Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Poiuytrewq schreef:Ander simkaartje halen, dat nummer (in zijn telefoon) onder haar naam zetten en haar profielfoto op de app erbij. Haar echte nummer op alle mogelijke manieren blokkeren,hem erin laten tuinen en het volgens uitmaken. Wie neemt wie nou in de maling
hannico09 schreef:Wow, wat een reacties. Heb (denk ik) zoveel mogelijk bijgelezen.
Ik heb hem nog niet geconfronteerd. Had het eigenlijk willen doen, maar kon het juiste moment niet vinden.
De relatie zit, zo als veel al genoemd hebben, niet helemaal lekker als ik het rationeel bekijke.
Op dit moment is mijn idee om toch te doen alsof er niets is (lukt nu al 1,5 dag, dus dan kan die ene week er ook nog wel bij). En na de vakantie gaan we maar eens een gesprek aan. Maar dat is mijn voornemen.
Maar als hij bijvoorbeeld vanavond weer zo raar doet, zal ik hem wel vragen of er iets is..
Paddenpad schreef:Heel raar dat men het normaal vind om te pas en onpas in iemands telefoon te gluren, vraag gewoon op de man af hoe of wat als je ergens een gedrag bespeurt wat je niet bevalt.
Ook voor de stelletjes die het normaal vinden dat bij elkaar te doen betuigt toch van wantrouwen of onzekerheid in je relatie ook al wil je anders doen voorkomen hier op bokt.
Sheran schreef:Maar phew, door dit topic snap ik wel waarom sommige van mijn vrienden bang zijn voor relaties
Suzanne F. schreef:Ik snap wel dat ze het uitstelt tot na de vakantie. Ze wil zelf ook een fijne vakantie hebben. Die heeft ze al jaren niet gehad begreep ik. Als ze hem nu confronteert, is de vakantie er gewoon aan. De sfeer is verpest en de vakantie ook. Dan maar even inhouden tot na de vakantie.
Suzanne F. schreef:Ik snap wel dat ze het uitstelt tot na de vakantie. Ze wil zelf ook een fijne vakantie hebben. Die heeft ze al jaren niet gehad begreep ik. Als ze hem nu confronteert, is de vakantie er gewoon aan. De sfeer is verpest en de vakantie ook. Dan maar even inhouden tot na de vakantie.
mentaliteit. Wát een materialisme en hypocrisie!Paddenpad schreef:Heel raar dat men het normaal vind om te pas en onpas in iemands telefoon te gluren, vraag gewoon op de man af hoe of wat als je ergens een gedrag bespeurt wat je niet bevalt.
Ook voor de stelletjes die het normaal vinden dat bij elkaar te doen betuigt toch van wantrouwen of onzekerheid in je relatie ook al wil je anders doen voorkomen hier op bokt.

Huertecilla schreef:Omwille van een vakantie hypocriet mooi weer spelen.
Imo een volstrektmentaliteit. Wát een materialisme en hypocrisie!
Ook ontneemt zij hem het recht op een beslissing. Matigt zij zich het recht aan om defacto voor hem te beslissen.
Als hij dit allemaal zou weten wíl hij waarschijnlijk niet met haar op vakantie.
Authentic schreef:Huertecilla schreef:Omwille van een vakantie hypocriet mooi weer spelen.
Ook ontneemt zij hem het recht op een beslissing. Matigt zij zich het recht aan om defacto voor hem te beslissen.
Als hij dit allemaal zou weten wíl hij waarschijnlijk niet met haar op vakantie.
Als haar vermoeden juist is, is bovenstaande juist andersom van toepassing.
Huertecilla schreef:Suzanne F. schreef:Ik snap wel dat ze het uitstelt tot na de vakantie. Ze wil zelf ook een fijne vakantie hebben. Die heeft ze al jaren niet gehad begreep ik. Als ze hem nu confronteert, is de vakantie er gewoon aan. De sfeer is verpest en de vakantie ook. Dan maar even inhouden tot na de vakantie.
Mijn hemel wát een egoisme.
Omwille van een vakantie hypocriet mooi weer spelen.
Of hij haar bedriegt is nog naar de vraag.
Dat zij zijn vertrouwen beschaamd heeft is helder en nu ontneemt ze heem ook nog een de kans om niet met haar op vakantie gaan.
Al met al een onthutsend kijkje op de morele samenstelling van te veel dames hier.
Billy schreef:ah, dus mannen mogen wel vreemd gaan achter de rug van hun vriendin, maar een vrouw mag niet een vervelend iets uitstellen tot na de vakantie?
Over hypocriet gesproken....
Als er echt wat aan de hand is, doet hij precies hetzelfde, met iemand op vakantie gaan waar hij eigenlijk niks mee wil
Een vent met ballen was niet achter de rug van zijn vriendin bezig, maar had het eerst uitgemaakt en was dan pas verder gegaan met iemand anders....
Billy schreef:ah, dus mannen mogen wel vreemd gaan achter de rug van hun vriendin, maar een vrouw mag niet een vervelend iets uitstellen tot na de vakantie?
Over hypocriet gesproken....
Als er echt wat aan de hand is, doet hij precies hetzelfde, met iemand op vakantie gaan waar hij eigenlijk niks mee wil
Een vent met ballen was niet achter de rug van zijn vriendin bezig, maar had het eerst uitgemaakt en was dan pas verder gegaan met iemand anders....