijken omdat je dat beide vanaf begin gewoon bent.

Er is niets mis met het tweede, dat dit niet binnen de beleef wereld van sommige hoort maakt nog niet dat het privacy schenden is.
Want immers zien beide partijen de telefoon niet als privé zijnde.
Dit heeft ook niets te maken met het missen van vertrouwen in elkaar want dat wordt het pas als je het stiekem gaat doen.

Ik ben zelf gewoon dit niet te doen omdat ik er niet mee ben opgegroeid.

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 10:41

Paddenpad schreef:

Oh, ja, en dan lekker naiëf zijn en er vanuit gaan dat hij eerlijk is terwijl hij ontkent.
In de telefoon staan gewoon keiharde feiten en als je het niet vertrouwt is het helemaal niet vreemd om ff te kijken.

Anoniem

Re: In zijn telefoon gekeken, confronteren of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 10:46

Huertecille kan het niet een tandje minder? Ik vind de smileys die jij gebruikt respectloos en persoonlijk aanvallend overkomen, lijkt mij ook geen wijze manier van communiceren...

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 10:48

Huertecilla schreef:

Ook ontneemt zij hem het recht op een beslissing. Matigt zij zich het recht aan om defacto voor hem te beslissen.
Als hij dit allemaal zou weten wíl hij waarschijnlijk niet met haar op vakantie.

Als haar vermoeden juist is, is bovenstaande juist andersom van toepassing.

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 10:54

Authentic schreef:
Huertecilla schreef:

Als haar vermoeden juist is, is bovenstaande juist andersom van toepassing.

En dat maakt haar beslissing om eerst op vakantie gaan minder hypocriet? minder eenzijdig? minder aanmatigend? minder stiekem? minder oneerlijk?

@VivaLaVida; er wordt hier nota bene regelrecht strafbaar gedrag voorgesteld en daar reageer jij niet op :? 8)7
Nogmaals; al met al een imo íntriest kijkje op de morele samenstelling van teveel dames hier.

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 10:55

Huertecilla schreef:
Suzanne F. schreef:

Mijn hemel wát een egoisme.

Of hij haar bedriegt is nog naar de vraag.
Dat zij zijn vertrouwen beschaamd heeft is helder en nu ontneemt ze heem ook nog een de kans om niet met haar op vakantie gaan.

Al met al een onthutsend kijkje op de morele samenstelling van te veel dames hier.

ah, dus mannen mogen wel vreemd gaan achter de rug van hun vriendin, maar een vrouw mag niet een vervelend iets uitstellen tot na de vakantie?
Over hypocriet gesproken....
Als er echt wat aan de hand is, doet hij precies hetzelfde, met iemand op vakantie gaan waar hij eigenlijk niks mee wil
Een vent met ballen was niet achter de rug van zijn vriendin bezig, maar had het eerst uitgemaakt en was dan pas verder gegaan met iemand anders....

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 10:55

Áls haar vermoeden juist is, is hij juist degene die stiekem en oneerlijk bezig is.

Tamara_089

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 10:58

Billy schreef:
ah, dus mannen mogen wel vreemd gaan achter de rug van hun vriendin, maar een vrouw mag niet een vervelend iets uitstellen tot na de vakantie?
Als er echt wat aan de hand is, doet hij precies hetzelfde, met iemand op vakantie gaan waar hij eigenlijk niks mee wil
Een vent met ballen was niet achter de rug van zijn vriendin bezig, maar had het eerst uitgemaakt en was dan pas verder gegaan met iemand anders....

Amen... _/-\o_

Sunrise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 10:59

TS schrijft ook duidelijk dat zij zich er helemaal niet prettig bij voelt over het feit dat ze in haar vriendjes telefoon heeft gekeken. Dat is iets wat ze anders helemaal nooit doet en waar ze geen behoefte aan heeft. Vriendje heeft met zijn gedrag, wat voor de ts opvallend was omdat het wat anders was dan anders, aanleiding gegeven voor haar om in zijn telefoon te kijken. Nu had ze er ook voor kunnen kiezen om er meteen met hem het gesprek over aan te gaan ipv in zijn telefoon te kijken. Maar laten we nu niet doen alsof Ts allemaal issues heeft met jaloezie en dergelijke en alleen maar de nadruk leggen op het belang van privacy; het gedrag van haar vriend vind ik ook gewoon niet pluis en wel degelijk reden om je zorgen te maken, ook al doe je dat anders nooit.

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 11:00

Misschien de discussie laten voor wat hij is? Iedereen heeft een andere kijk op relaties en dat is toch dikke prima.

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 11:01

Ik kan mij niet voorstellen dat je een fijne vakantie kan hebben met alles wat je nu weet.
Beter ga je hem er nu mee confronteren, ik zou zelf niet nog een week de schijn op kunnen/willen houden.

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 11:02

Billy schreef:

En wáár staat dan dat hij IS vreemdgegaan? Daar TS niet het lef heeft hem te confronteren met haar bemoeizucht weten we dat nog steeds niet.