Hoe nieuwsgierig ik ook ben, ik zou het lekker voor jezelf houden TS. Of anders een heel kort verslag. Ik zou het namelijk niet waarderen als alles open en bloot zou staan over een afspraak terwijl ik behoorlijk ruim denkend ben. Sommige dingen moet je gewoon voor jezelf houden en hooguit delen met goede vriendinnen.
Mazida
Geplaatst door de TopicStarter: 16-08-15 13:23
Het was uiteindelijk niet nodig om te zeggen dat ik hem leuk vind en graag meer wil. Hij heeft mij namelijk het hof gemaakt . Hij was me voor . We hebben heel lekker gegeten en heel wat afgezoend . Toen was de onzekerheid er aan beide kanten wel af . Joehoe
De 'friendszone' is in ieder geval niet meer van toepassing . Het was gewoon aan beide kanten aftasten en die spanning die ik voelde was er bij hem gelukkig ook . Ben echt helemaal blij . Achteraf heb ik me echt druk lopen maken om niets .
Super leuk! Ik ben blij voor je! En misschien heeft hij wel iets aan je gevoeld dat hij dacht 'Ja nu doe ik het'! Of misschien had hij ook wel ergens een topic staan over wanneer zal ik, en had hij dezelfde keuze gemaakt: Vanavond! Geniet er in ieder geval heerlijk van!
Anoniem
Geplaatst: 16-08-15 13:47
Jaaa wat heerlijk! Ik word hier helemaal gelukkig van