Ik spaar op dit moment keihard voor een ticket naar Tasmanië (Australië) zodat ik mijn vrienden weer kan zien na 3 jaar en Australië nog een beetje verder kan ontdekken.
Een nieuw huis. Heb geen haast, maar wil binnenkort graag verhuizen Spullen heb ik allemaal al, maar stel dat je veel in huis moet doen kost t ook weer een hoop
Nieuwe overall, helm, handschoenen en schoenen voor het nieuwe seizoen. Hopen dat de kerstman een beetje lief is dit jaar.. En ik heb laatst mijn mobiel laten vallen en heel mijn scherm is naar de filistijnen, dus daar moet ik ook nog even wat geld voor opzij leggen
Ik ben 2 maanden geleden verhuisd en heb eigenlijk alles nieuw gekocht dus mijn geld wat ik daarvoor opzij had is nu zo goed als op. Volgende week voor een grote tattoo en dan kan ik bijna weer opnieuw beginnen met spaarrekening vullen. Ik spaar sowieso iedere maand 50 euro voor mn kat voor als ze ziek zou worden oid. En ik wil begin van het komende jaar een stedentripje met mn beste vriendin doen dus daarvoor sparen en tegelijkertijd sparen voor het sparen hihi. Ik hoop voorlopig geen onvoorziene kosten te krijgen, eigenlijk alles in huis is nieuw en auto is 2 jaartjes jong dus die kan nog even mee gok ik.
Ik spaar op dit moment voor een nieuw wedstrijdjasje. (Zakgeld + wedstrijd prijzengeld) Iemand suggesties voor een mooi donkerblauw jasje met wat bijzonders, niet te duur?
Ik spaar op dit moment om weer langere tijd naar het buitenland te kunnen gaan.
Zitosh
Geplaatst: 22-03-16 01:25
*blaast topic weer leven in*
Ik heb afgelopen weekend 44 van m'n 50 officieel toegelaten werkdagen als student ingepland! Dus tegen juni wil ik €1000 bijeen gespaard hebben en na augustus moet er daar nog zo'n €1000-1500 bij komen te staan
Ik spaar om een reserve aan te leggen voor het onverwachtse en als ik tegen de winter nog steeds €2000 heb op m'n spaarrekening wil ik mezelf een vakantie schenken
Ik spaar voor mn rijbewijs. Zodra ik die heb wil ik sparen om samen met mn vriend een auto te kopen. Hij verwacht nog 2 jaar met deze auto te doen, dus we hebben nog even
Hygge
Geplaatst: 22-03-16 19:28
Ik spaar voor als ik op kamers ga, voor de reizen die ik wil ondernemen en voor het korfbalkamp.
Nyaleti
Geplaatst: 22-03-16 23:37
SpikkelFire schreef:
Ik spaar voor mn terugkeer naar Nederland Nieuwe auto, huis inrichten etc.
hey joh, jij bent gek.. :
ik spaar voor een weekje Tenerife en 3 weken vrijwilligerswerk in Afrika deze zomer. (zo'n 3000 euro )
SpikkelFire
Geplaatst: 23-03-16 00:19
casperzazoe schreef:
SpikkelFire schreef:
Ik spaar voor mn terugkeer naar Nederland Nieuwe auto, huis inrichten etc.
hey joh, jij bent gek.. :
ik spaar voor een weekje Tenerife en 3 weken vrijwilligerswerk in Afrika deze zomer. (zo'n 3000 euro )