Aaaaah... het toppunt van asociaal parkeren!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

fjordjes

Re: Aaaaah... het toppunt van asociaal parkeren!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 13:22

Bij ons in de straat kun je alleen vooruit parkeren want de vakken staan schuin. Je kan ook twee kanten de straat inrijden maar omdat de parkeervakken zo staan is het het makkelijkst als je vanaf de linkerkant erin rijd. Helaas presteren vaak vrienden of familie van de buren om er via de andere kant in te rijden waardoor ze de auto of achteruit in parkeren waardoor ze vreselijk scheef en ove het vak staan.

Woensdag ook, vriendin van de buurvrouw kwam via de andere kant, wil de auto naast de mijne parkeren, steekt daardoor een paar keer en zet de auto met de rechterachterwiel zo over het vak in mijn vak. Ik moest vrijwel daarna weg, nou ik kon de eerste keer er niet uit, moest mijn auto dicht tegen de struiken zetten en reed ik ook nog over een opstaande rand heen.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 14:07

Ik parkeer altijd achteruit in zulke vakken, dat kan je toch ook prima recht (alsin tussen de lijnen) doen? :+
Vind ik vaak zelfs makkelijker dan vooruit.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-16 16:07

Ayasha schreef:
Ik parkeer altijd achteruit in zulke vakken, dat kan je toch ook prima recht (alsin tussen de lijnen) doen? :+
Vind ik vaak zelfs makkelijker dan vooruit.

Het kán zeker... Alleen de meeste mensen niet :')

Ik kan het gelukkig ook wel, maar in de spiegels lijntjes checken is niet voor iedereen weggelegd. Ik gok dat dat de ellende is bij Fjordjes... :P

Heerlijke verhalen en foto's weer, die scootmobiel! :') _/-\o_

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 12:00

Waar ik me overigens ook behoorlijk aan kan ergeren is dat mensen in parkeergarages pal naast je moeten staan. Wij parkeren expres nooit vlak bij de uitgang, omdat iedereen daar zo lekker hutjemutje gaat staan en ik niet te beroerd ben om een paar meter extra te lopen. Sta je op een verlaten dek, zo ver mogelijk weg van de gangbare plekken geparkeerd, staat er bij terugkomst (parkeerdek is nog steeds leeg) iemand strak naast je. Kun je zelf bijna niet meer instappen... Dan denk ik: "Goh, eng zeg om alleen te staan. Stelletje kuddedieren." Datzelfde heb ik in eetgelegenheden ook: hele restaurant is leeg en dan komt er iemand precies naast je aan het tafeltje zitten. Stoom komt dan uit m'n oren. -:(-

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 12:11

Hier iemand die absoluut slecht is in parkeren, ik kan heel moeilijk inschatten hoeveel ruimte ik nodig heb etc. Ik zal dan ook altijd verder weg parkeren indien nodig. :+

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 14:40

Ik kan best goed parkeren al zeg ik het zelf.
Alleen bij mijn vriend en mij in de straat word om en om geparkeerd, links, rechts, links, rechts... super irritant. Op zaterdag is het ook spits in de straat aangezien er een voetbalveld en tennisbaan zit einde van de weg. Maar ben blij dat wij inmiddels 2 auto's kwijt kunnen op de oprit. Eerst was dit maar 1. Maar dan zette ik mijn auto zo neer dat iedereen er nog makkelijk langs kan. Alleen er zijn buurtbewoners die hem er gewoon naast zetten aan de andere kant van de weg en dan kan dr niemand meer langs.