Kan iemand misschien helpen met vertalen?
http://www.alliance-elevage.com/dept41_41_05_001_0400750_fiche_pate_gel_a_ecorner_sh_.html#.VuAKRXZgVDt
Dit is iets voor het onthoornen maar wat weet ik niet precies en met translate kom ik er ook niet helemaal uit.
maar het is net waar ze het spul in hebben gedaan.
Het grootste nadeel hier met dieren is dat er geen goede dierenartsen hier zijn. Na wat bellen een dierenarts gevonden die wel paarden wilde doen. Hij kwam best snel langs en bekeek de wond. Moest gehecht worden. Einde van de middag kwam ie weer om te gaan hechten. Ze kreeg een verdoving en hij wilde de hechtingen erin doen. Ja ze bewoog wat, geen wonder want het deed haar zeer. Uiteindelijk niet gehecht want de dierenarts vond haar te wild.
Ik hoop dat het op deze manier goed wil genezen... ik betwijfel het want het is een aardige wond
Door de melkstal met de hele groep was de grootste uitdaging. Dat snappen ze nu. Wanneer ze gelamd hebben begint het melken voor die geit. De eerste 2 keren is dan vloeken haha. De een gaat erbij liggen, de ander probeert over de stand te springen. Schoppen en omdraaien komen ook voor. We hebben ook al een geit gehad die in de melkput viel haha. Is goed afgelopen hoor! Na een paar keer snappen ze het wel aardig en sommigen gaan er nu zelfs al echt voor klaar staan (benen wijd
). Vannacht wordt de eerste melk opgehaald!!