Liselot schreef:Met mijn gezondheid gaat het inmiddels aardig, heb een week in het ziekenhuis gelegen met nierstuwing. Kan nu wel weer rondhobbelen, maar werken is helaas nog een brug te ver. Ik werkte al ruim een jaar voor hetzelfde bedrijf via een uitzentbureau, maar ben nu een te groot risico en dus ook nog eens mijn baan kwijt....
Tussen mij en de vader gaat het helaas slecht, communicatie is ver te zoeken en ik krijg allerlei verwijten naar mijn hoofd geslingerd. Wil er hier niet te veel over uitweiden. We hebben op dit moment iig geen contact meer en ik zie na de bevalling wel hoe het gaat lopen.
He jakkes TS dat is het tegenovergestelde van verwacht en vooral gehoopt. Wat spijt me dat voor je! Je komt sterk over dus ik wens je alle kracht en succes in de komende tijd
BarbaLala schreef:Wat een warboel.
Ik snap niet dat je voor een kind laten komen kiest in zo'n situatie en niet gewoon verstandig bent en het laat weghalen met zoveel onzekerheden in je leven.
Je wil een kind een goede basis bieden en gezien de omstandigheden kon je ruim van tevoren al inschatten dat jou situatie daar niet aan voldeed.
Zelfs in de baarmoeder pikken kinderen al stress op van de moeder. Kan je nagaan wat jouw baby nu al moet doorstaan.
Laat staan als het geboren wordt.
Zelf niet alles op een rijtje hebben is niet erg, maar betrek daar geen kinderen in.
Dat is egoïstisch.
Ik raad je aan om hulp te zoeken en je problemen zo goed mogelijk te verwerken, om de kans op een later symbiose trauma te verkleinen.
Dit vind ik toch wel zo'n rotreactie zeg! Kind maar weg moeten halen, niet goed voor het ind zijn, egoïstisch. Bah! Abortus omdat het niet het perfecte plaatje is, dat vind ik pas egoïstisch! Volgens mij was de rode draad in dit topic juist dat het haar niet veel uitmaakte hoe het voor HAAR verliep, zolang alles maar goed was voor de beeb!
Liselot schreef:Ik heb inderdaad ook kleertjes in maat 50, ook die echt wel erg klein zijn. Dus als het goed is moet dat goed gaan

Volgens mij heb ik uit het kraampakket alleen de verbanden en gaasjes e.d. nodig. Waterdichte molton matrashoes heb ik maar wel vast even gehaald.
Vitaminen heb ik nog niet staan, maar dat is dus wel aan te raden? Borstvoeding wil ik wel gaan geven als dat lukt. Kolf en flesjes staan al klaar. Poedermelk komt idd ook een bus van voor de zekerheid

Klinkt al goed voorbereid! Nu hopen voor jou dat de kleine uk gaat draaien zodat de druk wat van je nier af gaat!