Wie heeft er hier ook weleens hele maffe dromen?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Juliette61
Berichten: 1474
Geregistreerd: 29-06-13

Re: Wie heeft er hier ook weleens hele maffe dromen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-15 10:34

Mijn maffe droom:
Ik droomde dat ik hoogzwanger was, en dus enorm dik, en de hele tijd viel.
Toen het kind op het strand er was (Was gewoon verschenen, heel slim bedacht!) was je samen het kind aan het opvoeden samen met een paar vrouwen van een TLC programma, en toen ze een jaar werden, zetten we de kinderen in de paddock.
En waren het veulens geworden.
Wel leuk: toen ik wakker werd voelde ik me heel dik, maar toen ik mezelf zag, viel het ontzettend mee! _O-

Yunaa

Berichten: 2725
Geregistreerd: 02-10-08
Woonplaats: De Veluwe

Re: Wie heeft er hier ook weleens hele maffe dromen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-15 18:23

De laatste tijd droom ik echt heel hevig. Voorheen merkte ik nooit dat ik droomde. Als ik tegenwoordig ergens over in zit, ga ik heel gek dromen over dat onderwerp en als ik dan wakker ben, ben ik blij dat mijn dromen niet waar zijn.

LoveGlove

Berichten: 7925
Geregistreerd: 28-01-14
Woonplaats: Op een planeet genaamd aarde

Re: Wie heeft er hier ook weleens hele maffe dromen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-15 09:56

Ja vannacht was het raak.

Ik kreeg eerst vioolles van me lerares die ik voor Engels krijg :?
Toen waren we ineens in een winter orkaan dinges waar alles in een oogopslag bevriest. Die krijg je als het ijstijd word dat weet ik van een film. En toen was ineens Napoleon van allemaal land de baas en de boontjes leefden en de kikkers konden ook al praten. Dus de boontjes werden gewaarschuwd voor iets. Toen glipte er een boontje tussenuit en ging in de rest van het land helpen om een protestactie op te voeren dus iedereen ging alles kapot maken. Ik was ondertussen ook een boontje geworden. Dus Napoleon werd kwaad en rende achter iedereen aan en kreeg steeds net geen boontjes en allemaal andere wezentjes te pakken. En we maakten het suikerriet kapot en alle bonenstaken en de bossen kapten we. En dat was best grappig :=
En toen ging de wekker -O-

gerlindie

Berichten: 4655
Geregistreerd: 10-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-15 09:57

drawerlover schreef:
Ja vannacht was het raak.

Ik kreeg eerst vioolles van me lerares die ik voor Engels krijg :?
Toen waren we ineens in een winter orkaan dinges waar alles in een oogopslag bevriest. Die krijg je als het ijstijd word dat weet ik van een film. En toen was ineens Napoleon van allemaal land de baas en de boontjes leefden en de kikkers konden ook al praten. Dus de boontjes werden gewaarschuwd voor iets. Toen glipte er een boontje tussenuit en ging in de rest van het land helpen om een protestactie op te voeren dus iedereen ging alles kapot maken. Ik was ondertussen ook een boontje geworden. Dus Napoleon werd kwaad en rende achter iedereen aan en kreeg steeds net geen boontjes en allemaal andere wezentjes te pakken. En we maakten het suikerriet kapot en alle bonenstaken en de bossen kapten we. En dat was best grappig :=
En toen ging de wekker -O-


juist ja....


Geniaal :')

LoveGlove

Berichten: 7925
Geregistreerd: 28-01-14
Woonplaats: Op een planeet genaamd aarde

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-15 15:15

gerlindie schreef:
drawerlover schreef:
Ja vannacht was het raak.

Ik kreeg eerst vioolles van me lerares die ik voor Engels krijg :?
Toen waren we ineens in een winter orkaan dinges waar alles in een oogopslag bevriest. Die krijg je als het ijstijd word dat weet ik van een film. En toen was ineens Napoleon van allemaal land de baas en de boontjes leefden en de kikkers konden ook al praten. Dus de boontjes werden gewaarschuwd voor iets. Toen glipte er een boontje tussenuit en ging in de rest van het land helpen om een protestactie op te voeren dus iedereen ging alles kapot maken. Ik was ondertussen ook een boontje geworden. Dus Napoleon werd kwaad en rende achter iedereen aan en kreeg steeds net geen boontjes en allemaal andere wezentjes te pakken. En we maakten het suikerriet kapot en alle bonenstaken en de bossen kapten we. En dat was best grappig :=
En toen ging de wekker -O-


juist ja....


Geniaal :')

Het was best een leuke droom. Maar waarom moet de wekker altijd op van die rot momenten gaan? Altijd als het leuk wordt moet de wekker gaan, dat is echt gemeen :(

gerlindie

Berichten: 4655
Geregistreerd: 10-08-10

Re: Wie heeft er hier ook weleens hele maffe dromen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-15 22:32

Vannacht droomde ik dat ik meedeed aan So you think you can dance. Ik deed een dans samen met mijn moeder, en ik was heel goed, terwijl ik in het echt compleey niet kan dansen.
Toen ging ik naar paardrijden, ik had les van mijn gymleraar en die vond dat ik goed had gedanst, alleen ik moest meer met mijn nieren bewegen tijdens het dansen :+
de rest van mijn droom was een beetje onduidelijk, maar tijdens de derde So you think you can dance show ging ik met een paar vrienden iets klassieks zingen,
En uiteindelijk was ik met een hele hoop mensen ergens in een grot, en Gollum was daar ook.

evengeennaam

Berichten: 613
Geregistreerd: 05-06-13

Re: Wie heeft er hier ook weleens hele maffe dromen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-15 22:33

:')

Happy16

Berichten: 4613
Geregistreerd: 27-02-12
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Re: Wie heeft er hier ook weleens hele maffe dromen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 07:34

Ik droomde vannacht dat wetenschappers de planeet Mars gingen laten ontploffen, want die hadden ze toch nergens meer voor nodig. :n Iedereen kon het live volgen. Ze hadden daar eerst een hele grote Mickey Mouse neergezet, die ging metingen doen van wat er gebeurde. Toen lieten ze hem dus ontploffen, ik weet alleen niet meer hoe ze dat deden -O- Maar je merkte het wel op de aarde, want sommige gebouwen gingen kapot en er waren lichtflitsen en de hele lucht was rood. Maar uiteindelijk kwam dat allemaal weer goed :j

Dat was dus echt een héééle vreemde droom _O-

CoonArt

Berichten: 23307
Geregistreerd: 20-05-07
Woonplaats: Harderwijk, Oh yes baby!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-15 08:11

Happy16 schreef:
Ik droomde vannacht dat wetenschappers de planeet Mars gingen laten ontploffen, want die hadden ze toch nergens meer voor nodig. :n Iedereen kon het live volgen. Ze hadden daar eerst een hele grote Mickey Mouse neergezet, die ging metingen doen van wat er gebeurde. Toen lieten ze hem dus ontploffen, ik weet alleen niet meer hoe ze dat deden -O- Maar je merkte het wel op de aarde, want sommige gebouwen gingen kapot en er waren lichtflitsen en de hele lucht was rood. Maar uiteindelijk kwam dat allemaal weer goed :j

Dat was dus echt een héééle vreemde droom _O-

http://www.ast.cam.ac.uk/public/ask/2839 Nieteens zo gek...(maar dan met Jupiter)

Athelas

Berichten: 1994
Geregistreerd: 15-06-14
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 10:02

Ik droomda vannacht dat ik terug van karate kwam en dat een man de ramen aan het beplakken was met kranten. Toen wou die man mij ontvoeren door mijn fiets op slot te zetten en mijn banden lek te prikken. Maar toen stond mijn andere fiets daar opeens en toen pakte ik die en fietste weg.
Daarna ging ik foetballen naast ons huis.

En tijdens deze droom heb ik geslaapwandeld, ik heb mijn wekker uit de boekenkast gepakte en tussen mijn kleren gelegt. :') _O-

Lestrange01

Berichten: 2828
Geregistreerd: 20-01-14

Re: Wie heeft er hier ook weleens hele maffe dromen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 17:36

Niet echt om over een droom te vertellen (mijn dromen waren best normaal gisteren xD), maar de eerste paar seconden nadat ik wakker werd had ik een verschrikkelijke pijn in mijn nek. Echt spierpijn maar dan extreem erg. Maar zodra ik echt goed wakker was en begon te bewegen was het plotseling geheel over. Het was ook helemaal niet gevoelig ofzoiets en ik lag in een normale houding. Kan ik de pijn in mijn nek gewoon gedroomd hebben?

Vanessa24
Berichten: 2202
Geregistreerd: 10-05-06

Re: Wie heeft er hier ook weleens hele maffe dromen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 20:11

Vlak voordat ik wakker werd droomde ik dat mijn collega naast mij kwam zitten en vroeg of ik vanmorgen wel gedouched had. Toen ik wakker werd heb ik dat maar als een teken gezien en ben onder de douche gestapt :D

Caitlin_K
Berichten: 3769
Geregistreerd: 04-05-11

Re: Wie heeft er hier ook weleens hele maffe dromen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 20:22

Vannacht was ook zo vaag. Ik droomde dat ik met een paar mensen een bank ging beroven. Toen we bij de bank kwamen, en we riepen om geld kregen we snoepjes. Wij waren helemaal blij, en deelde de snoepjes uit aan mensen op straat. Ook aan de politie. (Zou het komen door een haribo-reclame ofzo?) - en de politie was helemaal blij. Daarna werd het even vaag, en wat er toen gebeurde weet ik niet..

Maar uiteindelijk waren we met zijn allen aan het dansen, en kocht ik van de snoepjes een privé-danser? *\%/* _O-

Larissajulia

Berichten: 1508
Geregistreerd: 05-05-14
Woonplaats: Oudehaske, Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 20:24

Ik had echt een hele vreemde droom vanacht _O-

Ik weet niet goed hoe ik het moet opschrijven, maar ik droomde dat er een monster was dat allemaal (vreemde) mensen vermoordde. Ik was het monster, gedeeltelijk. Ik veranderde er zeg maar in. Mijn ouders en ik wisten wat het monster deed, en ik wou het monster niet zijn. Mijn ouders en ik zaten te praten, en het monster zat naast me op de bank. Toen mijn ouders boos werden ofzo op het monster, zei ik dat het monster een vriend van mij was, en ik wist dat hij mensen vermoordde maar ik niet wou dat hem iets overkwam. Toen ik zei dat hij mijn vriend was, keken we TV. Ineens knabbelde hij aan mijn vinger. Ik dacht dat hij dat voor de grap deed, maar toen begon hij harder te bijten, en uiteindelijk beet hij ook in mijn been.

Toen werd ik wakker :') toen ik wakker was had ik ook echt het gevoel dat ik was gebeten, heel creepy :') het monster leek trouwens op een iets dikkere versie van Smeagle.

Wie weet wat dit betekend? :') _/-\o_

cavallo_uomo
Berichten: 650
Geregistreerd: 19-11-14
Woonplaats: Utrecht

Re: Wie heeft er hier ook weleens hele maffe dromen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 21:46

Dat je gebeten bent door hond/kat/ ander huisdier? :+

Solaria_Liz

Berichten: 2136
Geregistreerd: 11-08-07
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 22:38

Vorige week droomde ik dat ik met enkele anderen in gevecht waren. Het was een soort stam tegen stam gevecht.
De winnaar kon de magische wereld "Andorra" oproepen ( soort van utopia)

Toen ik de enige van mijn stam over was, kwamen we erachter(vlak voor ik wakker werd) dat we Andorra konden oproepen door een brug te openen (zo'n houten vijverbruggetje)

Ik weet nog wel dat ik een heel fijn gevoel kreeg en iedereen waar ik van hou zag ik om me heen.



Echt een mega vage droom haha

Juliette61
Berichten: 1474
Geregistreerd: 29-06-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-15 14:11

Ik had een hele enge droom.
Er was iemand die een spookhuis had waar je langzaam werd doodgemarteld.
Nog een eng detail, de 'popen' waren dode mensen.
En toen moest ik eer ook in, maar ik kwam er weer uit, en moest toen vechten tegen die vrouw en d'r mensjes.
Heel vreemd, maar won, en kon wegkomen.
Toen moest ik meedoen aan een groep die haar en haar spookhuis zouden doden.
Het was echt eng, zeker omdat er bijna alleen maar vrienden in die vechtgroep zaten.
Uiteindelijk ontplofte het spookhuis, nadat we bijna vergiftigd waren.
We overleefde het door in grote opblaas ananassen te zitten, wat het allerleukste deel van de droom was :')

Nico_lette

Berichten: 1829
Geregistreerd: 05-01-15
Woonplaats: Joure, Friesland

Re: Wie heeft er hier ook weleens hele maffe dromen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-15 14:17

_O-

hwn
Berichten: 4780
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-15 22:45

Vannacht gedroomd dat mijn nicht en haar man samen met een dierenartse in mijn bed lagen te studeren. Vond ik niet zo fijn, aangezien ik met 2 van de 3 op niet zo'n goede voet sta/stond. Toen ik vertrok uit mijn kamer, nam ik (in mijn droom natuurlijk)... een hap gras! Zei mijn nicht: "hé, eet jij nu gras?". Weet niet meer hoe het afgelopen is, maar ik was blij dat ik vanmorgen toch alleen was in mijn bed. :)

Ook al paar keer voorgehad dat ik vergat mijn wekker te zetten, en op het uur dat ik moest opstaan... droomde ik dat mijn wekker afging. Best handig natuurlijk, heb blijkbaar wat extra functies op mijn biologische klok :D

Nico_lette

Berichten: 1829
Geregistreerd: 05-01-15
Woonplaats: Joure, Friesland

Re: Wie heeft er hier ook weleens hele maffe dromen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-15 23:17

YYYaayht regent, dan komen bij mij de meeste dromen!

Rennie89
Berichten: 37299
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-15 11:40

Ik had vannacht een heel vreemde droom. Als in dat ik met mijn poes aan het rondwandelen was, ik bij mijn ouders terecht kwam, zij op het dak eindigde en ik haar er weer vanaf haalde :+ Toen ging ik naar een supermarkt, weet even niet meer hoe en wat. Er lag sneeuw. Toen ik weer uit de supermarkt kwam en naar beneden liep kon ik niet zien wat de trap was en liep ik gewoon door. Ik liep dus in de sneeuw en schijnbaar was het zo een ontzettende laag sneeuw dat ik er door heen zakte en zeker 20 meter naar beneden viel door de sneeuw. Toen werd het licht in mijn hoofd en werd ik wakker :+

LoveGlove

Berichten: 7925
Geregistreerd: 28-01-14
Woonplaats: Op een planeet genaamd aarde

Re: Wie heeft er hier ook weleens hele maffe dromen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 16:45

Brrr :brr:
Ik heb vannacht ook een rare droom gehad. Ik werd door iemand constant gestalkt en gepest. Het werd zo erg dat ik uiteindelijk zei ik wil dood. Op dat moment onweerde het en ik stond pal naast een boom waar de bliksem in sloeg. Gewoon net na het moment dat ik zei dat ik dood wou. Daarna herleefde ik weer en bood het meisje haar excuus aan. Ik ken dat meisje maar ik noemm geen namen

Nico_lette

Berichten: 1829
Geregistreerd: 05-01-15
Woonplaats: Joure, Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 16:46

drawerlover schreef:
Brrr :brr:
Ik heb vannacht ook een rare droom gehad. Ik werd door iemand constant gestalkt en gepest. Het werd zo erg dat ik uiteindelijk zei ik wil dood. Op dat moment onweerde het en ik stond pal naast een boom waar de bliksem in sloeg. Gewoon net na het moment dat ik zei dat ik dood wou. Daarna herleefde ik weer en bood het meisje haar excuus aan. Ik ken dat meisje maar ik noemm geen namen

Wow das eng
Hoe zit het in 't echt tussen jou en dat meisje.....?

Nico_lette

Berichten: 1829
Geregistreerd: 05-01-15
Woonplaats: Joure, Friesland

Re: Wie heeft er hier ook weleens hele maffe dromen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 16:47

Ik droomde vannacht(Wat ik wel vaker doe) dat het huis bij mijn vader in brand stond als hij er niet is en onze katten doodgaan, dat het dan overslaat op de stallen waar m'n verzorgpaardje staat..

Echt wel één van mijn grootste angsten

LoveGlove

Berichten: 7925
Geregistreerd: 28-01-14
Woonplaats: Op een planeet genaamd aarde

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 16:48

Nico_lette schreef:
drawerlover schreef:
Brrr :brr:
Ik heb vannacht ook een rare droom gehad. Ik werd door iemand constant gestalkt en gepest. Het werd zo erg dat ik uiteindelijk zei ik wil dood. Op dat moment onweerde het en ik stond pal naast een boom waar de bliksem in sloeg. Gewoon net na het moment dat ik zei dat ik dood wou. Daarna herleefde ik weer en bood het meisje haar excuus aan. Ik ken dat meisje maar ik noemm geen namen

Nou ik merk dat ze zichzelf niet is. Ben ik onder 4 ogen met haar dan is ze superlief enzo maar in een grote groep doet ze ook gemeen tegen mij. Ik Word in het echt ook gepest. Op de basisschool was het veel erger en nu merk ik het niet eens meer omdat ik er aan ben gewend
Wow das eng
Hoe zit het in 't echt tussen jou en dat meisje.....?