Ja foto is van marktplaats.. ik was vriendlief aan het overhalen over de app.. En ik zou nooit een 2e krijgen..
.. quess who won ? (6)
Ja over n paar uur dan :} dan ga ik naar beneden..
TheJokerr
Geplaatst: 13-02-15 03:35
Gentlegiant schreef:
Wat een scheetjes! ondanks dat ik niet van katten houd
Politie honden is gaaf werk heb ik ook n stage in gehad
Ja is leuk, werk er ook en ben ook heel blij dat ik er zo in heb kunnen schuiven. Had al mijn supermarkt baan opgezegd voor ik was aangenomen zo enthousiast.
Ik slaap niet om 2 uur... ja misschien vanmiddag de 2 uur
Gentlegiant
Geplaatst door de TopicStarter: 13-02-15 03:35
Arme poezen morgen duurt nog wel eventjes hahaha
Doraly jammer haha maar een baan kan ik je echt niet aanbieden misschien ooit in de toekomst maar dan zul je toch wel ervaring moeten hebben met jonge paarden en wedstrijden anders heb ik grof gezegt niks aan je
Oh ik faal t is al 2 uur geweest
Ik houd het voor gezien voor nu tot morgen :awave:
Je hebt ook niks aan mij Wilde je niet weg hebben! Slaaplekker
TheJokerr
Geplaatst: 13-02-15 03:37
Ik ging even uitrekenen hoeveel slaap ik nog kon hebben maximaal, daar werd ik spontaan moe van. nog maar 3 uur en 37 minuten.... slaaplekker
Gentlegiant
Geplaatst door de TopicStarter: 13-02-15 03:38
Ik had je bericht niet eens gelezen toen ik het typte
Vast heb ik wat aan je maar niet voor t geen waar ik iemand voor nodig zou moeten hebben haha Ik heb nu ook een vrouw hier die hier vrijwillig ''werkt'' daar heb ik qwa paarden rijden ook geen drol aan Maar ze geeft de brave paarden lichaams beweging in het bos en daar ga ik niet voor betalen
Slaap lekker iedereen voor nu of straks
Snoraly
Geplaatst: 13-02-15 03:39
Ik kan alleen heel goed poopscoopen, voor de rest ben ik een mietje Het is trouwens vrijdag de 13e.. Wordt vast een heul goed begin van carnaval..
Laatst bijgewerkt door Snoraly op 13-02-15 03:42, in het totaal 1 keer bewerkt
Welterusten voor iedereen die gaat proberen te slapen!
Gentlegiant
Geplaatst door de TopicStarter: 13-02-15 03:42
Poep hebben we hier genoeg even denken 25 paarden (vandaag 2 verkocht gelukkig) Kippen en ganzen. N flat met 8 hokken vol knaagers en dan nog n los hok met dego's N papegaai 2 varkens en 3 zwijnen struisvogels 2 kamelen en dan nog her en der wat gedierte op wei staan ofzo En de nodige honden Wat een feest
Mag ik mij ook melden? Ik heb gisteren al tot een uur of 2 meegelezen maar meld me nu maar eens.
Ik was vandaag aardig op weg (geslapen van 12 tot half 2) maar zit nu toch weer in de woonkamer voor de tv. Ik heb 5 weken terug een ongeluk gehad en daarbij mijn sleutelbeen en 7 ribben gebroken. Het slapen ging weer aardig goed door de morfine, maar ben daar sinds dinsdag mee gestopt en slaap sindsdien slecht...
Probeer wel je ritme te blijven houden anders blijf je s'nachts op straks
miesie22
Geplaatst: 13-02-15 04:26
Ja, ik probeer het heel hard. Het is alleen heel vervelend dat mijn rug en ribben onwijs pijn gaan doen.. Moet dan even veranderen van houding (kijk dan meestal een aflevering van 3 kwartier op netflix) en ga daarna weer proberen te slapen. Ben alleen de afgelopen 2 nachten ook echt klaarwakker. Voorheen was ik juist erg slaperig.