Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Heerlijk ding! Hadden we ook eerder moeten kopen..
Kruimeldief is superhandig, maar uit ervaring verdwijnt de zuigkracht supersnel van die dingen. Die dyson werkt echt als een tierelier als handstofzuigertje 
dorientjuh schreef:Oh, wat trouwens ook heel goed werkt:
[ Afbeelding ]
Daarmee gaan alle geuren écht van je handen af zonder te schrobben, óók paardengeur!
.
. Werkt echt super bij mij, ik heb mijn ogen nog nooit zo makkelijk en zacht mascarevrij gekregen. Die ga ik mij in het vervolg hier ook halen
. Kwanyin schreef:Ik ben net terug op vakantie en was vergeten een flesje makeupremover mee te nemen. Dus in het lokale winkeltje gaan kijken, maar daar hadden ze alleen maar doekjes om te verwijderen. Toch maar genomen omdat ik geen zin had hier achter te zoeken onder het motto "beter iets dan niets".
Maar wat een uitkomst. Werkt echt super bij mij, ik heb mijn ogen nog nooit zo makkelijk en zacht mascarevrij gekregen. Die ga ik mij in het vervolg hier ook halen
.
dorientjuh schreef:Oh, wat trouwens ook heel goed werkt:
[ Afbeelding ]
Daarmee gaan alle geuren écht van je handen af zonder te schrobben, óók paardengeur!
Pieteritus1 schreef:Dasty is niet voor kleren, volgens mij is het één en al chloor en chemicaliën en dat bijt gelijk uit.