Het 'get out of your comfort zone' topic!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xChanelx

Re: Het 'get out of your comfort zone' topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 12:40

Knap M_aaike! Gaat je vast en zeker lukken.

Domi_94, blijven oefenen. ;) Ik haatte presentaties ook altijd en nog steeds vind ik het niet leuk om te doen, maar het wordt echt makkelijker. Bij mij werkt het dan ook wel heel erg mee dat mijn klas hierin heel bemoedigend en accepterend is.

Ik heb zelf niet echt doelen, omdat ik alleen maar in huis zet :+ Ik heb tentamenweek, dus ik zie weinig sociale contacten haha.
Vanaf volgende week weer hoop ik.

Myrsky

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 14:36

Je kan het M_aaike!

Ik heb donderdag presentatie voor een lerares die ontzettend oneerlijk beoordeeld. Ze heeft zelfs al wel eens letterlijk tegen me gezegd dat ik een hoger cijfer zou hebben als ik prezi ipv PowerPoint gebruikt zou hebben.
Nou ik ben superzenuwachtig. Presenteren is al niet mijn ding maar dan ook nog bij haar ;(

Domi_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 09:22

Succes, je kunt het +:)+
Wel banketstaaf dat je een lager cijfer kreeg omdat je een PP hebt gebruikt in plaats van prezi

Myrsky

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 10:05

Domi_94 schreef:
Succes, je kunt het +:)+
Wel banketstaaf dat je een lager cijfer kreeg omdat je een PP hebt gebruikt in plaats van prezi

Jaa ze is nogal onaardig. Dat wordt volgend jaar ook nog wat met de mondelingen. Als ze je mag heb je gewoon een hoger cijfer -_- zoooo bevooroordeeld

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 10:41

Ik heb echt top dagen, heb gisteren en vandaag mijn tentamens gehaald en mijn portfolio met een voldoende terug gekregen *\o/*

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 12:29

Iedereen is weer goed bezig zie ik! Ik ga voor de komende dagen ook weer doelen opstellen *\o/*

Myrsky

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 12:58

Nou het debat heb ik overleefd.
Ik was niet eens heel zenuwachtig, kwam uit mijn woorden en kreeg zelfs als opmerking dat ik daar zo zelfverzekerd stond :')

eroslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 13:02

Goed gedaan!

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 13:04

Toppie! Fijn is dat hé, als het gewoon goed blijkt te gaan.

soloro

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 13:41

Bij mij is een presentatie op film gezet zodat we ons zelf terug kunnen kijken. Ik stond me echt op te vreten van binnen en alles ging fout voor mijn gevoel... tot ik het filmpje terugkeek hahaha. Toen had ik zoiets van:... niemand ziet dat ik zenuwachtig ben en het gaat eigenlijk best aardig xD

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 21:10

O fijn, wat goed :)

soloro

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 21:07

Mijn doel voor morgen is rustig blijven tijdens assessment en het assessment halen :P 1e assessment heb ik lopen huilen van de angst xD 2e assessment ging al iets beter xD. Maar ik blijf gewoon echt enorm bang voor assessments... brr

Myrsky

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 21:19

Je kan het Soloro! *\o/*

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 21:40

Ik was het topic al uit het oog verloren maar go soloro!

Ik heb voor morgen een heeeeeele grote uitdaging. Ik heb een enorm moeilijk gesprek op stage met de mijn begeleidster, clustermanager en iemand van school erbij. Lang verhaal aan vooraf, stage heeft de vraag neergelegd of mijn stage nog zin heeft.
School (en ik) snappen niet waar het vandaan komt gezien ik super veel vordering maak, ja ik loop achter met mijn opdrachten (deels eigen fout, deels overmacht) dus zien ze het niet meer zitten. Ik ga even niet te ver op de zaak in, bij vragen mag uiteraard gepb't worden of je antwoord krijgt bij elke vraag is een tweede.
Vandaag wel met een andere begeleidster gepraat (die weet van de situatie af) en die heeft me wel gerust gesteld en heeft me zowat gesmeekt om wel stage te blijven lopen omdat ik juist heel fijn mee werk en ze het zo goed vind om te zien hoeveel groei ik heb gemaakt en nog aan het maken ben :o

Maarja dus hele grote uitdaging, stevig op mijn voeten staan en me niet omver laten blazen door de clustermanager en mijn stagebegeleidster.

eroslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 10:44

Succes vandaag Soloro en Collien

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 11:58

Succes mensen *\o/*

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 17:17

Mijn doel niet geheel bereikt wel voor een deel. Gesprek ging niet door de clustermanager was ziek. Wel een ander goed gesprek gehad met mijn stagebegeleidster waarin ik haar mening heb kunnen omdraaien *\o/*

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 17:55

Gefeliciteerd

soloro

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 18:30

Doel gehaald :P Heb zelfs een 6,5 gehaald voor mijn assessment :D Verslag helaas een 5, maar die mogen we herkansen :D Ik heb veel liever een herkansing met een verslag dan met assessment haha :P

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 18:49

Ja snap ik, heb ik ook altijd.

Domi_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 18:51

Goed gedaan meiden, verslag komt vast goed Soloro ;)

Ik ga morgen weer mee met de vriendengroep van mijn vriend (2e keer), vind ik echt heel spannend. Vorige keer ging het voor mijn doen goed, maar hoop niet dat ik het ga verprutsen morgen

gerpiegorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 19:20

Pfff... Ik herken het bij mezelf ook! Ik kan echt ontzettend moeilijk uit mn 'comfortzone' komen en heb ook al meerdere keren echt buitenkansen afgewezen omdat ik het niet durfde..

Vorige week met school (excursie) naar Londen en daar ben ik in de London Eye geweest, met mijn extreme hoogtevrees en angst dat er iets gaat slechts gebeuren ben ik er toch ingestapt! Super mooi was het :)

xChanelx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 20:19

Ik zit weer veilig in mijn comfortzone, merk ik...
Ik stel geen doelen meer op en fladder maar een beetje door situaties waar ik graag iets mee zou willen doen.
Wat ook wel meespeelde, is dat ik afgelopen week één lesdag heb gehad, dus dan heb ik minder doelen, omdat ik veel thuis ben.En dat is nogal comfortzone achtig haha.
Wel heb ik bij een gastspreker vragen durven stellen :)

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 08:46

Veel plezier vandaag Domi!
Stoer gerpiegorp, fijn dat het dan toch mee viel.
Chanel, dat heb ik nu ook een beetje. Hoewel, ik heb donderdag een piercing laten zetten waar ik al een tijdje over twijfelde :D Toch blij dat ik dat gedaan heb.

Domi_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 10:02

gerpiegorp schreef:
Pfff... Ik herken het bij mezelf ook! Ik kan echt ontzettend moeilijk uit mn 'comfortzone' komen en heb ook al meerdere keren echt buitenkansen afgewezen omdat ik het niet durfde..

Vorige week met school (excursie) naar Londen en daar ben ik in de London Eye geweest, met mijn extreme hoogtevrees en angst dat er iets gaat slechts gebeuren ben ik er toch ingestapt! Super mooi was het :)

Dapper dat je het hebt gedaan, het uitzicht is echt prachtig daarboven.
De London Eye vond ik eerst ook eng, maar toen ik er eenmaal in zat vond ik het reuze meevallen, je ging geleidelijk omhoog wat ik dus niet zo eng vond als dat ik dacht. Nee, de St. Paul's Cathedral vond ik dan veel enger, je was eerst lange tijd binnen en toen stonden we ineens bam bovenin.
Hhilde dankjewel en gaaf, een piercing :) op welke plek heb je hem laten zetten?