En al t/m maatje 62...daar zit uk van mij nu met 4 maanden nog in

Heb je ook wat kleinvallende maat 50 of zelfs iets van maatje 46?
Die van ons daarvoor waren de maat 50 pakjes nog veels te groot namelijk, en die kwam toch pas met 41 weken en VK waren erg verbaasd dat hij zo klein bleek te zijn. Was blij dat ik ook wat 46 in huis had gehaald want had ècht niet kunnen gaan shoppen die eerste 2 weken

Joh krijg je dat kraampakket-spul niet van je zorgverzekeraar? Bij een ZK bevalling heb je volgens mij helemaal niks nodig, behalve spulletjes voor jezelf en kleertjes voor de baby

Alleen dan voor thuis tijdens de kraamweek die dingen van navelklemmetjes / wattenbolletjes wat de kraamzorg wel kan vertellen inderdaad

En vit. D en K druppeltjes is handig om alvast in huis te hebben, evenals de melkvoeding die je zou willen geven als de borstvoeding niet lukt (of je dat niet wilt) een iets van een flesje en kolf, dat soort dingen is best handig om klaar te hebben staan "voor het geval dat".
En voldoende luiers en doekjes enzo natuurlijk
Oja en kraamverband voor jezelf 
En van die netbroekjes bleken hier toch ook wel erg handig. Tip: neem er een paar mee uit het ZH, die zijn VEEL fijner dan die bij de apotheek

Slaapzakken in verschillende maten en diktes zijn ook een aanrader
Zeker in het begin gebruik je die dingen echt overal voor. 
en ik weet zeker dat ze een geode moeder wordt